hij is er de xbox 360 is uit in Amerika

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 22 nov 2005.

1. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar als jij dan weer nagaat dat er toch wel redelijk veel mensen op dat forum actief zijn zijn er toch genoeg xboxen die niet perfect zijn!
    En tot hoelang zullen de xboxen het goed blijven doen, die het op dit moment nog hun werk doen?

2. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Sorry hahaha begreep het al niet ;)

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    No prob. ^^

Ja er zijn ook 3e wereld landen waar ze 20 kilomter moeten lopen met 6 emmers op 2 hoofden voor 6 druppels water. Maar als ik vast sta om ff naar de supermarkt te gaan loop ik ook wel te schelden hoor. :cool:

Als je met alles wat je doet rekening moet houden hoe mensen het daar hebben ben je nog wel even bezig en kun je beter bij Artsen zonder grenzen ofzo gaan forummen 8)

Ehm. Dus. Schiet op met die nieuwe Xdoos! :+

4. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

pffff dat is wel kut nieuws zeg |:-

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ik hou mn hart vast !!

aangezien ik ook 1 van de eerste 360 hier in nl krijg.

ik zie verschillende harddisk problemen op het US forum .

hoop dat ik hem niet weer 3 x moet opsturen voordat ik fatsoenlijk kan gamen !!

6. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh... Daar heb je garantie voor. :)

Ik ga er gewoon van uit dat als ik de 360 koop de kinderziektes er allemaal uit zijn. :cool:

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmmz, ben benieuwd hoe het zal gaan. Maar zullen we de eventuele mankementen hier weer gaan bespreken? Dan houden we het in deze thread bij de Amerikanen die hun consoles (bijna) binnen hebben.. :)

8. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat bedoel ik als ik alles zo lees, kan ik misschien blij zijn dat ik em niet als eerste krijg met dat pre-order!
    Kan ik tot 2 december ff alle forums langs gaan om te kijken of zich nog meer problemen voordoen, of dat het toch allemaal nog goed gekomen is, want het kan natuurlijk ook zijn dat die mensen toen ze thuiskwamen gelijk de xbox aan deden!, en dat is natuurlijk nooit goed he;)

9. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja misschien heb je daar wel garantie voor, maar als jij een xbox koopt voor 400 euro verwacht je toch wel dat die het doet en niet dat je hem de zelfde dag nog lekker weer mag opsturen om hem een week te missen omdat hij niet perfect was

10. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    goed idee haha

11. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom hoor je niks over de mankementen terug komen in de revieuws van games, die mensen hebben ook hun eigen xbox 360 tot hun beschikking, dat vind ik dan wel weer raar

Maar wens die amerikanen veel plezier, en ik wacht nog wel een weekje voor ik ze opzoek op live (eerst ff oefenen)

12. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een goed idee voor jou dinjooo. Gebruik de edit knop (rechtsonderin). ;)

13. De aantallen bij de wallmart in de VS waren ook niet overweldigend. Ze kregen er niet zo gek veel per winkel.

14. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar er stonden zelfs in kleine plaatsen honderd mensen voor de deur.:D
    Wat zijn die Amerikanen toch ziek.

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    of fanatiek

16. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    Zal mij benieuwen hoe dat hier zal gaan, hoor der genoeg die zonder pre-order toch ff gaan kijken. De meeste met een pre-order kit gaan ook voor negen uur al naar de winkel, dus ben benieuwd hoe het er hier 2 Dec bij de winkels uitziet. Ik weet wel dat ik 2 Dec 08:55 voor de dixons sta voor mijn 360. ( hopelijk zonder mankementen )

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh moet je voor de grap op 2 december naar de media markt gaan kan je lachen. Ik verwacht namelijk Chaos relleN(btje aandikken natuurlijk)!!! Eigenlijk best grappig in de rest van europa rellen ze om sociale omstandigheden. (niet grappig) En in nederland rellen we om een mus die dominosteentjes omgooid en om een xbox 360 :) dikke lolz.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    From: simon22 | Posted: 11/22/2005 6:19:28 AM | Message Detail
    I got the last xbox 360 at a local wal-mart, a customer behind me claimed I had jumped in front of him in line. He hit me and took the 360 and ran, security stopped him and I had to fill out a police report. Anyways, heres a photo my dad took. I will post a link to the news article if they put it up.

http://img363.imageshack.us/my.php?image=blackeye019mw.jpg

---
    ABIT AV8 | A64 3000+ | Geforce 6600GT | 160GB HDD | 1GB PC3200 DDR RAM
    Currently Playing: Xbox: King Kong

Haha, dit haalde ik van een internetsite af. Echt triest haha....

19. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat mensen allemaal wel niet doen voor een 360 :?

20. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziek wat er nu op Ebay.com gebeurd in de US er worden de gekste bedragen geboden op de Premium Edition t.w.v. 400 Dollar |:- |:-

klik hier voor zo'n belachelijk voorbeeld van een 360 op Ebay! 8) te zot

Deel Deze Pagina