1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Nas wel beter in zn begintijd(dan pac), tegenwoordig wordt het ook steeds slcechter

2. Sidereal

Sidereal Guest

SKILLS.

dus niet alleen een goedverkopende cd uitbrengen, maar gewoon een dope emcee zijn....dus ook battles, freestyles etc.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als je echte hiphopper bent, zeg je niet zomaar dat Can, Nas of Eminem beter zijn dan Tupac. Tupac was een hele muzikale MC die de beste teksten ooit schreef. Zijn teksten zaten gewoon altijd goed in elkaar. Wil niet zeggen dat je hem digged natuurlijk.

Wat ik al helemaal niet snap is dat Eminem nu ineens met Pac wordt vergeleken? Eminem is dope rapper, vooral in battles. Maar zijn stijl is niet met Pac te vergelijken en andersom.

Tegenwoordig is hiphop veel te commercieel geworden. Het gaat nergens meer over.
    Stelling: Als Eminem was gaan rappen in de jaren 90, was hij nooit doorgebroken.

Waar zijn de gouden hiphoptijden gebleven met NWA, Kool G Rap, Freddie Foxxx, KRS-One, Gangstarr, Naughty By Nature, Kool Herc, M.O.P enz....??
    Toen rappen nog echt ergens over ging ( behalve geld verdienen)

4. Sidereal

Sidereal Guest

Hun stijl is wel anders, maar natuurlijk kan je het wel vergelijken...pac wordt op handengedragen door de zogenaamde wannabe thuglife mannetjes...omdat hij gangsta was...dat is natuurlijk prima, maar qua skils issie overrated.

Die stelling van je zou kunnen, dat is moeilijk te zeggen. Het was toen allemaal anders....

En Freddie Foxxx, Gangstarr en MOP zijn er nog gewoon hoor, die anderen hebben hun tijd gehad, zo gaat dat...

Check trouwens snel het nieuwe album van Gangstarr, die is gisteren uitgekomen, shit wordt classic....

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk moet je pac niet met em vergelijken maar die stelling van Armada vind ik bullshit
    waarom zou Em niet zijn doorgebroken in de jaren '90
    Em heeft mic skillz en hij is een geweldige performer..je hoeft zn style niet te diggen ofcourse maar dat hij talent/skillz heeft is overduidelijk
    en je vraagt waar die gouden hiphop tijden gebleven zijn, er zijn nog genoeg dope emcees, je moet gewoon beter zoeken en de neppe shit negeren
    hiphop is niet alleen wat je op tmf ziet

6. Sidereal

Sidereal Guest

word@hiphop is niet alleen wat je op tmf ziet..

die dope hiphop is er echt wel, je moet alleen verder kijken dan de echt commerciele gasten..

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je geweldige rap's in een studio aan een lopende band kan maken (Dear mama, Unconditional Love, So Many Tears, Me Against The World, Blashphemy etc etc) dan ben je geen goede MC???

2Pac schreef zijn liedjes ook aan de lopende band, wat natuurlijk geen freestyle is, maar heeft er wel wat mee te maken.
    Daarnaast kom 2pac ook freestylen (je hebt vast van DeathRow freestyle/Drunken freestyle gehoord).

Ik vind 2pac beter dan Canibus en Eminem, en ook wel wat beter dan Nas maar Nas komt wel in de buurt.

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat tupac een ééntonige flow had
    zn teksten waren sterk
    Nas vind ik een completere emcee en biggie was dat ook (IMO)

9. Sidereal

Sidereal Guest

ach ja, smaken verschillen...maar zoals dialogical al zei zijn hun completere emcees....2pac is net als 50 cent...wel leuk, maar teveel gehyped en overrated....

10. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond nas vroeger een betere mc, maar nu begint ie een beetje af te zwakken, zoals de meesten

11. Osin

Osin Made G

Leuk Bevonden:
    0
    Beyonce

Yo , ik heb net het nieuw album van Beyonce ontdekt en uhm er zijn wel een paar bomme liedje ze !!!

Beyonce ft Sean Paul - Baby Boy ( vettige beat )
    Beyonce ft Jay-Z - crazy in love ( bekend van de clip )

Blu cantrell is ook nog een bom ! :

Blu cantrell ft Sean Paul - Breathe
    Blu cantrell ft. Lil Kim Fat Joe - Impatient

Sean Paul ft Rahzel - Top of the game +-->

8)

Holla

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yuuuuuw thnx osin.
    Kga dat eens downloaden.

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    laatste tijd vind ik em lyrically wel weer on point, maar zn beats zijn een beetje minder
    illmatic vond ik zn beste album

14. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, ik moet alleen nog I am hebben en dan heb ik al zn albums :p

Laat die nou net 9,99 bij de frs zijn!

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    :eek:
    moet je meteen halen

16. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net uit frs, er is ook een heel vaag album van nas. Staan 48 nummers op. Jay Z links op de voorkant, nas rechts. Bij beiden staat KING of NY.

:confused:

btw
    Ze hadden ook al dvd van Nas: Made You Look - God's Son Live

Nog een edit:

Kijk, dit is de albumcover:

Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  17. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Overrated is een smaak verschil. Jij vindt van wel, ik vind van niet.

Gehyped ben ik het niet mee eens, ja na zijn dood door Suge Knight en ook wel door Afeni, maar toen 2pac leefde heeft ie toch zeker zijn eigen succes gecreerd dmv keihard werken, en dit is ook de reden dat ie nu zo succes heeft, omdat er nog steeds niet alle muziek van hem uitgebracht is.

Kijk 50 is duidelijk wel gehypt, hij had wel een basis opgebouwd, maar toen hij eenmaal naar Aftermath ging, hebben ze er alles aan gedaan om 50 een succes te maken.

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    50 is wel een made g hoor!
    En ik vind dat hij wel heel goe kan rappen.
    Heel smoooooooooooth:)

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Beyonce

En ontdek je azo nog meer albums??
    En waar ontdek je die dan??
    Ik wil ook wel eens een album ontdekken.
    Moet je daarvoor een ontdekkingsreiziger zijn?
    Of is dat niet nodig?
    Reply aub!

20. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    kent iemand hier Jedi Mind Tricks?

Jedi Mind Tricks - Blood Runs Cold
    Jedi Mind Tricks - Heavenly Divine
    Jedi Mind Tricks - Sacrifice
    Enz Enz..

Checke!!