1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veggie

    Veggie Guest

    Nee denk et niet, hij brengt gewoon nix nieuws in de rap game ..... maar hijs wel dope .. een beetje :)
     
  2. Veggie

    Veggie Guest

    Weet niet, k heb em van een site ..
    Daar stond de '2Pac Rap Phenomenon II' mixtape ..

    Zoek die maar, daar staat ie op ...
     
  3. Karelax

    Karelax Guest

    Ach ja, ik vind het wel best die mainstream/commercieele rappers maar als ze denken dat ze de beste zijn:confused: , terwijl hun cd gekocht word door 9 jarige breezah meisjes, die hun cdtje tussen het rijtje Jim, Jamai en K3 stoppen zou ik het niet echt een eer vinden...
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, thnx :).
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wie brengt er tegenwoordig nou wel iets nieuws?

    en 50 cent heeft wel degelijk gereageerd op wu (@ karelax)
    zoek op kazaa maar naar ghostface diss 3,915 kb
     
  6. Veggie

    Veggie Guest

    Eminem .. maar die is er al een tijdje ...
    Obie Trice, je ziet weinig rappers met echte humor ...
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    you must be kidding me

    gotta have teeth...ik lig dubbel :{
    dan hebben odb, bustah, luda, snoop en whoever wel meer humor als je het mij vraagt

    heb jij in het echt trouwens je haar geblondeerd of niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  8. Karelax

    Karelax Guest

    Zal ff kijken, en als de Wu zou willen hadden ze die 50 zo afgemaakt lyrically...
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zal ik nooit ontkennen...maar daar hadden we het niet over
     
  10. Karelax

    Karelax Guest

    Weet ik, i kheb nooit gezegd dat 50 cent zou kunnen winnen, damned ik weet ook wel dat jij niet dom bent :), Verder durft ie Wu niet echt te dissen denk ik, Wu-Tang is grootste hiphop act...
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat is ook wel logisch...er zijn weinig (of geen) rappers die dat wel zouden doen
    Als je de affiliates erbij telt (Sunz of Man, Killarmy, Royal Fam etc) bestaat Wu Tang uit weet ik hoeveel leden
    Daar tegenin gaan is een lose-lose situation
    Dat zegt dus nix over 50 cent...meer over Wu :)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  12. Karelax

    Karelax Guest

    Hehe ja, en Eminem zou hem ook nooit steunen. Jij schijnt vele van rap af te weten (tenminste meer dna mij). Ik weet niet echt veel van Wu-Tang maar heeft iemand eerder ooit eprobeerd hen te dissen? En ken je nog een goede wu site ik kan er geen vinden en op google vind ie troep en wutangworld is offline :mad:.
     
  13. Veggie

    Veggie Guest

    LOL ik vond em wel lachen ... vooral die "smack" :p
    Mjah .. kan aan mij liggen ...

    Mn haar geblondeerd? Nee, hoezo?
     
  14. Karelax

    Karelax Guest

    Omdat je zown Eminem cock sucker bent (no offence btw), en die 50 diss tegen Wu-Tang is echt zielig. Gek dat Wu-Tang hem niet heel erg hard heeft afgemaakt...
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Zover ik weet zijn er tot nu toe alleen subliminal (under cover) shots @ wu geweest..met hier en daar een incident en volop geruchten...
    verder ken ik niet echt een goeie Wu site..ik check alleen de muziek eigenlijk
    Wat Wu betreft is het wachten op Masta Killa in januari (eindelijk)...
    Ghostface komt binnekort uit ..wat ik tot nu toe gehoord heb is veelbelovend (wat je gewend bent van Ghost) en hij heeft nu natuurlijk de backing van Def Jam
    Raekwon's nieuwe album staat een review van in XXL (cd wordt een beetje afgekraakt)
    ODB die nu bij Rockefeller zit niet al te veel RZA production en wu guest appearances hebben
    Method Man album wordt errrg commercieel (collabos met Missy, puffy etc
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  16. Karelax

    Karelax Guest

    Tsja de Wu-Tang family spirit verdwijnd een beetje...
    Ik las op een ander forum dat dat mede kwam door Rza (en zijn broer) Maare weetje daar meer van?, en who the fuck is de broer van rza?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2003
  17. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    eminem cock sucker? sorry hoor als je eminem goed vindt hoef je nog geen cock sucker te zijn......wu tang cock sucker....
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    is niet helemaal waar...in het geval van ODB bijvoorbeeld is het zo dat RZA, ODB wilde signen en zn album produceren, maar op aandringen van de moeder van ODB heeft hij bij Roc-a-fella gesigned
    RZA deed een bod van €750000 en Roc-a-fella €1.000.000
    (bron XXL)

    {EDIT}
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  19. Karelax

    Karelax Guest

    Je bedeold tog? Rocafela? Dit betekend tog niet dat hij een collabo gaat doen met Jay-Z he....
    Damned hij had gewoon bod van Rza moeten aannemen.. maarja, hij is nog wel op het nummer "We pop" van rza, als ik wu members hoor kan ik ze niet uit elkaar houden...
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik bedoel idd roc-a-fella...en idd collabos met jay z
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina