1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, UNIQ heeft Nas nooit gezien voor die track, alleen een verse gestuurd

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    hij heet Jin en ja hij is dope...je moet ff op kazaa zoeken naar jin freestyle (video)

3. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat ie een chinese(hij is toch chinees) mc is is wel cool, want die zie je neit vaak. Hij heeft ook een pagina met nummers op soundclick.com

4. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  5. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    JIN RULED DE SHIT!
    Te erge freestyles!

CHECK YOU TIMBS THEY PROBLY SAY MADE IN CHINA owww die was zo fokkop haahaha

Freestyle Friday battle bij 106th and Park op BET

Daar is hij bekend geworden, hij zit nu bij RuffRyders

En hij heeft nog een kort rolletje in 2 fast 2 furious heb ik gezien/begrepen.

6. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    What do you get when you mix some gin with hennessee, 50 percent is liquor and 50 percent is me.

7. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, check die gallery.
    All chinese bitches!!!
    Zo dope. _O_

Ben zelf ook :cool: chinese

8. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    He een hip-hop topic :9 _O_

Heeft er iemand nog beetje dope nummers, met een lekkere beat erin (iets voor in de auto).

En liedjes met een diepe teksten zijn ook altijd welkom (zoiets als Pain van pac (verdere diepe liedjes van Pac hoefen niet opgenoemd te worden, ik heb ze toch allemal :) )

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ff voor je checken----/edit
    Bright as Stars (Talib Kweli feat Mos Def)
    Krumb Snatcha: Rich man poor man
    Krumb Snatcha: Streets is calling
    Kool G Rap: Take a loss

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  10. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Is er iemand die de nieuwe (gratis) DPGC mixtape gedownload heeft???dpgrecordz.com en dan ergens zoeken bij het nieuws, ik heb zelf alleen nog maar de intro:mad: die al vrezelijk groot is omdat ie 256kbit/sec. is...

11. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem, alleen ik had er ook nog Pimp_Slappd2 bij, die zie ik niet op DPG'z site staan....

@ DiaLogical : Ik ga ze checken, thnks

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bright as stars is da bomb!!!

13. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Deze twee (Krumn Snatch: Streets is calling,
    Kool G Rap: Take a loss) kon ik niet vinden (heb op Kazaa gezocht)

ben nu Rich man, poor man aan het downloaden, ben benieuwd, heb nog nooit van Krumn Snatch gehoord :)

14. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Hier nog een leuk nieuwtje dat te maken heeft met True Crime en oa Cube, WC en Mack 10....k vindt t wel gepast...

Ice Cube Sign On For True Crime - StickyGreen 13.06.2003 - 08:38
    Game maker Activision has signed Ice Cube and a variety of West coast hip hop artists to provide tracks for the upcoming game, 'True Crime: Streets Of L.A.'

Ice Cube, Mack 10, WC, E-40, EZ-E Jr., Kam & 187um (Above Tha Law) will all provide music for the game, which is similar in concept to the 'Grand Theft Auto' franchise.

A double CD soundtrack will also be released featuring the music from the game, as well as selected classic hip hop tracks.

"It is amazing to see some of hip hop's top West Coast artists come together to create original tracks for our game", Chris Archer, executive producer, Activision Worldwide Studios said. "Hip hop music is the voice of the urban lifestyle and capturing the gritty, raw sounds of the streets is an essential part of the 'True Crime: Streets Of L.A. gaming experience".

The game features almost 250 square miles of Los Angeles for players to fight, drive and shoot through as fight the Russian and Chinese mafia and embark on a variety of missions.

'True Crime' already features the voices of such celebrities as Christopher Walken, Gary Oldham & Michael Madsen.

"This video game has all the action of a hardcore action film - Ain't nothing soft about it and Ain't nothing soft about the sound track", added Bigg Swoop, President and CEO of Vybe Squad Records, the label that pulled the artists together and that is issuing the soundtrack.

'True Crime: Streets Of L.A.' will be available this fall for the PlayStation2, the Xbox and Nintendo's GameCube.

15. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    He over Ice Cube gesproken, ik had een tijdje geleden geleze dat hij bij Aftermath zat en dat Dre zijn volgende album ging produceren, is er all wat meer over bekend (wanneer die ongeveer uitkomt?).
    Zal vast een beste poos duren, want als Dre eenmaal aan een album begint..... :mad: (maar ja dan heb je wel lekkere beats :) )

P.S. Happy B-Day Pac _O_

16. Sidereal

Sidereal Guest

niet bekend, zal wel komen na dre's album...

17. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    K dacht er gisteren nog toevallig aan, en vrijdag ook (vrijdag de 13e je weet wel).

_O_ Hail to Tha Don _O_

Op 2paczone.com staat ook nog een interview met de bodyguard van Pac hij was er ook bij op 7 september '96, hij zat in de eerst volgende auto achter de beemer. (hij is ook de auteur van Got Your Back).

Ik denk dat het nieuwe Cube album voor die van Dre komt op de aftermath site staat Cube in het midden en Dre rechts, t zou een volgorde kunnen zijn.

18. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan zal t inderdaad nog een poos duren als ie pas na Dre's album uitkomt.

Vandaag is de nieuwe single van Napoleon uitgekomen, ik heb destijds op madeniggaz.net de lyrics van intro gelezen en die waren echt dope, en de rest van de album moet ook heel goed zijn.
    Op hitemup.com hadden ze beloofd om de track binnenkort te uploaden, ben benieuwd, anders ga ik em morgen wel zoeken.

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik had een typefout gemaakt het is Krumb Snatcha
    aangezien je Tupac digged zou je hem ook wel goed vinden denk ik..hij is wel east coast maar zn muziek is behoorlijk gangsta..zn beats worden meestal door DJ Premier geproduceerd

take a loss kan ik wel vinden:

title: Take a loss - Kool G Rap
    artist: DJ JS-1
    album: Ground Level

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Cube al een tijdje nix. Dre had beter Ren kunnen signen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina