1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Outlawz hebben ook mij cashmoney getekend :{

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van shyne, ik heb zijn debut cd gekocht toen ie uitkwam (al weer een paar jaar terug) en ik was erg enthousiast, het is nooit een groot succes geworden (net platina). Maar ik vind het een erg dope album. Er gaan nu geruchten dat ie een deal heeft kunnen sluiten met def jam, en als het goed is brengen ze deze zomer een cd met unreleased materiaal uit.

"Link weg"

^^dit nummer is er een van, ook weer een erg lekker nummer

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond Shyne altijd heel goed, maar zn stem irriteerde me toch altijd een beetje (biggie). Maar op een gegeven moment luister je daar doorheen en blijkt dat die op zich gewoon een erge mc is....wat dat Def Jam gerucht betreft..had ik ook gehoord. Als het goed is staat er in laatste XXL een artikel over Shyne, daarin zal er ook wel over gesproken worden.

4. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, dat van zn stem vond ik trouwens altijd wel mee vallen.

''Similarities in my voice nigga check the words''

Ik heb net even op de xxl site gekeken en er staat een interview met shyne en zn moeder:

http://www.xxlmag.com/Features/index.html

''Killed friends over jealousy and envy
    My heart's empty
    Behind the wheel of my Bentley
    Coke'd up feelin invincible
    Bout to take over the world I can't be stopped
    Not the feds or the fuckin' cops''
    8)

Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    /Mod Geen links naar MP3 sites. Het downloaden ervan is illegaal en dus verboden hier.

- Dioga

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Damn er zijn echt veel mensen die op dit moment zitten te wachten op de leak van Hunger For More ... k durf er niet aan te denken wat er gaat gebeuren als EM's album gaat droppen ... bandbreedte gaat eraan ...

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de laatste tijd geobsedeerd met stones throw (label) en dan vooral Madlib en al zijn projecten.. Die nieuwe van Ghostface is ook zwaar en Talib kweli komt ook nog met een nieuwe...

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    /Mod Geen links naar MP3 sites. Het downloaden ervan is illegaal en dus verboden hier.

- Dioga

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eminems album heb k nu al egt zin in :)
    hopelijk weer zon klassieker als zen andere albums..
    hij is zelf natuurlijk als producer een stuk beter geworden..
    nog een paar dope dr.dre beats.......

maar eers aanstaande 29e hunger for more van Banks kopen...en dan volgende maand de 27e straight outta cashvillevan Buck kopen

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Die Em is zelf ook een hele goeie producer geworden :)

11. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aiightt big up! _O_ , jaylib, Madvillain }:] dope label idd!!

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ^^
    word

P.S. ticket voor Wu gehaald
    *big grin*

Weet iemand wie wel en wie niet komen of wat?

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over eminem (en dit word mij geloof ik niet in dank afgenomen) ik vind zijn beats behoren tot de meest bellaberde van de hele hip-hop scene..
    Hij produceerd ze alsof special d ze geproduceerd zou hebben, allemaal zo blij en "schoon". Dat mag van mij wel wat rauwer.

Oja en zijn stem is ook irritant want als je een goeie installatie thuis hebt met veel megawattjes dan merk je hoe hoog die stem is .... hoofdpijn dus..

De nieuwe van pete rock is trouwens minder ik ga in plaats van Pete Rock denk ik Dynamite MC halen zijn album schijnt ook goed te zijn. (Das die gast van Roni Size maar dan solo)

14. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee lijkt me ''on fire'' en ''warior remix'' 2 recente em beats zijn ill dus...

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    my buddy van g unit ook een EM beat geloof k...
    maar eminem is gewoon geen gangster uit de hood dus waarom zou die voorzichzelf van die gangster beats maken.
    k weet niet wat het laatste stuk muziek van eminem is dat jij eghoord hebt maar zon hoge stem als in forget about dre heeftie allng niet meer ..

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^ idd ja ...

Z'n beats behoren nu tot de top ...
    Jammer dat ie niet altijd die hoge bass gebruikt net als Dre ... maar On Fire was echt super!

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind de beats van Em niet echt tot de top horen hoor..
    het zijn meer grappige deuntjes waarmee hij zich en beetje voor gek zet als je het mij vraagt want rappen kan hij wel. Hij laat het alleen allemaal niet zien vind ik als je naar die clip met D12 kijkt. Enorme paradox als je dat vergelijkt met neptunes, the roots etc..

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Grappige deuntjes .... Shit hits the fan .... die beat was echt niet grappig ofzo ...
    On Fire was echt geweldig ... ook niet grappig ...

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja..tuurlijk zijn er uitzonderingen. Dat was gewoon een voorbeeld omdat dat bij de laaste clip zo is. Het gaat om de kwaliteit die wordt gebracht.. en persoonlijk vind ik de beats van Eminem ondermaats. Het zijn over het algemeen goedkope commerciele deuntjes zoals g-unit dat ook brengt. Zelf de black eyed peas heeft zich tegenwoordig gedegradeerd tot dat niveau.
    doe maar maar de dre beats das ngo altijd de beste producer.

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Jah misschien 'My Band' wel jah ... dat was ook gewoon de promo voor D12's album ...
    Maar voor de rest staan er wel goeie nummers op en goeie beats zoals die van 'Bitch' ..

Tot nu toe waren alle Eminem albums geproduceerd door Dre .... dus dat kan je dan ook commercieel noemen ..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina