1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    gisteren Blackmoon + Smiff n Wessun geweest

    niet te geloven hoe erg die shit was
    foto's met al die boys gemaakt ...zet ze binnekort online
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Album cover Pretty Tony (nieuwe album Ghostface)
    echte 80's sjit.... dope!


    [​IMG]


    and da bad news is...album van dre (detox) is gecancelled
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Gare homo's
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
     
  6. GetzPaid2Play

    GetzPaid2Play You Know You Want It

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een dikke hiphoptip:

    Kanye West - College Dropout

    Erg dope producersalbum (stukken beter dan het laatste N.E.R.D.-album ook) met gastbijdrages van Jay-Z, Mos Def, Common en Ludacris. Vooral een aanrader voor mensen die de soul en de funk een beetje missen in de hiphop van de laatste tijd (you know who you are, old school!). Lekker veel strijkertjes, blazertjes en sexy soulsamples. Nogmaals, een dikke aanrader.

    50Cent is niet mijn ding...Die man rapt alsof ie elk moment in slaap kan vallen. Wil je een boy horen die rapt alsof zijn leven ervan af hangt? Check Dizzee Rascal's album Boy In Da Corner. Maat niet bij Ome Getzpaid2play klagen dat het te hardcore is he? Allrite then!

    Zijn hier ook gasten in2 instrumentale hiphop? Met name van het onvolprezen label Ninjatune? Check www.ninjatune.net, click op solidsteel en luister naar die superdope mixen die ze daar pompen. Voor de avontuurlijke luisteraar :p Niet van die 'Huh, is dit hiphop?'-gassies.
     
  7. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet gastbijdrage van Talib Kweli, hoe kan je HEM nou vergeten?
     
  8. GetzPaid2Play

    GetzPaid2Play You Know You Want It

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb hem pas sinds gisteren...gimme a break :)

    Relaxt album of niet? Enige minpunt is dat er tussen de nummers door zoveel geluld wordt. Maar goed, dat schijnt een beetje bij de hiphop te horen. Al sinds NIGGAZ4LIFE van NWA...
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    college dropout is idd te erg...verder is dit maar een mager jaar tot nu toe
     
  10. GetzPaid2Play

    GetzPaid2Play You Know You Want It

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, vorig jaar liet het aanbod ook zwaaaaaaaar te wensen over. Dizzee Rascal's debuut was het enige spannende hiphopalbum dat ik gehoord heb vorig jaar. Wel moet ik zeggen dat Gang Starr zoals gewoonlijk wel weer wist te overtuigen. Ook Kid Koala en Madlib kwamen met goede albums. Tevens kwamen vorig jaar twee van de beste (zo niet de beste)mixtapes uit die ik ooit heb gehoord.

    Listen & Learn van Hextatic (Ninja Tune) (met o.a. Dj Food, Grandmaster Flash, Unsung Heroes en nog heeeeeel veel artiesten waar je nog nooit van gehoord hebt, maar zonder uitzondering je head laten nodden)
    The Document II van Dj Andy Smith (Illicit Recordings) (met o.m. Kate Bush (!), James Brown, Eric B & Rakim en Ultramagnetic MC's)

    Als je ook maar een greintje funk in je karkas meent te hebben, mag je deze cd's onder geen voorwaarde missen. Ze liggen niet bij de Free Record Shop, maar bij de betere importplatenzaak (zoals bv Boudisque) zal ze vast hebben. Thank me later!

    Tot nu toe is 2004 inderdaad een zwak jaar voor de hiphop.
    Jay-Z's Black Album was wel steengoed daarentegen...
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Wacht maar tot Talib Kweli's album uitkomt :)
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    haha, daar hebben we het de hele tijd over gehad:).. ben ook zwaar Talib -fan, en hij is al te downloaden op het net... Is me jmmr genoeg nog niet gelukt.. Ik vind trouwens het album van Kanye West ook niet slecht.. en wacht ook met smart op het volgende clipse-album
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    haha, daar hebben we het de hele tijd over gehad:).. ben ook zwaar Talib -fan, en hij is al te downloaden op het net... Is me jmmr genoeg nog niet gelukt.. Ik vind trouwens het album van Kanye West ook niet slecht.. en wacht ook met smart op het volgende clipse-album
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ik weet het, maar hij is nog niet af, misschien komen er nog nummers bij :9

    En hij is natuurlijk nog niet released, dus moet je nog steeds wachten. :cool:
     
  15. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Kanye West heb ik al lang, Talib Kweli heb ik een week geleden gedownload. Zijn beide dope.
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind jou heel stoer omdat je ze allebei al hebt....ey wacht ff dan ben ik dus ook stoer :confused:

    maar naar aanleiding van een artikel uit XXL is mijn vraag: Wie is volgens jullie de nieuwe "King of New York"
    is het NAS, Jadakiss, 50, Mos Def, Kweli, Ghostface, Camron of iemand anders ????
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    De niewe clip van D12 8)

    Ik heb echt in een scheur gelegen :) . die fatass van een Bizarre die op zijn kop hangt als 50 :)

    Hoe zit het eigenlijk met die D12 diss van Royce?, welke reden. waarom is ie eigenlijk weg bij aftermath ?
     
  18. Karelax

    Karelax Guest

    Ghostaface de king!
     
  19. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd je bek man, waar staat dat ik het stoer vond dat ik ze allebei heb. Nerd.
     
  20. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het überhaupt niet stoer om met gedownloadde shit te gaan pronken. :{



    /on-topique:

    Xzibit is cool, laatst weer cd van hem geluisterd en zitten aardig wat leuke nummers tussen. Ik houd niet super veel van Rap/Hip-Hop maar op z'n tijd luister ik aardig veel naar (nu heb ik weer zo'n periode) :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina