er zit idd wel een stukje frustratie. Dat komt voort uit het feit dat ik die mensen die 'moord' doen voor mijn situatie niet echt ken. Wel mensen die er naast bij spijkeren als stucadoor, timmerman, mensen die er ook niet uit willen (zie mijn link), mensen die genieten van een stapel huisdieren, alle tijd hebben voor hun kinderen en ga zo maar door.
Kom eens een rondje fietsen door de Oosterpark in Groningen, toen ook op dat ene tv programma over kansloze wijken (ik zou je de naam even niet kunnen vertellen, kijk zelden tv). Daar zitten hele gemeenschappen die van haver tot gort weten hoe je in de bijstand komt en blijft.
De mentaliteit verandert keihard. Vroeger was het not done om je handje op te houden maar dat is al lang niet meer zo.
Dat vele malen beter wonen valt ook wel mee trouwens, praktisch alle sociale huurwoningen bij ons zijn gerenoveerd met nieuwe keukens, douche etc. Een kameraad van mij woont zelfs in eentje met vloerverwarming op aardwarmte etc. Dat noemen ze dan een sociale huurwoning
Maar goed om het een beetje OT te houden: De verschillen zijn te klein
hoeveel verdient een agent
http://www.vacature.com/blog/hoeveel-verdient-een-politieagent
Ik vind dat moeilijk om te verdedigen
Klik om te vergroten...