1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar eminem produceerd ook niet zo lang...ik zag pas nog een interview met eminem waarin eminem vertelde dat ie zichzelf ook niet tot de beste vond behoren maar dat ie wel beter is sinds dat hij begonnen is... ken je hey lady van obie trice ft eminem....das pas een kanp staaltje werk ...met 2 chorussen die door elkaar heen lopen...
    en daarom zeg ik ...hoe meer die produceert ...het werk dat daarna komt is dan weer beter ...zit gewoon een stijgende lijn in

2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    get my gun is ook weer zon lekker agressief nummer :) houd ik van ..outro , laatste nummer op obie trice cd ....genieten ;)

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ''d12 how come'' video is nu op yahoo launch te zien, erg goede video

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    goed nummer ;) binnekort is git up van d12 ook een nieuwe single

5. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Em maakt toffe beats. Alleen die zogenaamde grappige nummers zijn irritant. Maar als hij serieus rapt dan zijn ze beats goed.

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Timbaland - Drop _O_ ... nummer uit de aankomende break/pop/dance/street/c-walk film "you Got Served"...egt uber bizarre film en het nummer ook

7. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    You got Served is volgens Amerikaanse critici echt een boutfilm. En B2K is ook nou niet echt mijn favoriet.

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    haha, jah ik weet het een 1,3 om imbd jah zeg het maar, maar heb je hem zelf al gezien.. en die recentie die daar staat is vas tniet door een jonger persoon geschreven.. ok het acteer werk is niet goed maar de dans is egt ongeloofelijk, nog nooit zon goede dans in een film als deze..

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    You got served is helemaal niet zo slecht en wordt niet door alle critici gebashed. Ik ben ook geen fan van B2k, maar die battles zijn gewoon dope en dan doet het verhaal/acteerwerk er niet zo toe. Film is in ieder geval beter dan Honey...zeg maar Honey for the streets.

p.s. kopen? €7,50 excl verzendkosten :)

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  10. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voorprogramma is ADHD :confused: (op mojo staat trouwens nog Lil'Flip, Salah Edin)
    wu-members die komen:RZA, GZA/Genius, Ghostface Killah, Raekwon, Inspectah Deck en Masta Killa, Cappadonna en U-God

methodman heeft vroige maand ofzo afgezegd Wegens opnameverplichtingen van een nieuw album en een tv-show (wat een gelul)
    in zijn plaats komen Cappadonna(ik d8 dat hij uit de wu was geknikkerd ) en u-god

vind het jammer dat ol dirty niet mee komt, hij is tog weer op vrije voet...

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    jasnba ...method heeftw el opname verplichtingen ..hij doet een show op fox samen met redman : meth & red heet het gloof k...

12. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dope , zal hier wel niet op tv komen denk ik ??

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Misschien dat MTV ons weer een plezier kan doen. Snoopfizzle televizzle kwam namelijk ook gewoon op tv. Maargoed de amerikaanse fox is heel wat anders dan de nederlandse fox dus de kans zal wel weer klein zijn dat het hier komt.

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja inderdaad :mad:

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Holy shit ... The Hunger For More is echt de shit ... 50's album was beter maar deze is ook best wel vers ... shitttt

PM me voor links ...

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    fear, hoe weet je dat jongeman?
    leak..?

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja man, all over the forums :D

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand trouwens die geremasterde versie van "yesterdays new quintet"
    met die stevie wonder tribute...?

Die wil ik geloof ik wel hebben maar hij is alleen op vinyl verkrijgbaar ... toch?

19. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  20. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nu al een paar keer geluisterd en hij is echt 3x niks, ik verwacht meer van young buck.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina