1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste liedje van de cd van 50 Cent: Get Rich Or Die Tryin' is echt vet, die moet je echt luisteren. Your life's on the line of zoiets.

2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar let ik all een hele poos niet meer op, of een rapper nou eastcoast of westcoast is, das zo'n onzin.
    Take a loss heb ik uiteindelijk ook gevonden, mooie nummer, maar op een of andere manier vind ik Kool G Rap snel niks (weet ook nie waarom, zijn lyrics zijn wel goed)

Ren beter dan Cube? Nou ik vind van niet, hij heeft volgens mij sinds NWA een album ofzo uitgebracht en verder heel veel guest apperanses(?). Cube heeft veel mee solo albums en ik vind hem ook veel beter. Maar ja MC Ren is ook goed, Dre had ze beide moeten signen :D

En zoals beloof de nieuwe track van Napoleon :)
    Een tribute voor 2pac uitgebracht op zijn verjaardag (gisteren dus). Produced by Johnny J
    Wie hem wil kan hem vanaf www.hitemup.com/news downloaden (linker koloom). Track is dope

3. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind iedereen hier eigenlijk van 50 cent???

Ik vind Get rich or die trying nou nie bepaald super (qua productie en qua lyrics). Many men is een mooie nummer maar that's it. Het is nou nie bepaald volgende 2pac of biggie vind ik.
    Weet nie hoe zijn vorige albums waren, maar Get rich or die trying vond ik nie super (album van Nas was bijv. stukken beter)

4. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Get Rich or Die Tryin' echt wel een goeie cd, moet je maar eens patiently waiting luisteren, samen met eminem echt goed. En If I can't is ook een supergoedneummer er staan ook nog veel meer goede nummers op maar ik heb geen zin om ze allemaal op te gaan noemen.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Cube kan dan wel veel albums hebben uitgebracht maar na lethal injection ging de kwaliteit duidelijk bergafwaarts

mij maakt het ook niet uit of een rapper nou east of west coast is maar er is duidelijk verschil tussen dus kan ik me voorstellen dat iemand die van west coast rap houdt niet van east coast rap houdt..logisch

Get rich or die trying is geen slecht album..veel catchy hooks en 50 zn flow is aight

Dat het album van Nas beter was heb je gelijk in, maar Nas zn album had ook flaws
    Op 1 of andere manier kan Nas niet de juiste beats kiezen
    9th wonder (producer van Little Brother) heeft trouwens een remix album gemaakt van God's son (genaamd God's Stepson)
    die is veel beter dan God's son dus download die $h*t zou ik zeggen

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Eric B & Rakim - Zip the juice
    Rocksteady Crew - Hey you (the rocksteady crew)
    Nas - one love
    Public Enemy - don't believe the hype
    Cypress Hill - Insane in the brain

veel oldskool sjit, maar blijft tog de vetste zooi.

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou heel veel van disco+rap.
    Bv: Black Haze - Let Me Holla At Cha
    Outlandish - Come On
    113 - Au Summum
    Rohff & Dj Abdel - Get Down Samedi Soir

Wat vinden jullie hiervan? Ze zijn ECHT het downloaden waard!
    (btw die rapper in black haze lijkt wel veel op tupac hé(qua stem dan))

8. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    K heb gisteren die tribute van Napoleon ook maar ff gedownload en m'n broer heeft die dpgc mixtape voor me gedownload. Maar die Napoleon tribute is wel grappig alleen dat ie al die shit aanhaald (bijna aan t eind) vindt ik niet echt cool en ook wordt kadafi ook nog even aangehaald (is wel cool) , maar aan helemaal het einde van Johnny J kreeg ik wel ff kippevel...

Er was ook nog een of andere radio zender die aandacht aan Pac's verjaardag bestede:
    (alleyezonme.net)
    ComicView realised a commercial today about voting and one of the remarks that a woman said was 'If You Keep Your Child Home From School On Tupac's Birthday, Please!Do Not Vote!!' (NOTE: The Commercial Aired At About 1:24AM And I Posted This At 1:34AM.)

By The Way Happy Birthday PAC!!!

Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  9. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat hier aardig wat fans van 2pac zijn,dat komt goed uit . Want ik vraag me namelijk iets af, ik heb eigenlijk al zn albums behalve zn 1ste 2 (dus 2pacacalypsnow en Strictly for my N.I.G.G.A.Z) zijn deze albums ook erg vet zoals alle albums van hem en zal ik hem kopen ( of downloaden) of zeggen jullie van nou ze vallen voor 2pac albums beetje tegen? Thanx

10. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ff weer es replyen :D

@Ovidewatcher: Ik heb de album van 50 cent en de nummers zijn zeker niet slecht, maar vergelijk het eens met Biggie's Ready to Die, dan is Biggie toch stukken beter

@DiaLogical: Ja het ging bergafwaarts maar was/is zeker niet slecht en op een of andere manier vind ik (is dus persoonlijk) Ice Cube altijd goed klinken (je kunt heel precies horen wat hij rapt, en bij veel rappers moet je soms een paar keer luisteren om te begrijpen wat hij nou precies zegt)
    De beat's van Nas vind ik juist goed, dus dat is gewoon een smaak verschil denk ik.

@Tha Mike: Welke "shit" bedoel je precies dat Napo aanhaalde dan???

@unrealmaster: Er zit een wereld van verschil in tussen Strictly 4 my niggaz/2pacalypse now en bijv. Me against the world.
    Op Me against the world is 2pac's stijl helemaal veranderd, dus als je alleen de later albums hebt gehoord (Me against the world --> ) dan is het toch ff andere koek, MAAR in een hele positieve zin. De albums zijn zeer goed en zeker het kopen waard als je van hip-hop houdt en al helemaal als je naar 2pac luistert.

11. Sidereal

Sidereal Guest

2pac is de meest overrated emcee die ooit een podium op is geklommen....

12. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Das dus echt bullshit, waarom denk je dat hij nog steeds succes heeft ver naar zijn dood? En het licht er heus niet aan omdat hij dood is dat mensen meer geitresseerd in hem zijn geraakt, want kijk maar naar Biggie die verkoopt toch ook bijna geen platen meer. Eminem en nog meer rappers zijn misschien overgewaardeerd maar 2pac houd het echt en rapt niet over onzin en heeft ook nog is fantastische beats

13. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    NEE, ten eerste gaan de lyrics van Pac echt ergens over en ten tweede zet hij de nummers zo snel inelkaar wat volgens mij weinig kunnen nadoen. En zo komt het ook dat er na z'n dood meer albums na z'n dood uitgebracht zijn.

ThaLikz ik had het over bv: And Brenda had another baby, you know shorty who wanted to be a Thug, Pac I ain't mad at Ya, All eyez on me etc.

14. Sidereal

Sidereal Guest

ik had het niet over succes, ik had het over skills...qua skills issie echt vet overrated...ik kan binnen 10 sec 5 emcees opnoemen met meer skills dan pac...

15. Sidereal

Sidereal Guest

Canibus
    Nas
    Eminem
    Vinnie Paz
    Murs

om te beginnen....

16. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig je deed er 2 minuten over:)

17. Sidereal

Sidereal Guest

haha ja ik weet het, ik wilde eerst wachten tot iemand zou zeggen "doe dan!"...maar toen dacht ik...ik post het maar alvast...

18. Sidereal

Sidereal Guest

maar het zijn wel feiten...

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Pac is idd overrated, de reden waarom iedereen "on his dick" is heeft meer met zn charisma dan met zn mic skills te maken

20. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    @Sidereal, hoe is Canibus, Nas en Eminem beter dan 2Pac??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina