Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karelax

Karelax Guest

Jij zegt *kijk sig, nauw daar staat niks over rza ofzo...

2. Veggie

Veggie Guest

MOET IK DAN AL MN FAVORIETE RAPPERS IN MN SIG PLAATSEN OFZO

3. Karelax

Karelax Guest

Neen, jezus laat ook maar jij bent een Eminem Cock sucker punt uit...
    }:]

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2003
  4. Veggie

Veggie Guest

pff ..... hoe triest kun je zijn

5. Karelax

Karelax Guest

Heel triest, maar zo diep gezonken als jij ben ik niet.. eerst word je in de battle topic door meerdere lui in gemaakt.. en beweer je dat je je in hield bij die raps pff... en nu kom je hier zeiken. Omdat ik 50 en Em niet uber goed vind?

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2003
  6. Veggie

Veggie Guest

Waar de fuck heb jij et over, omdat jij 50 en Em niet goed vindt??

Quote 1 zin waar ik heb gezeikt omdat je hun niet goed vindt dan .... met je grote bek

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ey yo ik wil geen mod spelen maar jullie voeren niet echt een interessante discussie ofzo
    Veggie vind Em goed
    Karelax vind 50 goed
    klaar toch of niet

8. Karelax

Karelax Guest

Kijk hier reageerde k op... Waarom jij je haar geblondeeerd zou hebben toen zei ik: Omdat je een Eminem kock sucker bent.., Ik bedoel jij vat het gelijk weer persoonlijk op...

9. Karelax

Karelax Guest

Ik vind 50 helemaal niet goed..., Hoe kom je daarbij?

10. Veggie

Veggie Guest

UHMM .. als iemand mij een cock sucker noemt, dan vat ik het persoonlijk op jah ... |:-

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    i dont even care.... maar dat geflame gaat nergens over dat wil ik ermee zeggen

12. Karelax

Karelax Guest

Ach ik laat het hier bij...

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    als jullie nou gewoon allemaal canibus en jedi mind tricks steunen is er niks aan de hand!

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en talib kweli

15. Veggie

Veggie Guest

en Karelax

16. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
  17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol karelax eerst noem je wu-tang de beste hiphop act ooit en een post of 3 later blijkt dat je helemaal niks van ze af weet, lol whats up with that??

anyway kunnen jij en veggie elkaar niet lekker over msn lastigvallen want 2 paginas lang brugklas praatjes (jij ben en cocksucker, nee jij bent een cocksucker) voegt weinig aan dit topic toe.

on topic: Ja rule's blood in my eye album sales valen tegen hij komt op nmr 6 binnen in de billboard chard met met 145.000 verkochte albums. Het kan dus wel even duren voor dat dit album platina gaat.

check allhiphop.com voor een uitgebreid interview met Lloyd Banks

AllHipHop: How hard to you think its going to be for you to establish an identity away from 50 and G-Unit?

Lloyd Banks: Just as hard as it is to shoot a gun. We work so much, we work so hard…they ask me about the pressure. You only feel pressure when you don’t have enough material. That’s why a joint like “Magic Stick” can go on Kim’s album. It was for his album. At this point I got 26-27 records – I’m deep into my solo album. My album got to be turned in by February. By then, I’m going to have about 40 records.

geloof me dat word een dope debut album

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  18. Karelax

Karelax Guest

Ik vind Wu-Tang de beste hiphop als ik naar ze luister, alleen weet ik niet veel van hun biografie af enzo en heb ik vrij weinig interviews van hun gelezen?, Kunnen ze nog wel de beste hiphop maken toch?

Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2003
  19. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eigenlijk ook nog 1 ding zeggen...

Karelax = Josti
    Waarom zou iemand een cock sucker zijn als hij een artiest cool vindt. En sorry hoor maar die battle van je die heeft er helemaal niks mee te maken. Conclusie je moet zelf vrienden gaan zoeken, maar daar voel je je vast te goed voor.... cocksucker

20. Karelax

Karelax Guest

Ja ik voel me inderdaad te goed voor vrienden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina