1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veggie

    Veggie Guest

    Idd, je zegt et zelf, dre's beats maakte dit album een topper.

    Ja Rule is een 2pac wannabe ... fuck hem :mad:

    Nelly, hij is gewoon nep ... KRS-1 zei het al.
    "It's hip, but not hiphop"

    Snoop Dogg is de bom!!!
    K heb zn allereerste album, Doggystyle, echt veeeetttt.
    Hij is gewoon de godfather van rap ... de man gewoon.. k bedoel de hond! :D

    Vooral 2 of america's most wanted met 2pac is gewoon vet!
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik niet begrijp is dat mensen nelly nep vinden, nelly is een popster maakt pop muziek, houd van feesten en vrouwen dus daar rapt ie over. Wat is daar nep aan?? hij doet zich niet anders dan hij is.

    ik dig zijn muziek trouwens niet echt echt, maar dat staat hier los van
     
  3. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Nelly doet of die gangster is, net zoals ja rule. maar hij is het niet en dat plakkertje op zn gezicht werkt ook niet echt mee voor een gangster image, wat hij wel wil hebben. Ik dacht dat het was fout gegaan met het scheren ofzo dat ie daarom zo'n plakkertje had.
     
  4. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe probeert nelly gangster te zijn???
     
  5. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja rule = Pac bitter maar toch zeggen de outlawz er niets over,alleen dat ze meer respect voor ja rule hebben dan voor fakers als Tha Realest etc. omdat ja rule zegt dat hij love voor pac heeft :mad:

    Tha Last Meal vindt ik wel een goed album (oa Wrong Idea, Lay Low) van Snoop maar natuurlijk niet zo goed als Doggystyle.

    Ik denk dat Nelly wel Gangsta probeert te zijn op het TMF level, net als Ja Rule ja maar die probeert het nog erger.

    K vindt et wel grappig dat 50 Ja Rule dissed in al die songs alleen beetje jammer dat ze proberen gedachtes van Pac door te geven (Hail Mary 200:cool:. heeft er eigenlijk ook iemand Thug Law Chapter 2 (Thug Life ft. Outlawz) ik vind et wel een leuk album niet top maar wel leuk.
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    nelly is nep omdat hij zichzelf voordoet als hiphop
    nelly is geen hiphop
     
  7. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    wat nelly rapt is ook een heel ander ritme dan wat eminem doet k vind zelf eminem de beste en 2 pac maar ik kan ook wel naar nas luistere...

    brainpower vind ik helemaaaaal niks ik heb zijn album maar ik vind het niet echt mooi
     
  8. Veggie

    Veggie Guest

    Perfect antwoord :)

    Wat ik ook lomp vond is dat 50 zn hele text in Hail Mary 2003 van Tupac's Against All Odds heeft gehaald en dan omgezet in een diss tegen Ja, Tupac dissde toen Puffy,Nas, en nog een paar andere gozers. K bedoel, 50 kan zelf wel raps verzinnen ... dat is gewoon zwak. :mad:

    Mjah, maar hij heeft wel de skills ....
     
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nelly is geen hiphop, maar ik zie nog steeds niet hoe hij 'nep' is.

    Nieuwtje voor wie het nog niet weet, 4 november komt de cd soundtrack uit voor de 2pac film 'resurrection' Als het goed is staan er ongeveer 5 unreleased 2pac tracks op. Waarvan een of 2 er nog nooit gebootlegged is. De eerste single is 'runnin' 2pac en biggie samen en eminem doet de beat. Ook de populaire street mix Realest Killaz met 2pac en 50 cent komt op het album. Lijkt mij een dope soundtrack. Andere gasten op het album, bone thugs, en de outlawz

    Op dezelfde dag komt Ja Rule ook met een nieuw album 'blood in my eye' Ja rule switched zijn style voor de zoveelste keer en deze keer moet het weer eens gangsta zijn, verwacht veel shady/aftermath disses. Als dit album flopt is het eindelijk afgelopen met Ja Rule
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  10. Veggie

    Veggie Guest

    Nelly is nep hiphop .. begrijp et dan, hij WIL hiphop zijn maar is et niet ...

    En over die resurrection, das al oud nieuws.
    K verwacht echt veel van die Eminem tracks, hij scheen er plezier in te hebben ... :)

    Ja Rule mag de pot op ...
     
  11. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent wel erg van jezelf overtuigt dat hij nep is maar je geeft geen enkele onderbouwde reden waarom dat zo is
     
  12. Osin

    Osin Made G

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat eigenlijk belangrijk ? wie een Gangsta is of niet ...
    Als het nu goeie beats zijn en goeie stem is, is dat niet genoeg ??
     
  13. Veggie

    Veggie Guest

    Je ziet gewoon dat Nelly nep is ... hij wil hphop zijn maar je ziet meteen aan zn stijl dat het gewoon popmuziek is ... vooral toen hij ging samenwerken met Nsync ...dat was het toppunt
     
  14. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^mischien zie jij het 'gewoon' ik zie het echt niet, ik zie iemand die graag muziek maakt en houd van feesten en vrouwen, zijn lyrics gaan daar over zijn videoz gaan daarover, wat is daar nep??? niets, en dat hij wil hiphop zijn moet je ook eens toelichten want wat je daar mee bedoeld snap ik ook niet
     
  15. Veggie

    Veggie Guest

    Dat is wat er mis is met hiphop van tegewoordig, het gaat alleen maar om vrouwen en feesten.
    Waar zijn de skills, de boodschappen in de lyrics etc etc ?
    Wat hij doet is gewoon dansmuziek, dat hoort bij pop ...

    Hij wil hiphop zijn omdat hij zich kleedt als iemand die uit de hiphop wereld komt ... maar dat is hij niet ... nep dus
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem ook wel nep. Maar ik moet toch bekennen dat ik ''take a ride with me'' geen slecht nr vond.
    En hiphop gaat tegenwoordig meer over vrouwen & feesten omdat dat hele gangster gedoe volgens mij een beetje aan het uitsterven is en die als men nu boodschappen erin steekt over het gangster-leven dan zijn die meestal fake & als men lyrics over iets anders schrijft is het ook nep...
    Zolang het maar een goed liedje is met een goeie tekst( maakt niet uit over wat) vind ik het wel goed.
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kleed zich als iemand die uit de 'hood' komt, en rara waar komt nelly vandaan uit de hood

    Al het andere wat je zecht is zeker waar, maar dat maakt nelly nog steeds niet nep. Iemand is nep als hij zich anders voor doet dan hij is vb ja rule
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja misschien is ie wel niet net nep maar ik vind dat hij een beetje een neppe schijn heeft. Moeilijk om uit te leggen maar zo voel ik het aan.
     
  19. Veggie

    Veggie Guest

    St. Louis heeft geen hood ....

    Daar heb jij dan weer gelijk in ...
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol grapjas
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina