1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GetzPaid2Play

GetzPaid2Play You Know You Want It

Leuk Bevonden:
    0
    Waddup gasten,

Gister naar Kanye West geweest in de Paradiso. Was te gek, maar dat zal niemand verbazen. Lekker professioneel ook, gewoon een lekker hoog tempo en niet een stelletje stonede mafkezen die zoujuist door het chickie van de platenmaatschappij het podium zijn opgetrapt. Zoals ik al zei, een hoog tempo en anderhalf uur dikke pret. Een onverwacht hoogtepunt kwam in de vorm van een superlekker wijf die op een viool een een/tweetje met de dj aanging. She can be my buddy anytime _O_

Kortom, ook live is Kanye de man. Hopen dat ie ook op Lowlands komt.

The Neptunes zijn dood, lang leve Kanye!

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    kanye is een beetje overdreven goede muziek? jah. Maar fantastisch? nee.
    Ik luister erg veel HIPHOP maar wat ook erg leuk is is JAZZ Miles Davis vooral, om van te kwijlen, die man is zo goed hé. Owjah check donderdag om 22:00 uur radio 3fm stoer HIP HOP programma.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Miles ownt,vooral Kind Of Blue. Dat laatste nummer,briljante bas....

4. GetzPaid2Play

GetzPaid2Play You Know You Want It

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zijn album College Dropout toch wel vrij briljant. Muzikaal zit het bij vlagen verdomd interessant in elkaar (luister maar naar eens maar 'Never Let Me Down', er gebeurt zoveel in dat nummer) en tekstueel is het een van de slimste en persoonlijkste albums die ik in tijden heb gehoord. Daarnaast vind ik het te gek dat hij het qua gastartiesten echt heel erg in contrasten zoekt, waardoor hij duidelijk maakt dat hiphop een ding is en zich niet laat onderverdelen in simplistische subgenres (Saul Williams en Jay-Z op een track? Meesterlijk) Hiphop is Hiphop.

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Zn instrumentals zijn echt om van te dromen!

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    I fell in love to easilly is harstikke goed, vraagt om door New York te lopen met een walkman en dan gewoon naar zo'n jaren '20 '30 restaurantje

7. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog die nieuwe (eigenlijk al een paar weken oud, maarja) track van Immortal Technique al gehoord, hij heet Caught In A Hustle en de track is echt fantastisch. Zeker een aanrader.

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^ ik ken niet zoveel tracks van hem, eigelijk maar 1, en dat is Dance with the devil, en die is echt super gewoon... nog meer aanraders?

9. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Caught up in The Hustle natuurlijk, maar die is denk ik niet op veel plekken te krijgen. Als je hem niet kan vinden moet je maar ff een pm sturen.

uhm...
    Bijna zn hele tweede album is een aanrader, maar hier een paar nummers:

The Point Of No Return
    The 4th Branch
    Internally Bleeding
    The Cause Of Death
    You Never Know (Storytelling :))
    One remix ft Akir

Ik heb alle twee zn albums in goede kwaliteit, want ik weet dat immortal technique moeilijk te vinden is (vooral in goede kwaliteit)

10. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ mrhalolover, Immortal Technique is tight ja , ik ben nog opzoek na z'n eerste album heb jij die ook toevallig??....ik heb veel shit om te ruilen +1200 albumz(all hiphop) wat vind je trouwens van de nieuwe talib??

hebben mensen nieuwe Pete Rock, Soul Survivor 2 al getjekt?? wel een dope album
    nieuwe van RJD2 vindt ik ook erg cool
    meth valt tegen maar dat had ik al verw8...hook-ups die er opstaan slaan echt nergens op ....met snoop?? luda?? haiiiiiiii
    verder w8 ik op het nieuwe album van the roots...de 12" van het album vindt ik erg dope---Dont say nuthin ------

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    yeah, ik heb zn eerste album, ja

Nieuwe Talib is zeker wel goed, alhoewel ik Quality lekkerder vond klinken.

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wel oke ja...tracks van Kardinall Offishall, Slum Village, RZA/GZA en CL Smooth vind ik eruit springen. Pharaohe vind ik wel dope maar niet echt verassend. Track van Skillz vind ik matig.

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
  14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wie gaan er trouwens allemaal Wu Tang checken?

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    me,me,me!!!

16. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik wilde ook gaan maar method komt niet meer.... en aangezien ik nog wat verjaardagen heb en ik liever naar talib en dmx bij urbannation ga... geen wu-tang voor mij :mad:...

17. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Urban Nation wordt ook wel gek ja... Gaat veeeeel vrouwelijk schoon komen... :D

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    daarom... stuk meer als bij wu denk ik... :D

19. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat naar de wu _0/

20. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Talib kwelis "beautifull struggle" is zoveel beter als "quality", vooral qua lyrics maar ook qua muziek. Op "quality" zaten veel R´n B achtige nummers op en dat is niet echt mijn favoriete muzikale stroming.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina