1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karelax

Karelax Guest

Ja maar wat ik zeker kut vind is Raymzter en Ali B, wat vinden jullie van Skate The Great (die redacteur van de PowerUnlimited) ik zag gister zijn clip op de box.

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dont get me started about skate man...

3. Veggie

Veggie Guest

En wat is er zo kut aan Ali B en Raymzter?

En Nederhop vind ik 3x nix .. behalve Brainpower, hij komt tenminste nog met wat skills ...

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ken je mensen als opgezwolle en helderheid niet want dan zou je wel anders praten...die boys zijn 10x erger als brainpower en ali b

net als met amerikaanse hiphop geldt voor nederhop ook dat het niet alleen is wat je op tv ziet..de beste shit is vooral met nederhop underground

Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  5. Karelax

Karelax Guest

Kom op man Ali B laat me lachen: "Het leven van de straat" dude kom op en mocro for life nou joepie.
    Raymzter is ook een sukkel "Altijd te laat" vind ik zielig, misschien kunnen Marokanen wel niet rappen (dit niet rasistisch opvatten)

6. Karelax

Karelax Guest

Vind je hem kut of dope?

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    hoofdletter K
    U
    T
    maar eigenlijk moet ik hem niet eens serieus nemen

Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  8. Karelax

Karelax Guest

Ik vind het wel lachen, eigenlijks alleen omdat ie voor men favoriete blad schrijft maarja,, hopelijk brengt ie nog goede shit uit.. je kan em niet afschrijven om 1 nummer vind ik...

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Vlgs mij is dat liedje hiervoor.. :{

10. Veggie

Veggie Guest

K vind die Ali B wel relax .. k bedoel, hij rapt tenminste ergens over ... Maar goed ...

Daar heb je misschien gelijk in, maar zo goed vind ik DAC ook weer niet ... k luister liever naar Amerikaanse hiphop .. klinkt veel beter

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    kennen jullie die track zonder berouw van THC... die is grappig man....

12. Karelax

Karelax Guest

Ff tijd voor een lijstje... heb niks beters te doen
    1. Tupac: Door hem en ik naar rap gaan luisteren alles klopt gewoon
    2. Krs-One: Door hem ben ik naar meer underground rap gaan luisteren zijn flow is zeer goed
    3. Wu-Tang Clan: Ik zou elke member wel kunnen noemen maar dan ben ik morgen nog bezig, RZA is de man under control daar en dat doed ie goed verder vind ik Ghost Face Killer de lauwste daar
    4. Dead Prez: Zeer vette beats en teksten ik vind "HipHop" zo een lau nummer...
    5. Cypress Hill: Echte latin rap B-Real heeft echt vette vocals en ik bind hun rock stijl ook wel lijp
    6. Nas: Teksten uber vet en zijn flow ook jammer dat ie Tupac zo bite
    7. Capone N Noreaga: Capone vind ik maar normaaltjes maar Noreaga heeft echt een lauwe stem
    8. Big Pun: Snelle rapper met uber lycrics jammer dat ie dood is
    9. DMX: Damn zijn stem is ill lekker schreeuwerig, goed om agressie te uiten vind ik
    10. Rakim: Ik heb niet echt veel van zijn werk maar zijn teksten en flow en beats alles is koel (van wat ik tot nu toe heb)

13. Veggie

Veggie Guest

1 RZA
    2 Method Man
    :)

En dat is precies de reden waarom ik niet naar em luister ...

Oh en k heb die dvd van 50 cent gezien, k wou em checken om te kijken of mn mening over hem veranderd ...
    Nee dus, k vind em gewoon whack, en je zit een uur lang te luisteren naar em maar je verstaat gewoon nix van wat ie zegt ... hij mompelt gewoon ... niet alleen als hij rapt maar ook al ie praat! En hij is niet zo diep als Tupac en Em ...
    Tis gewoon een straatzwerfer die een deal gekregen heeft en nu mag rappen ... en komt met etzelfde verhaal als de vorige grote gangster rappers ... hij brengt nix nieuws ...

zo .. das mijn mening over 50

G-unit is de bom.. zonder hem ...

Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2003
  14. Karelax

Karelax Guest

Ik mag 50 ook niet als je hem ziet of hoort heb je zeg maar geen contact met hem, dit kan klinken als onzin maar dit vind ik, hij heeft een beetje camera vrees volgens mij ofzo, hij is niet een echte main stream superster hij heeft gewoon geen uitstraling

15. Veggie

Veggie Guest

En hijs nog lelijker als de fuck! :p

16. Karelax

Karelax Guest

wat vind jij de flop top 5
    1. Missy Elliot: Krijg hoofd pijn van haar
    2. Jay-Z: Als zijn teksten zijn dope zijn dan zijn mijn sinterklaas gedichten echt uber lau, alles rijmt bij hem op Uh ooh en hij heeft een schele bek
    3. 50 cent: Tsja mag hem gewoon niet
    4 Nelly: Begin ik niet eens over
    5. Eminem: Hij gaat tog TE mainstream soms dig ik zen shit wel en soms niet

17. Veggie

Veggie Guest

Wow ... Eminem een flop? Dat kan toch niet ... !
    Em is de beste lyricist die nu leeft ...

1. P Diddy - neppe gozer, door hem is hiphop fake geworden
    2. Nelly - begin ik ook niet over .. st louis ahahah
    3. Ja Rule - wannabe Tupac ..
    4 Jay Z - wannabe Biggie en zn teksten gaan nergens over
    5. chingy - wahahahahahhaaaa

18. Karelax

Karelax Guest

Hmm Em tsja ik dig het niet echt hij doet echt alles om er bij te horen volgens mij, ik vind hem ook niet uber slecht maar gewoon. sommige nummers vind ik wel lijp zoals Loose Yourself maar van andere krijg ik weer hoofdpijn...
    Ook noemt ie zichzelf een witte Tupac dat klopt natuurlijk niet......dat ben ik al:D, ok een bruine tupac dan..

Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2003
  19. Veggie

Veggie Guest

Hij hoort er al bij, hij heeft zn eigen stijl en dat is al genoeg ...

20. Karelax

Karelax Guest

Ja ik zeg ook niet dat het slecht IS, ik vind het slecht wat ik wel koel vind is dat ie veel humor in zen muziek stopt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina