idd..fuck die G-unit shit
net terug van WU concert
die shit was echt te erg
aanwezigen: RZA, Masta Killa, Deck, GZA, Raekwon, Cappa, Ghost, U God..dus iedereen behalve meth en odb (parole dus mag land niet uit)
Het was overvol en ze dropte volop classic cuts (36 chambers, liquid swords, cuban linx, wu forever tracks etc)
Alleen U God stond erbij alsof hij geen zin had, maar hij kwam ook nauwelijks aan de beurt.
maar fuck die show eigenlijk ...toppunt was voor mij na de show..
matties van me waren buiten een spliff aan het twisten en wie komt daar een luchtje scheppen....
CAPPADONNA
helemaal alleen..zoiets verwacht je echt niet..anywayz.. we nodigde hem uit om met ons te smoken
eigenlijk wilde hij liever phillyblunt , maar niemand had sigaar of whatever dus we hebben puur voor hem gedraaid.
Toen hebben we een beetje over rotterdam gepraat en gezegd dat hij daar moest komen checken..aangezien die amerikanen alleen over amsterdam praten
we hebben ook fotos gemaakt en een vriend van me heeft met zn nokia 6600 filmpje geschoten
(bewijs hehe)
Met zn eigen wegwerp cam heeft hij (cappa) ook nog groepfotos van ons laten maken.
Een van mn vrienden heeft nog zweetbandje van hem gehad en hij heeft mn masta killa cd boekje gesigned
Ik vroeg trouwens nog aan hem waddup with method en hij zei: method man is in hollywood know doin all types of hollywood shit..not me i stay hood
totaal hebben we daar kleine 20 minuten denk ik gechilled..
Toen hebben we hem terug naar zn tourbus gebracht...al die andere wu members stonden daar nog op hem te wachten....
dope he *)
Klik om te vergroten...