1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het XBW Pokerden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rego, 7 mei 2006.

  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens, speel nu zelden meer poker online.
    Dan valt inderdaad het belangrijkste aspect weg.
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Euh..webcam anyone
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik ben ook een pokerfreak, ik kijk elke weekdag tussen 1u en 4u ('s ochtends :confused:) naar "the pokerchannel" op CNBC
    soms is het ook gewoon online poker maar ze laten bijv. de toptournaments zien en binnenkort de WPT (World Poker Tournament, dit jaar in Parijs)
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Webcam zou een optie kunnen zijn.
    Maar het blijft idd het vetst, om gewoon met een aantal maten te pokeren!

    Laatst gedaan met 3 maten van me! Maat van mij heeft zo'n Poker Case, met van die echte Fiches enz :cool:.
    Echt lachen...

    Die avond twee geworden! Trouwens verloren van King Tuur... Maar we houden binnekort weer een Poker Night :cool:.
    En dan meaby wel met echt geld...
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    om te bluffen of om iemands bluf te doorzien hoef je echt z'n gezicht niet te zien. Als je een tijdje kijkt naar hoe iemand inzet met bepaalde handen, kun je al snel een idee krijgen van wanneer iemand bluft en wanneer niet.
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die naar de pokertoernooien op Eurosport kijken? Vind dat altijd wel leuk om te zien :)
    Daar zitten ook gasten bij die online heel goed zijn (zonder elkaars gezicht te zien dus)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  7. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Je wisselt de side pot en de main pot om, als je all in gaat maak je kans op de main pot, de genen die daarna nog verhogen zetten hun geld dan in in een side pot :)
     
  8. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja foutje ;).
     
  9. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde het op vakantie veel met 4 vrienden op het balkon. We hadden allemaal 2 sloffen sigaretten van het vliegveld en speelde gewoon om losse sigaretten. Na 1 avond ben je misschien 2 pakjes kwijt of rijker. Een vriend van mij heeft de hele vakantie niets hoeven bijkopen. deed ie goed.

    We speelde met 1 aangepaste regel:
    * alles onder de 7 of joker zit niet in het spel.

    Verder gewoon de Yathzee punten telling. Carré(4 of a kind) is hoger dan een full house

    Hierdoor is de waarde van je kaarten hoger. zo is two pair geen ruk meer waard. en heb je veel vaker leuke kaarten. en kan je veel vaker even bluffen. Zelfs een straight royal flush zie je hééél af en toe wel eens langs komen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    ja.. maar voor je de kaartjes kunt onthouden moet je al wel behoorlijk goed zijn. Ik zeg niet dat het online niet leuk is, maar het is natuurlijk net ff wat leuker om er een echte avond met vrienden van te maken, i.p.v naar een schermpje te staren. Beetje geheimzinnig rondkijken of zuchten alsogf je slechte kaarten hebt, terwijl je hele goede hebt :cool: dat is de romantiek van het spel man _O_ . dat lukt niet met je schermpje.
     
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij de normale pokerregels ook zo. Maar geef mij maar gewoon een normaal pakje kaarten en dan met alle kaarten erbij, behalve de jokers
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Everest Poker, Gratis spelen of voor geld!

    Super vet. Als je gratis gaat spelen krijg je int begin 100fiches, als je die kwijt bent gewoon weer nieuwe, als je wint steeds meer :D

    Speel het zelf ook regelmatig int echt. Vriend van me heeft zo'n mooi koffertje met fiches van klei (lekker zwaar)

    Reeksen


    [​IMG]

    Everest Poker

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    met vrienden is idd nog wel het leukst, maar bij vrienden ga ik niet m'n hele trukendoos openhalen. dan speel ik voor de lol en ook een beetje voor het geld. Op internet ga ik puur voor het geld en dat voelt ook erg lekker als je op een winning streak zit.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    bij ons is 4 azen het hoogst O-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2006
  15. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Everest is wel tof idd. Je moet ff bij echt geld kijken, en dan single-tafel toernooien. Dan vliegen er af en toe Shasta-toernooien voorbij (rechts buy-in op 0+0 zetten). Is gewoon een potje waarbij je met 10 man aan tafel zit. Als je eerste wordt win je 5 echte centjes, en het kost je niks. De tweede en derde krijgen ook wat. Als je het goed doet kan je je dan helemaal omhoog werken en dikke dollars verdienen :+.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een paar zomers terug begonnen met pokeren, speel nu zowat elke dag op school met een vast groepje, soms verlies ik €20 soms win ik €50.
    Maar ik kan de meeste pauzes wel een bakje halen, aan gezien weniet met geld mogen spelen op school gebruiken we chips. (Nee niet lays of computer bende)
    veel verschillende culturen daar maar pokeren kunnen we allemaal :D
    In het begin standaar 5 hand draw maar sinds de vorige zomer op een nieuwe school voornamelijk texas hold'em
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    4 azen zal het nooit halen van een royal flush, want dan heb je 5 kaarten en geen 4 ;)

    ik speel het liefst texas hold'm, of nog beter speedpoker texas hold'm dan krijg je namelijk maar 15 sec om je move te doen. Te laat, dan heb je een "Fold"
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    das online bij everest standaard zo, 15sec

    @ Xante, kga het ff proberen :D Jeuj heeeeeel veel shasta tafels :D
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Persoonlijk vind ik dat hij deze thread dusdanig goed heeft opgestart, en alleen omdat de titel verkeerd zou zijn is heel de thread dat ook?

    Laten we dan als tweede voorbeeld jouw BrEEzAh nickname als voorbeeld nemen, volgens je eigen theorie zijn nu ook al je eigen posts onzin..?
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ooit op skivakantie Texas Hold 'Em leren spelen. Vond ik wel erg gaaf! Is nu al 5-6 jaar terug... Zou niet eens meer zo goed weten hoe het werkt xD
     

Deel Deze Pagina