1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: 50 cent???? Good or Not ?

Hij was misschien wel cool maar het succes is een beetje naar zijn hoofd gestegen. Zou een ECHTE g ooit meedoen in die clip van in da club? Artist development center! Net alsof ze hem daar maken...dat vind ik wel heel stom. Clips van many men en 21 questions zijn dan weer beter. Fifty is wel ok.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Download eens: Drop A Gem On Em ( NECRO REMIX), da's op de beat van ' your fucking head slip', liedje van necro. Heel cool liedje!

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat wil: GAT zeggen???In drom a gem on em zeggen ze dat in het refreintje: pull gats ...
    En wat wil Q-B-C zeggen?

EDIT: Waar kopen jullie je hip hop/rap cd's?? Ik zou graag cd van Jedi Mind Tricks hebben maar in Oostende vind ik dat niet. Kent iemand soms een goeie(=betrouwbare) site waar je cd's kan kopen?

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind Friday, Next Friday en Friday after the next altijd relaxed om te kijken.

CD's koop ik, als ik er ben, altijd met stack tegelijk in Virgin, London. Echt gewoon een hele hiphop afdeling, zo kennen we dat in nederland dus niet.

Hey ik had trouwens een vraagje aan iemand die het weet. Als ik Project Gotham Racing speel, hoor ik weleens liedjes aangekondigd van LA Symphonics ofzo. Vind ik echt vet, maar ik had er nog nooit van gehoord. Weet iemand meer van die gasten>????

{{check my battles. greenmile-vrije tijd-rap ze)}}

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    gat(t) is afgeleid van gattling en gattling is de naam van de man die het machinegeweer (gattling gun) heeft uitgevonden
    gat is dus gewoon slang (jargon) voor pistool

en je vraagt waar we onze cds kopen maar ik koop nog zelden cd's..meeste DL ik (shame on me)
    die paar keer dat ik nog een cd koop is het bij Velvet in rdam (nieuwe binnenweg)

die remix van drop a gem on em heb ik gevonden btw ..ben hem nu aan het downloaden

@ lord_armada..ik was vorige maand ook in die virgin van london...ging bijna broke naar buiten
    ze hebben ook veel dope kung fu dvds die je hier niet kan krijgen

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok merci. Maar hoe ben jij dat in godsnaam te weten gekomen van gat??? En wat vind je van die remix?

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    die remix is cool ja
    ik vind necro sowieso een goeie producer..als je zijn beats dope vind moet je zeker die album van non phixion checken
    die album heet "the future is now" en een stuk of 6 van die tracks zijn door necro geproduceerd...die album is HOT!!!!
    vooral: the cia is trying to kill me (geproduceerd door necro), rock stars (geproduceerd door dj premier) en if you got love (geproduceerd door pete rock) zijn masterpieces

dat gatt van gattling is afgeleid heb ik ergens een keer gelezen of gehoord ik weet niet meer

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok en futurama van rockstars vind ik ook erg goed!
    En necro zijn beats zijn idd altijd dope. Ik heb een album van hem, gory days. Ook heel goed. Alleen zijn zijn lyrics wel af en toe beetje overdreven :)
    Twelve king pimp commandments al gehoord van necro? Je moet dat eens vergelijken met ten crack commandments van big:)

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    twelve king pimp ken ik niet maar die titel maakt me wel nieuwsgierig hehe...ga ik nu downloaden

/edit gevonden........ die track heet 12 king pimp commandments
    laat je later weten wat ik ervan vond

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok je moet erna/ervoor nog maar es ten crack commandments beluisteren, helemaal. Er is wel nog veel over overgenomen:)
    Ik vind het echt een heel cool nummer.

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Al geluisterd?

12. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Als Q-B-C in drop a gem on em voorkomt zal het wel met queensbridge te maken hebben

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    QBC
    Queens Bridge City?

14. Osin

Osin Made G

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste cd van Mobb Deep ?

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    die track is wel phat tronky..natuurlijk niet zo erg als 10 crack commandments maar toch wel phat
    beste CD van mobb deep vind ik hun 2e album: Infamous
    hun 3e album hell on earth vond ik ook phat, maar alles wat daarna kwam vond ik minder

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    idd. Heeft iemand de nieuwste van Gangstarr al gehoord? schijnt wel goed te zijn. Ben ook wel benieuwd naar de Nieuwe van
    KRS-1.

17. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe gang starr is egt dope!

18. Osin

Osin Made G

Leuk Bevonden:
    0
    THRM , kan je eens een paar liedjes zenden van je "CREW" of van je zelf ?

19. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    --edit--

Laatst bewerkt: 24 jan 2004
  20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    nieuwe gangstarr is idd dope, wel minder als moment of thruth maar die was gewoon te errrrrug
    premo is on point en de collabo's zijn ook strak
    minpuntje is dat guru niet echt veel te zeggen heeft deze album
    maar toch is deze cd beter dan meeste shit die er uit komt laatste tijd
    er staat trouwens geen enkele commerciele track op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina