1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb net een Kokane album gehad.....nooit in nederland uitgebracht :D

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ben jij zo'n meeloper dan? Het mag wel hip zijn, het is nou niet echt geweldig te noemen. Ben jij soms ook zo'n beats persoon?

Maarja, het maakt niet uit... het is jouw leven...

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb altijd fase's van luisteren....eerst keur ik de muziek en beat en hoe t klinkt...hoe vaker ik luister dan pik ik de nummer uit met vette strakke teksten omdat ik de teksten dan beetje leer kennen en leer begrijpen..
    dus....

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit altijd zo'n flauwekul, het wel duidelijk wat voor persoon jij bent, zo eentje die zich zelf cool vind om dat ie tegen de huidige stroming in gaat.

Ik volg 50 banks en yayo sinds het begin, en die shit was echt te erg ''power of the dollar'', ''50 cent is the future'' ''gods son'' (een van de beste mixtapes ooit imo) etc. Toen die shit nog underground was was iedereen positief. Dat de sound nu minder is dan toen ben ik het mee eens, maar het is echt niet veel minder geworden, dat negatieve gezeik nu, komt vooral omdat ze aan de top staan want de style is echt niet veel veranderd.

Er word trouwens over genoeg andere hiphop gepraat hier, dus niet zo janken over g-unit, en gewoon lekker posten over artiesten die jij goed vind, ok

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  6. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    You lucky bastard....

U-God stond er niet echt blij bij en was ook meteen weer weg, maar hij had last van zijn keel geloof ik.

Topppunt tijdends de show was trouwens ook cappadonna. Alhoewel RZA er ook wel voor ging.

Ooh baby i like it raw...

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ten eerste, ik heb 50 cent en G-Unit nooit echt gemogen. Daarnaast vind ik mezelf helemaal niet cool omdat ik tegen de huidige stroming in ga, omdat er zo veel mensen 50 cent en g-unit niet goed vinden, er is niet 1 stroming!

En hoe kan ik over andere artiesten posten als meer dan de helft van de mensen hier alleen maar geinteresseerd is in G-Unit? Dat heeft uiteindelijk geen nut, omdat ik er dan toch niks mee opschiet.

Ik ga niet emer op deze discussie in om dat hij echt te onzinnig voor woorden begint te worden.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

ja, vooral de diss van MC Cuntfart werdhem teveel ;)

9. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Moraal begin niet andermans muziek af te zeiken en heb respect voor elkaars smaak :9 Btw vind G-unit ook lekkere music 2de deel is maybe minder maar gangsta shit en smell pussy is lekkur :9
    Edit G-unit komt naar Nederland!! Ahoy rotterdam!!! www.ticketservice.nl ik heb al besteld }:] joehoe The Game mag thuisblijven als Bank$ Buck 50 er maar zijn!!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2004
  10. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    niemand deze gecheckt? trouwens weten jullie of dat nummer ''dreams'' van biggie ooit is uitgebracht op een verzamel cd ofzo, ik heb hem namelijk jaren op mn pc gehad maar dan in crap kwaliteit.

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    waarom hebben jullie dit niet het "shady family topic" genoemd :{
    hiphop reikt verder dan overbekende rappers.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Kijk, met jou kan ik praten :)

Trouwens, Mobb Deep - Amerikaz Nightmare Preview te downloaden:

http://hosted.nerfthis.com/dwb/Mobb_Deep-Amerikaz_Nightmare-Preview-2004-CMS_INT/ (wel last van popups en volgens mij ook spyware, weet niet of het door deze site komt :mad: )

13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja jo _0/

14. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht er niet al te veel van, the mobb is imo sinds ''hell on earth'' berg afwaards gegaan, die nieuwe single met r.kelly vind ik ook niks. Cormega's legal hustle is trouwens well ill, beste qb artist op dit moment

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ja, ik vind deze preview ook wel een beetje tegenvallen... dan maar wachten op street's disciple van nas voor wat nieuwe (hopelijk) goede QB shit

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    vergeet niet dat niet iedereen even hardcore als jij is en zoveelover hiphop weet...
    en waarom begin je zelf dan niet even over 1 van jouw "idolen"

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Toch heeft hij goldfish wel gelijk...vind ik topic zou over hiphop moeten gaan..en nix op tegen dat jullie Shady Stans zijn maar beetje irritant voor de rest als alles alleen over shady fam gaat. Er is toch ook een N.E.R.D. topic..maak dan een Shady Aftermath of G-Unit topic

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    wat wordt er veel over shady gepraat dan?
    ik zie alleen dat het momenteel veel over g unit gaat omdat er 2 cd 's gedropt worden dese somer...en er een lid back uit de jail is.. het is gewoon een hot item
    pffff wat is je probleem...

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Shady/Aftermath heb ik het over
    en voor jullie is het misschien een hot item, maar voor heel veel anderen hier allang niet meer

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ik vind dat ook.

Af en toe komt er iets anders tussendoor, en dan gaat het weer over iets dat met shady/aftermath te maken heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina