1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ach ja, er zijn zo veel goeie songs, maar waarop noem jij ze op?

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

In My Life van J. Lennon feat P.M and the B's is phat ;)

3. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarop? Als je bedoelt waarom, als mensen rap/hiphop goed vinden dat ze die liedjes misschien eens gaan checken, zodat ze niet alleen maar die nummers gaan luisteren die ze kennen, jij noemt ook genoeg songs op...

4. Nee, ik bedoel welke eisen... Nieuw, oud, etc, want anders kan je honderden liedjes opnoemen.

5. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uh, jij zegt ook alleen de songs hoor...

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Lol, ik denk dat zelf bij hiphop geldt mensen allemaal van andere shit houden. De een houdt van simplistische begrijpelijke beats, andere houden van jazzy beats, met een hoger muzikaal, maar minder verhalend gehalte. Ik denk dat veel mensen hiphop vooral beoordelen op de tekst.

Ik vind op hiphopgebied Outkast echt gigantisch goed. Vrienden van me die echt alleen van die muziekstijl houden vinden ze niet geweldig.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2004
  7. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de tekst moet wel ook een "verhaaltje" hebben, als je 3 minuten lang achter elkaar gaat schelden daar heb je dus ook niks aan.

/Edit: Beoordelen op de tekst dus, had het niet goed gelezen :cool:

/Edit 2: Outkast roeleert ram, heb de cd en die is ram goed _O_

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    J-Kwon tipsy vind ik echt crap, vette beat maar die rap is echt te triest voor woorden.

Vind die nieuwe outkast niet zo super, stankonia was wel een erg dope album.

Ik heb trouwens net de re-master van ready 2 die gedownload, weet nog niet of ik hem ga kopen, de geluids kwaliteit is iets beter dan het origineel, maar niet veel. De 2 extra tracks zijn ''who shot ya'' en ''dreams'' Wel tof om nu eindelijk ''dreams'' in top kwaliteit te hebben dat blijft toch een erg vet nummer. Als die dvd die er bij zit tof is, ga ik mischien toch maar halen.

9. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Biggie _O_ Wist niet dat er een remaster van zou komen, zeker halen.

10. Ja, die J-Kwon - Tipsy is absolute crap.

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wat ik goed vind aan outkast zijn de jazzy invloeden.

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    ja echt rommel, k heb die video 1x gekeken omdat daz erin zit :)

13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik dacht al die smoel heb ik eerder gezien, wist het alleen niet zeker. Ik zag daz trouwens ook in die nieuwe young buck video ''let me in''

14. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al een link naar Young Buck's nieuwe album? Op simplemp3s stond dat ie op 5 juli ge-upload was maar kon hem nergens vinden :mad: Iemand een link??

15. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    is nog niet geleaked en komt begin augustus uit

16. Ja, Daz zit in beide videos. Gister zag ik hem trouwens ook bij een Snoop Dogg concert op MTV de hele tijd. Maar hij zit in die J-Kwon clip i.v.m. So So Def.

17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja inderdaad...bow wow schijnt er ook in te zitten ..maar die heb ik nog niet kunnen spotten

18. JT Tha Bigga Figga zit er ook in.

19. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Eind Juli, 27e om precies te zijn... ;) Ga dinsdag op vakantie, daarom wil ik hem alvast hebben.

20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb die dubbel cd gekocht in december ..is heel goed vooral die cd van andre 3000...veel liedjes over liefde enso;)
    en die ander staan een paar lekker nummers op met relaxte beat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina