1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen mag een mening hebben, dus je meot ze niet gelijk aanvallen, uiteraard meot die mening wel onderbouwd zijn. Zelf vind ik 50cent best genietbaar, in da club, 21 questions, wanksta, ik vind het niet slecht, maar ik vind al die liedjes een beetje tijdelijk. Deze maand zijn ze nog wel leuk, volgende maand ben ik ze toch weer zat gehoord. Ik zeg niet dat 50cent een ééndagsvlieg is, allesbehalve, ik vind alleen dat zijn plaatjes wat overdreven veel worden gedraaid. Kom maar eens in een discotheek en je krijgt dat liedje minimaal 5 keer op een avond, ook op TMF steeds weer hetzelfde liedje, net zoals Busta Rhymes ft Mariah Carrey, daar vind ik enkel het einde beetje goed...
    Ik vind al die bekende liedjes té tijdelijk.

Zelf ben ik egen echte hip hopper trouwens, maar ik kan het best eventjes verdragen, maar slechts tijdelijk, daarna draai ik wel wat anders

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind 50 cent momenteel de beste rapper.
    Hij heeft een eigen herkenbare stijl met goede teksten en een goede beat.
    Vooral in da club vind ik echt helemaal geweldig_O_ _O_
    Dat nummer heb ik al zo vaak geluisterd en ik vind hem nog steeds super.

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand "the world according to RZA" al gecheckt? is nieuw album geproduceerd door RZA.
    Unieke aan deze CD is dat hij door heel Europa is opgenomen. Er staan tracks met Franse, Duitse, Engelse, Noorse en Zweedse rappers op en collabos met RZA, Ghostface en U-God.
    Track met Saian Supa Crew (uit frankrijk) featuring Ghostface en RZA is fiirreeee!

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    is dat nieuwe album van krsone al uit?

5. Sidereal

Sidereal Guest

nieuwe album van krsone is uit, alleen ze hebben de verkeerde versie uitgegeven ofsow, dus je moet de originele gewoon downen...kristyles heetie...

en wouter xbox..je hebt daar echt een wacke lijst gepost..je bent zeker wel top-40 hiphopper...maar maakt nie uit, doeje ding..

6. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    zijn hier nog gasten die 50 al wat langer volgen??? mixtapes shit etc. Persoonlijk vind ik 'guess who's back' 2002 een beter album dan 'get rich or die tryin'

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat boeit dat nou? Hiphop is hiphop.
    En in die lijst staan gewoon echt een paar vette nummers.

Guess who's back heb ik wel een keer gehoord, maar ik vind persoonlijk get rich or die tryin toch beter.

8. Sidereal

Sidereal Guest

nelly is geen hiphop..

en guess who's back is zeker doper...die mixtape shit is sowieso beter, toen was hij nog niet zo gehyped, kwam ie veel doper..

9. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jin Tha MC heeft vette freestyle's bij de battles. Moet je maar een filmpje van een battle van Jin downloaden op www.holla-front.com (dit is gewoon legaal)

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

11. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHA wouter XBoX komt ie met Redmen- Lets get Dirty kom op man plzzz.....wat heb jij allemaal van hem gehoord

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  12. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is 2pac?

/edit: omdat sommige mensen het niet begrijpen zet ik het er effe bij:
    Het is sarcastisch bedoeld.

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  13. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Tupac...Makaveli Tha Don??? Changes...Baby dont Cry....When Thugs Cry....Letter to My Unborn Child??

waaahh was maar zo'n domme opmerking van Ovidewatcher

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol come on man

15. Sidereal

Sidereal Guest

*verlaat het topic*

nu wordt het te erg...

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    laat die boy lekker luisteren wat hij wil luisteren...kunnen het niet over iets interessanters hebben

welke 2 MCs zouden jullie willen zien battlen (freestyle and/or written)

17. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Nas en 50 cent lijkt me wel cool voor king of New York is weer is wat anders dan Nas en Jay-z. Maar ja dat wint nas toch op zn sloffen lijkt mij (niet dat 50 cent erg slecht is maar toch)

18. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    hé ThaLikz ben nu ff CHUUCHHOUSE MIXTAPE aan het luisteren en nummer 2 (Hater in You?) het is in iedergeval die suge diss, hij is echt zo VET! wat vindt jij ervan???

19. Karelax

Karelax Guest

Welke 2 rappers ik wel wil zien battelen euhmm
    Welke rapper dan ook tegen Puff daddy, puff daddy velriest tog hij verzint niet eens zijn eigen teksten dus in een rap battle....
    Maar wat me echt koel zou zij als Tupac uit zijn (neppe)graf op staat en Biggie ook en zij gaat battlen :D

ps: Tha Mike wie is dat in joun sign. het gaat zo snel dat ik hme niet kan zien en als ik hem stop zie ik nog niet wie het is?

20. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poster boy tegen Jin, dat zou pas een goede battle zijn allebei uit de hall of fame van freestyle friday.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina