1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Tupac zou waarschijnlijk zelf inderdaad toegeven dat nas een betere flow e.d. had. Tupac zei zelf ook dat hij niet de beste rapper ooit was, maar dat ie wel iets voor de maatschappij wilde betekenen enzo. En inderdaad flow heeft niet met uitstraling te maken, want tupac is inderdaad zo populair door zijn uitstraling en niet door zijn superskills als mc.
     
  2. Karelax

    Karelax Guest

    En ook door zijn lyrics niet te vergeten!
     
  3. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar in zn lyrics onderscheid ie zich niet echt van nas. Want nas heeft ook pakkende lyrics. En tupac onderscheid zich van nas door zijn uitstraling die veel beter is dan die van nas. En nas is weer beter als tupac puur als rapper. Maar ja iedereen zo zijn mening misschien beetje nutteloze discussie.
     
  4. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, zal ik het maar weer over canibus hebben?
     
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    nou veggie heb je weer iets geleerd
     
  6. Snake330

    Snake330 SnakeStyle NL

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Jay-Z whack?!? Kom op!! Jay-Z's eerste album: Reasonable Doubt is een regelrechte classic en In My Lifestyles vol. 1 een waardig opvolger, Volume 2 gaat en volume 3 is slecht, Dynasty is voor de liefhebber maar op The Blueprint 1 en 2 is hij weer helemaal terug en de MTV-unplugged cd met the Roots is een van de beste cd's van de afgelopen jaren!!! Kortom Jay-Z staat zeker in de top20!!!
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  7. Veggie

    Veggie Guest

    Jij begrijpt me gewoon niet, laat deze hele discussie maar zitten dan ... en wat the fuck is flavor?

    Misschien voor jou, ik vind die gast gewoon nep ...
     
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^nee jij begrijpt de definitie van het woord flow gewoon niet
     
  9. Veggie

    Veggie Guest

    Nog ff dit, als die gast nou eerst zn lyrics goed ging bestuderen zonder eerst de studio in te duiken ... dan kwam et misschien nog wel goed want het lijkt alsof hij gewoon woorden aan elkaar plakt en ze laat rijmen ...

    K heb zelf in et Engels gebattled, en dan ken ik et woord flow niet? Op zulke schefe reacties hoor ik geneens te reageren maarjah ...
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk he lezen
     
  11. Veggie

    Veggie Guest

    Niet echt, voor jou wel zo te zien ...
     
  12. Snake330

    Snake330 SnakeStyle NL

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je weleens naar een album van hem geluisterd of je kijkt zeker alleen de clipjes op tv!
     
  13. Karelax

    Karelax Guest

    Jezus, man als hij Jay-Z niet koel vind of wack vind moet ie het zelf tog weten (ik vind hem trouwens ook maar slecht)
     
  14. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een liedje ik weet nie hoe het heet. het is een R&B hip-hop ik heb het paar keer op TMF gehoort maar er kwam geen naam , refrein is ongeveer zo: oohhwee lalalalala lalalala het is niet ohwee van MASTER P


    ik weet zeker dat NATE DOGG er in zit!! dus het is een liedje van hem of hij zingt mee
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  15. Veggie

    Veggie Guest

    Ja, das een lekkere omschrijving ...
     
  16. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik..
     
  17. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
  18. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    :D _O_

    Weet je ook niet wat voor artiest? Man/vrouw tenminste?
     
  19. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    het was net weer op TMF ik heb NATE DOGG er in gezien dus het liedje is van hem of hij zingt mee ....
     
  20. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal deze video wel zijn van Nate:

    Ooh Wee

    Good party video with a small club setting. Ghostface Killah, Nate Dogg, Trife and Saigon are all featured on this track. Overall a nice party video but nothing extraordinary.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina