Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karelax

Karelax Guest

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik bedoel Jay-Z je mag zeggen dat ie skills heeft maar ik krijg gewoon kop pijn vna z'n rap, hij herhaald telkens zijn rijms, en in de helft van z'n lyrics hoor je Uhh Ooh... Moet binnen kort maar weer een echte Wu-Cd komen de hiphop community heeft het nodig er zijn zeker te veel top40 rappers laatste tijd...

Method man cd zal commercieel worden tsja dat zat er aan te komen maar om nou met P.Diddy te samen werken ik bedoel die gast maakt geen hiphop man... hij schrijft z'n eigen lyrics niet eens...

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2003
  2. Veggie

Veggie Guest

l
    l
    l
    l
    l
    V

LOL

3. Karelax

Karelax Guest

Ik Wu cock sucker whatever... ik word gewoon gek van jouw Eminem dit Eminem dat gezeik... er zijn nog andere rappers hoor... En je hoeft het niet persoonlijk optevatten hoor, maar jij bent zeker wel een Eminem cock sucker..
    Dit forum zit vol met Eminem cock suckers en 50 lovers... niet dat hun slecht zijn.. (50 wel:9 ) Maarja laat ook maar...

Trouwens Ghostface Killah diss Who The Hell is 50 cent is wel zeer vette diss...

4. Veggie

Veggie Guest

5. Karelax

Karelax Guest

Euhmm lol ofzo? Dude ga vrienden kopen ofzo...

Ben je nog steeds boos omdat ik hard van je won in battle topic?

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
  7. Karelax

Karelax Guest

Die had ik al tijden.. z'n cd heet: Get rich or Claim Benefit

8. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Veggie vs. Karelax :+

Bwhaha 8)

9. Veggie

Veggie Guest

Voor jou Karelax:

50 Cent Performance Draws Complaints

50 Cent raised eyebrows at a performance in St. Petersburg, Florida during the Urban Car Show tour, which was cosponsored by the city of St. Petersburg.

The show, which drew 5,300 people, also produced numerous complaints to officials, who were bombarded with calls and e-mails about the noise and profanity.

John Claude Bodziak, who organized the St. Petersburg show said that he expected profanity and threatened to cut the electricity.

"He [50's tour manager] told me, 'You do that and you're going to have a riot on your hands,'" Bodziak told the St. Petersburg press.

As a result, the city will provide a supervisor with a noise meter to measure noise levels. Violating the city's noise ordinances could result in a $500 fine and a 60 day jail sentence.

City council members want to empower the police to halt performances that use profanity, saying that they even used excessive profanity in between the songs.

Other City council members said they were aware of 50 Cent and were weary of his performance, anticipated some controversy and said the next event would be screened more cautiously.

Florida's obscenity laws are difficult to enforce, as it apply's to spoken words or concerts.

10. Karelax

Karelax Guest

Ja dus? Mag ik 50 slecht vinden of voel je je dan op je pik getrapt ofzo?

11. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok, wat wil je hiermee zeggen.

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    vraag ik me ook af

13. Veggie

Veggie Guest

Mag ik Eminem ook goed vinden of ga jij me dan nog cocksucker noemen?

14. Karelax

Karelax Guest

Wat fucked mij dat nou of jij hem goed vind of niet, maar je blijft een Eminem cock sucker, je denkt dat ie ALLES is. Er zijn meer rappers hoor...

15. Veggie

Veggie Guest

OMG ... dan niet ... ga huile zieligerd ...

meer rappers,

*zie sig

16. Karelax

Karelax Guest

ZO Tupac en Eminem jaaaa dan mag je jezelf een hiphop kenner noemen (en nauw niet denken dat ik Tupac haat hij is mijn favoriet)

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    damn..enough already...vecht het dan lyrically uit ofzo

18. Karelax

Karelax Guest

Hadden we al gedaan zie rap battle topic...

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    zal ik checken..misschien tijd voor een deel 2 dan

20. Veggie

Veggie Guest

OMG, hoe kun jij mij een cocksucker noemen ... als je niet eens weet wat ik luister?
    Ik luister bijna alles, zelfs de nieuwe album van RZA heb k hier liggen .. shit ey ... zoals k al zei, ga huile zieligerd .. jij weet nix over mij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina