1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    The Game kan al de hele lijst van die zogenaamde labels die je hebt opgenoemd helemaal rippen ... stelletje MTV rappers bleggg ... nee bedankt

Precies ... en dat zie ik als een negatief punt ...

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    je haalt me de woorden uit de mond...

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Enige die ik echt niet mag bij Shady/Aftermath zijn die D12 gasten ... en JayZ nu ...

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K snap echt niet waarom mensen flippe om dat liedje ... zo hard was ie dus niet ... op een paar lines na ... maar echt Hit Em Up of Nail In The Coffin niveau was het niet ...

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er mis met Jay Z (qua rapskillz dan)?
    en yo fear ik wil geen mod spelen maar het is echt heel irritant als je steeds 2x onder elkaar post..je kan ook gewoon editten (no offense)

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  6. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik snap niet hoe je het zo over anti mainstream kan hebben maar toch ontiegelijk de tracks van aftermath digged...

Dat gaat toch niet samen? Die zijn toch allemaal mainstream ofniet?
    Alleen status quo is niet echt gehyped maar de rest...

Heeft iemand deze tracks al gehoord?

Jaylib - McNasty Filth
    Viktor Vaughn - Mr Clean
    Klashnekoff - All I Got
    Petey Pablo ft Twista & Jermaine Dupri - Freek A Leek
    Est'elle ft Kardinal Offishall, Skeme & Baby Blue - Don't Talk remix
    Taz ft Kardinal Offishall - Cowboy Film
    Stat Quo ft Kanye West - Ooh Drama

zo ja zijn ze vet?
    Mijn download programma is kapot en om nu al de LP's/Cd's te kopen...

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    80% van de tijd weet ik geneens waar hij het over heeft ...

En jah, soms heb k gewoon geen zin om weer te editten, dan moet k weer die quote tag invoeren enzo, kost allemaal maar tijd en k wil meestal snel reageren, meteen op de QUOTE knop drukke gaat sneller (is de tag al ingevoerd voor je) ... maar okay, zal et in de gaten houden ..

Het is niet dat ik anti-mainstream ben ofzo, ben gigantische Tupac fan, maar kom op zeg nou eerlijk, 90% van de mainstream rappers maken echt troep muziek, cliche lyrics enzo, je snapt me wel (sieraden showen, roken in de club blablabla etc) en de meeste van die rappers zitten in die labels die net opgenoemt werden...

EMINEM was eigelijk de 1e die me echt interesseerde toen hij met zn eerste album kwam ... eindelijk wat anders snappie? Met de nodige humor :)
    En met de productie van Dr.Dre (die iedereen toendertijd vergeten was) kan het natuurlijk niet mis (Forgot About Dre draai ik nog steeds dagelijks, klassieker) ...
    En iedereen met een beetje verstand van rap weet dat Shady/Aftermath de beste lyricisten hebben ... geen twijfel mogelijk ...

Enige die ik nog digg buiten Shady/Aftermath is DMX ...

8. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je de lyrics van Lloyd Banks, 50 Cent, Tony Yayo en de rest niet standaard dan? Ik vind de rappers die jij opnoemt juist het toppunt van commercie... En dat sieraden showen en smoken "in da club" doen ze ook wel... best veel eigelijk.
    Artiesten van deffjuxx,ninja tune of stones throw doen het gewoon voor de muziek en die kijken gewoon of mensen het diggen. Die hoeven geen bling of een dikke escalade op de stoep. Ik heb trouwens niets tegen op bling maar ik vind veel artiesten op aftermath/shady geen echte muziekanten. Alleen bij Eminem (waar ik overigens niet echt fan van ben) heb ik het gevoel dat hij het voor de muziek doet. Dr. Dre die doet gewoon waar die goed in is en daar wil ie geld voor zien, hij is niet meer zoals in z'n N.W.A tijd.

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind zn lyrics nou niet echt onduidelijk of over complex ofzo. wel smart

10. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Jay-Z is een begaafde rapper hij heeft een apparte manier van raps maken..
    Eerst maakt hij raps op de beat,dan op de samples en dan op de strijkers.
    Ik vond "my 1st song" (laatste nummer Black Album) trouwens wel erg slecht hoor.. hij kon de beat niet eens bijhouden en als inhaalmanouvre gaat ie hijgen..

evahh...evaahh... en dan verder...

11. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    treath is mn favoriete track op the black album
    dat is de kant van jayz waar ik down mee ben..hij flowt daar zo gruwelijk...vooral zn opening
    zijn maar weinig rappers die hetzelfde niveau hebben...af en toe als ik jay z hoor denk ik echt damn...hij is te erg..niet zo erg als biggie maar toch
    jigga my nigga enzo vind ik maar matig, maar dat zijn gewoon nummers voor de sales

13. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

Doet ie vaak de laatste tijd ... ik heb "Game Over" daar dist hij ook G-Unit maar vooral Lloyd Banks..

@ Dialogical
    Ik vind Jay-Z goed maar niet het beste..
    Mos Def,Talib Kweli, Diverse,MF Doom zijn enkele rappers die ik toch liever hoor ...

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    nou hij dist vooral The Game hoor buzza

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
  16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    :'-(....engelan...:'-(... alhoewel ik op Portugal had gestemd voor de finale.. had ik daar toch liever engeland gezien.................

..........Tegen nederland}:]

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    mos def en talib vind ik zelf ook beter dan Jay Z...mf doom niet bepaald, maar smaken verschillen

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  18. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind MF doom gewoon een lekkere old skool flow hebben... dies gewoon wreed. Maarja wat je al zei smaken verschillen, als iedereen zoals mij zou denken zou hij nu op één in de album charts staan maar dat is natuurlijk bij lange na niet zo...

19. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MF Doom . is dope ...tjek z'n Victor Vaughn LP (Vaudeville villain ) change the beat is echt wicked

20. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ken je een ander beter dis liedje. Ik niet. En die harde woorden die maken het liedje compleet. Ik haat Jay-z niet maar die van nas vond ik heeeel goed.
    maar iedereen weet dat dr dre de beste is. :) _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina