1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Kwestie van smaak..denk niet dat velen die mening met je zullen delen

maarja..jij vond die laatste D12 album ook dope volgens mij 8)

2. Snake330

Snake330 SnakeStyle NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren bij concert van Guru in Tilburg geweest! Dope shit!! Veel oude nummers! Het was niet echt druk en hij had na zijn optreden zelfs nog even tijd gemaakt om handtekeningen uit te delen en praatjes te maken!!! Dat had ik nog nooit meegemaakt bij een amerikaanse artiest! Echt dope!!

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    GRODT is een beter album dan THFM dankzij de beats, maar lyrisch is THFM 20x beter (zonder GRODT collabos). Banks kan best een heel album dragen, als de productie maar goed is, en ik vind dat THFM best wel goeie beats heeft maar kom op, 14 tracks zonder intro of outro, skits is niks bijzonders IMO. Het lijkt op een mixtape als je het mij vraagt, k vind het jammer, want veel mensen wachtten op Bank's zn allereerste LP, jammer dat ie er niet meer van heeft gemaakt. Maar dat betekent niet dat de tracks wack zijn ofzo, de beats en vocals zijn echt goed, ik vind Karma en Playboy echt lompe tracks ... de beats zijn dom en de refreinen zijn echt niet om aan te horen.
    Maar daarnaast heb je nog tracks zoals Til The End (beste Lloyd Banks track tot nu toe IMO), Warrior 2 (OMG), Southside Story en On Fire ... laat staan nog de single I'm So Fly ... Dit zijn allemaal goeie tracks, niet echt geweldige tracks maar toch verse om een paar dagen te kunnen beluisteren ... jammer dat de productie niet zo geweldig is als de lyrics ...

En D12World was best wel een goed album, misschien dat een paar tracks verschrikkelijk waren (die van Bizarre solo OMG) maar American Psycho 2, How Come (next single) Get My Gun, Bitch en My Band waren wel goed geproduceerde en strakke tracks ... jammer dat D12 zo wack is ... behalve Proof en Em .. want de rest is gewoon matig ...

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind d12 egt wel dope sjit....egt van die : zomer...auto ...ramen naar beneden geluid op zen hardst .....tracks:)
    en k vind hunger for more egt wel chill...maar als je de collabo's en produces van straight outta cashville bekijkt moet die keihard kont schoppen

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar zoiezo ....muziek met kogelschoten en shotguns tussendoor die herladen worden...heerlijk :) beetje mijn manier om mijn anger te managen en stoom af te blazen

6. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die 28 juni naar Cypress Hill in Groningen gaan?

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel willen maar ga al naar de WU (7-7), ik heb cypress gezien met Em , was erg vet ....

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

van die cd van Lloyd banks in karma ook een lekker nummer zeg _O_

9. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet zo.. O-)

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

wel man!!!!

en die smile is ook vet mooi van beg for mercy

11. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    softe/liefdes nummers hoef ik van Banks niet te horen, dat doen dru hill, miss keys, of usher namelijk veel beter. Als ik g-unit bump wil ik gewoon gangsta/pimp shit...

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

mmm ik vind zulke liedjes ook wel dope tenminste afwisseling van die harde gangster nummer is zo'n nummer ook wel lekker _O_

13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwtje: snoop signed bij star trak, slimme move moet ik zeggen.

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    lauw :p
    hij heb ook een soort restaurant geopend hoorde ik....
    snoop de grill heet het

15. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Snoop is volgens mij helemaal van de kaart, 2 week terug een interview gedaan waarin ie zegt dat the west te weinig support (oa van dre) krijgt en geen enkel respect krijgt van de eastcoast, harde taal praten en dan nu gaat ie naar star trak :confused:

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hijs een bitch :mad:

Vroeger vond ik em echt vet, met die album Doggystyle enzo ... echt relax

Nu is ie een commerciele bitch ...

17. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    lees dat interview nog eens goed door dan _0/

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Alles is commercieel tegenwoordig :mad: ze moeten er tog bling bling mee verdienen

19. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    the chronic en doggystyle waren ook commerciele/mainstream albums. Je bent dus een beetje laat met je 'Nu is ie een commerciele bitch'. 8)

''If you aint in this rap game for the motherfuckin cash man, then what is your motherfuckin purpose'' Edi

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

I'm gettin the feelin you wanna take revenge
    From the conversations we have and the way it ends
    You wanna discuss me in front of your lady friends
    That's why it's just me and my Mercedes Benz
    It all depends, maybe if we make amends

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina