1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Als Em een racist zou zijn waarom staat hij dan onder contract bij Dre en heeft G-unit onder contract (ja toch?, of niet) en hangt hij rond met D12.

Benzino is gewoon een sukkel, hij heeft nu z'n nieuwe vriendje gevonden in Ja Rule...k had een of ander bericht gelezen dat benzino in LA was voor de radio om Ja z'n nieuwe album te promoten....toen ging hij iedereen langs die Ja gedist hebben, op een duur kwam hij ook bij Westside Connection, hij zei dat ze neppe gangstas waren (WC crip, Mack 10 blood), toen de luisteraars gingen bellen kreeg hij het er zo van langs dat ie boos de studio uitgelopen is.

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    benzino roept sinds zijn ruzie met eminem dat blanken niks in hiphop hebben te zoeken, maar vergeet gemakshalve dat hij zelf half blank, en de oprichter van the source helemaal blank is.

3. Veggie

Veggie Guest

K dacht dat ie na 'Nail In The Coffin' zn bek wel zou houden ... dus niet

4. Karelax

Karelax Guest

Neen, maar jij zegt dat hij de beste lyricist is, wat je nu zelf ook al aangeeft dat ie niet is...

5. Veggie

Veggie Guest

Whatever, k heb niet gevraagd naar jouw mening over Eminem ...

6. Karelax

Karelax Guest

Wat lul je nou, nu is ie oppeens niet meer de beste lyricist?

7. Veggie

Veggie Guest

Iedereen met een beetje verstand van rap ziet dat hij op dit moment de beste is jah ...

8. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je karelax weer hoor
    egt we weten nu wel dat je eminem wack vind
    en je doet zelf of je er alles van af weet
    ga nu maar weer buiten spelen

kneus

9. Karelax

Karelax Guest

Hey daar hebben we onze B.I.N.K. ik vind Eminem niet wack ofzo (missschien een beetje) ik vind hem gewoon niet de beste klaar, hoe der nu maar over op.

10. Veggie

Veggie Guest

Je vond hem gisteren nog een sukkel ...

11. Karelax

Karelax Guest

Jullie nemen ook alle serieus.. Ik weet ook wel dat hij een goeie rapper IS, maar ik VIND hem geen goeie rapper ofzo... vind andere beter...

12. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    begin hem dan niet kneus, sukkel, enz. te noemen

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja Rule, Benzino enzo, dat zijn pas kneuzen

14. Veggie

Veggie Guest

K zei toch dat hij er nix van snapt ...

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Daily Hip-Hop News:
    Hip-Hop Charts: Rap Takeover: Jay-Z, G-Unit & Pac Top 3

Benefiting from only 5 days on shelves and little video exposure, Hova's critically acclaimed Black Album has managed to top the Tupac: Resurrection soundtrack, which enjoyed a full week in stores. In his first week, Jiggaman debuts at no.1-selling over 463,000 units according to Nielsen Soundcan.

With the blessing of mama Afeni Shakur and a blockbuster movie in theatres nationwide, Tupac: Resurrection debuts high. Lead by "Runnin," Resurrection pushes 430,000 CD's according to Soundscan and debuts at no.2 on the Billboard charts. The Tupac: Resurrection documentary movie also saw a fond debut, taking in $4.7 million this weekend to finish at No. 9.

While some initially expected Beg For Mercy's sales to rival Get Rich Or Die Trying, the collaborative G-Unit album has not fared as well. Still, with sales of 377,000 copies according to Soundscan, G-Unit makes a strong debut at no. 3.

16. Veggie

Veggie Guest

Zo hoort dat ... oprotten met Nelly en die andere bullshit

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik best wel van hip-hop mar als jullie mij nou eens je BESTE nummer kunnen geven:cool:(naam) heb ik weer wat om te luisteren;) thnx

toch vind ik peaces and cream ook wel dik, maar mijn beste? ff nadenken

18. Veggie

Veggie Guest

Hier een paar van mijn favorieten:

Tupac ft Trick Daddy - Still Ballin'
    G-Unit - Poppin Them Thangs
    Eminem - Soldier
    G-Unit - Stunt 101
    Tupac - Hit Em Up

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    poppin em thangs is wel strak alleen bite 50, nate dogg zn style een beetje (chorus)

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  20. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina