1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    sow erg shirt!
    superman logo maar dan met een G:D
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    die cover is bruut, g-unit beg for mercy gonna be FIREEEEE
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0

    huh ik zit hier beetje pagina's door te lezen kom ik deze onzin tegen. MISSY GEEN HIPHOP????

    jongen, missy weet tenminste nog waar het over gaat, haar muziek is 100% ckers te weten hiphop. OK, misschien zijn sommige traks van haar beetje eentonig, maar het is gewoon haar eigen stijl die een beetje oldskool is. In haar clips zie je ook ECHT hiphop en geen player-pimp bullshit.


    mare over nelly heb je dan wel weer gelijk. nelly moet oprotten met zn st. lunatics en ik vraag dan ook gelijk of ze chingy meenemen
     
  4. Veggie

    Veggie Guest

    Kijk, met jou kan ik praten ... :)
     
  5. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jullie moeten wel toegeven, toen Nelly net doorbrak met zijn album was het wel een nieuwe sound, en zijn eerste album was ook goed (zeker niks bijzonders ofzo) maar gelijk na zijn eersthe hit is hij zooooooo commercieel geworden, gewoon niet normaal. En dat merk je ook heel goed (Shake Ya Tailfeather met Diddy anyone...) Nuff said lijkt me
     
  6. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^zijn eerste single is ook commercieel, zijn hele album is commercieel, ik mag nelly wel hij heeft lekkere club bangers, zelfde geld voor chingy, right thur
     
  7. Veggie

    Veggie Guest

    Ben het helemaal met je eens, zn eerste album was gewoon super maar na een paar jaar was et gewoon commercieel en NEP ...
     
  8. Veggie

    Veggie Guest

    Over Nelly gesproken:

    KRS-One has teamed with Warren G. and Japanese rapper Lil ' AI to drop the first single from the QD3 movie Beef.

    "Let's Go (It's A Movement") is hitting radio stations this week. A video shot by Casey Suchan is scheduled to hit BET, MTV and other outlets.

    “KRS is such an incredible person. I don't believe this film would have been complete without him, and now that he's on the soundtrack, we expect big, big, things." Suchan said.

    According to KRS One's reps, there is another track on the Beef DVD soundtrack which is being touted as the "official" Nelly ids record.

    In related news, KRS recently teamed with Arethra Franklin and recorded "I Remember" for his Double Trouble album, which is a collaboration between KRS and Mad Lion.

    The song celebrates the 30th anniversary of hip-hop and will hit stores in November. KRS' book, "Ruminations" is in stores. The Blastmaster recently hit the road on the The Knowledge Speaks Tour.

     
  9. Osin

    Osin Made G

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja rule zijn nieuw album

    Ik heb net het nieuw album van Ja Rule - Blood In My Eye ...
    Het is een goed album , veel 50 cent diss , goeie beats. ik geef het een 8,5/10:+ ......
     
  10. sneaky

    sneaky Guest

    hmm ik weet niet wie ik erger vind jarule of 50 cent...

    btw

    wie weet waar ik "What Else Happened" vamn krs-one`s nieuwste album kan downen?(kazaa kon ik hem nie vinden)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2003
  11. Karelax

    Karelax Guest

    Hmmm, ik heb geen zin om hier tekstent e droppen ik ben wel een beetje bezig met Teksten maken en SVen maakt beats met Reason moet wel vet worden, maare jullie kunnen wel in the green mile kijken bijd e battle topic daar zijn teksten gedropt...
     
  12. Veggie

    Veggie Guest

    Was hier een battle topic?
    Damn ... jammer dat k dat heb gemist ..
     
  13. Osin

    Osin Made G

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand wanneer Tony Yayo uit de gevangenis komt ?
     
  14. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Op internet las ik dit. Tony yayo zit momenteel vast voor illegaal wapenbezit en komt in oktober pas vrij. Dus misschien is ie al wel vrij:D
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben de release date van beg 4mercy 2 weken uitgesteld zodat yayo erbij kan zijn
     
  16. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben de release date van beg 4mercy 2 weken uitgesteld zodat yayo erbij kan zijn
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
  18. Veggie

    Veggie Guest

    Gangsta Shit is vet ....
    Maar die beat heeft DMX ook gebruikt voor die diss tege Ja..
    Het refrein is wel cool, van 50 ...
     
  19. Osin

    Osin Made G

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand de beste Benzino Diss van Shady/Aftermath ?
     
  20. Veggie

    Veggie Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina