1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm missy Elliot en Nelly zijn zeker klote alleen ze zijn zoiezo geen hiphop
     
  2. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Veggie en Karelax, ik weet dat tupac in zn 7day theory Nas disst, omdat ie volgens hem zn stijl heeft gejad. Alleen eigenlijk denk ik dat Nas het helemaal niet nodig heeft om de stijl van Tupac te jatten aangezien Nas puur als emcee toch beter is al tupac (bettere flow,goede rhymes, betere freestyle enz.) Waarom vinden jullie Nas daarom minder, en wat heeft ie dan precies van tupac gejat want dat ontgaat me een beetje (ik heb geprobeerd wat info hierover te krijgen maar kon niks vinden op internet)
     
  3. Karelax

    Karelax Guest

    Hmmm, ik vind Nas niet beter maar hij bouwt pac gewoon na niet alleen qua raps of teksten, alleen al die tatoo om zijn buik is na gebouwd van pac..., maar ik vind Nas nog steeds zeer goed hoor
     
  4. Veggie

    Veggie Guest

    Heb je de freestyle op Thug Angel al gehoord? Van Tupac en Biggie? Heb je The Untouchable Freestyle al gehoord?
    Tupac's flow vind ik veel beter dan die van Nas, want Nas' stem is monotoon en dat wordt snel saai, terwijl Tupac echt emotie brengt. En sinds wanneer rapt Nas voor de kids?

    En Missy Elliot is juist hiphop!
    K snap echt niet waarom mensen haar nix vinden ...
    Kunnen jullie me dat uitleggen? :confused:
     
  5. Karelax

    Karelax Guest

    Ik krijg gewoon hoofdpijn van haar, kut beats. EN ik vind dat vrouwen zo wieso niet kunnen rappen.
     
  6. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    tot je deze flop top poste nam ik je nog serieus...jay z en eminem hebben defenitely mad skills
    kan wel zijn dat je hun style niet digged ofzo tuurlijk..maar overall zijn jay z en em voor mij minimaal top 20

    dit is toch wel het grappigste wat ik heb gehoord vandaag
    als er juist 1 ding is waar tupac niet teveel props voor moet krijgen is het zn flow...verder veel respect voor pac..maar zn flow
    was toch wel het minste aan hem volgens mij
    en trouwens
    flow en stem zijn 2 totaal verschillende dingen..je stem kan zo monotoon zijn als ik weet niet wat, maar dan kan je nog wel een goeie flow hebben
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    In '96 kwam nas met zijn tweede album It was writen , inplaats van een Illmatic type album, probeerde hij mee te liften op de gangsta sound die toen goed verkocht (all eyez 5*platina), totaal andere beats en in zijn lyrics was Nas nu ook in eens een thug (escobar), en rapt voornamelijk over drugz deals gangsta dit en dat, ook gebruikte hij voor street dreams een vrijwel identieke beat als all eyez on me. En als klap op de vuurpijl rapt nas over neergeschoten worden en dezelfde avond het ziekenhuis uitkomen.

    2pac heeft dus zeker een punt op against all odds. Maar persoonlijk vind ik het wel meevallen met het jat werk, iemand als ja rule bv gaat toch wel een heel stuk verder. (als 2pac er nog geweest was had een Ja rule niet eens kunnen bestaan)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ook de albums daarna is nas zoekende geweest over waar hij heen wilde met zijn muziek met als diepte punt nastradamus een over de top commercieel album. Erg zonde want nas heeft al die shit niet nodig, zijn comeback kwam dan ook met stillmatic waarmee hij terug naar de illmatic stijl ging en bewees dat hij het nog steeds had

    nas is een erg dope mc een van de beste, ja ook beter dan pac (waardoor hij zeker geinspireerd is) die alleen lang opzoek is geweest naar zichzelf, en waar hij voor staat.

    December komt trouwens the lost tapes part2, met onder andere pre-illmatic tracks, en scraps van the firm album (geproduceerd door dre)
     
  10. Veggie

    Veggie Guest

    Wat is er dan zo slecht aan Tupac's flow?
    K weet wel dat flow en monotoon verschillende dingen zijn, k bedoelde dat ook niet, k had et over uitstraling etc.
    Ikzelf vind Tupacs flow beter dan die van Nas ... mjah das dus mijn mening ..


    Wat maakt je een betere mc, als je rapt over guns, bitches, the hood etc? Ik vind Nas gewoon poep .. net zoals ik 50 poep vind ..
    Hij wou eerst die gangster shit achterna gaan, en nu rapt ie opeens over kids ... waar slaat dit op ... net zoals Snoop eerst altijd beweerde "we dont love them hoes" en nu komt ie met een track met BEAUTIFULL ....kom op zeg , je moet gewoon jezelf zijn en niet nep gaan zitten doen ... maar k heb nog wel respect voor snoop .. nas mag van mij de pot op ...

    dat is et grappigste wat ik vandaag heb gehoord! :) haha
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    uitstraling en flow hebben nog minder met elkaar te maken...wat bedoel je nou eigenlijk :{
     
  12. Veggie

    Veggie Guest

    K bedoel hoe je jezelf presenteert in je tracks ...
    Hoe kan je nou flow hebben als je zo saai klinkt als de fuck ...?

    Misschien moeilijk te begrijpen maar k denk dat je et wel snapt ...
     
  13. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Nas heeft een betere flow dan Tupac. *fact

    Maar tupac mag er ook wezen
     
  14. Veggie

    Veggie Guest

    Fact ???

    je bedoelt: *opinion
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    flow = rhymescheme..dus de manier waarop je rijmt..de manier waarop je de worden uitspreekt..de snelheid ..de intonatie etc etc
    heeft dus nix met uitstraling en manier waarop je jezelf presenteert te maken..

    volgens mij zou zelfs tupac toegeven dat nas een betere flow heeft
     
  16. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ^very true
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik hier uit op maken dat je Illmatic nog nooit gehoort hebt?? grappig dat je in het 2pac topic je mond vol hebt over niet iemand afzeiken als je hem of zijn muziek niet kent.
     
  18. Karelax

    Karelax Guest

    Oh omdat ik hen niet dig neem je me niet serieus? Eminem is een wissel geval soms vind ik hem wel koel en vaak niet. Maar dat je Jay-z in je top 20 hebt laat me niet lachen, ik dacht dat jij een echte hiphop kenner was maar Jay-z? Kom op het is misschien wel hiphop maar noem 1 punt waar die gast in uitblinkt, ik bedoel zen teksten zijn dom, zoals ik al zei is de helft "Uh Ooh'' (is dat in ofzo trouwens) ik vind hem echt een van de slechtste/domste/irritantste rappers ooit.
     
  19. Veggie

    Veggie Guest

    Ik heb Illmatic nog nooit gehoord?
    Met Life's A Bitch en It Aint Hard To Tell ??

    Kom op zeg, k vond die shit nix .. en dat blijft mn mening ...

    Het heeft met elkaar te maken slimmerd ...
    Als super saai klinkt en geen emotie in je rijms zet dan is die flow ook nix ... een flow moet je voelen niet alleen maar horen ..

    Hij zou em eerder een bitchslap geven .. :)
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    a wise man told me dont argue with fools, 'cause people from a distance can't tell who is who

    maar ik zal je nog ff snel 1 ding leren
    je kan over bloemetjes en bijtjes rappen zonder enige emotie en nog steeds de beste flow ter wereld hebben
    volgens mij begrijp je het word flow niet
    jij denkt dat flow hetzelfde is als flavor ofzo ik weet het niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina