1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Oh en de nieuwe Joe Buddens - G-Unit Diss

lol

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

hahaha als G-unit fan mag ik hier niet om lachen hahaha

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    wel geinig 8) maar het is slechts een foto van een video shoot, joe is niet echt zo broke.

Repelsteeltje ik weet niet of je Biggies eerste album ''ready 2 die'' al hebt, zo niet zeker kopen, biggie op zn best enkel dope tracks. _O_

http://s1.yousendit.com/d.aspx?id=7814176EA44F030669BC3FC9AB508FBB

^^voorproefje van het Biggie duets album, klinkt wel ok, volgens mij veel remixed live material,maar best wel dope

http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=06E94144EA3FA41266EC923552F233C7

^^een nieuwe track van daz en nate, eindelijk weer een lekker nummer van daz, deze track sampled trouwens 2pacs originele versie van ''secrets of war''

4. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    word man , dat album is ook wreed ja .....King Geedorah, take me to your leader
    Quick to claim that he not no snake like, "Me neither"
    They need to take a breather!!! ghehe

planet asia ook chill , heb ik veel platen van _O_

5. Natuurlijk heb ik B.I.G.'s cd. En dat lied van Daz & Nate sampled niet 2Pac's lied, want dat lied van 2Pac was al gesampled. :p

6. Check trouwens andere liedjes van die Daz cd uit op http://www.dubcnn.com
    kijk ook meteen naar http://www.wcrydaz.com en een paar van die andere voor de niet wetende mensen van de west coast.

Die nummers ownen trouwens. Ik hoop dat ie veel verkoopt zodat er eindelijk eens een andere west coast gangsta rapper naast Snoop (en Westside Connection) weer eens verkoopt.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2004

7. Dit is gepost door de man himself (Dat Nigga Daz):

"tha name of tha song is boyz n tha hood
    produced by daz dillinger & tha saMPLE IS FROM WILLIE HUTCH THA MACK soundtracc ....maybe u know it from tha chronic on rattatattat when he say nobody runnin me ouuta of my bizniz wordz by. tha great max julien..."

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Soms dringt de brilliantheid pas later door ... zo brilliant is het gewoon...

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    download zn radiofreestyles..die zijn dope
    en natuurlijk beide albums..
    Mister Cee freestyle, Party and Bullshit, The wickedest freestyle, Dreams of fucking a R&B en Who shot ya bitch moet je ook checken

Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  10. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Biggie Smalls is the wickedest Niggaz say I'm pussy , I dare you to stick your dick in this If I was pussy I'd be filled with syphillis
    Herpes, gonorrhea, chlamydia, getting rid of ya
    Got it locked like the penitentiary
    Niggaz mention me for M.C. execution, who you choosin?
    The wack MC? Or the black fat MC!! _O_

een van de ergste freestyles die ik ken ..... beat is ook te chill , fucking basslines ..
    beat is trouwens van de plaat: Casual - I didnĀ“t mean to ...die zoek ik nog steeds op vinyl....dus iemand die um heeft en kwijt wil(zal wel niet) pm ff :9

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    daz z'n woord is ook niet alles, hij beweert heel erg veel. op de mainpage van dpgrecordz kan je trouwens ook de tracks van daz downloaden die oa op de nieuwe so so def mixtape staan/ die op so so gangsta komen

EDIT:een album met 11 nummers :{ nu maar hopen dat die video een beetje kwaliteit is en niet zoals don't stop

Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  12. Het zijn 10 nummers gekozen door JD en er zijn ongeveer 3 bonus tracks gekozen door Daz zelf Mike.
    Maar nu we het er toch over hebben, Daz is ook altijd 1 van mijn favoriete rappers/producers geweest.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dat heb je ook bij MC Cuntfart, die moet je ook leren waarderen ;)

En small syes kostte mij ook even om te begrijpen.

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    k heb net die cd van The Game gehoord, LIVE From Compton

shittt, die gast gaat het maken ...

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

16. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten, als het goed is komt ie binnenkort met een vervolg op die mixtape, en ergens eind september moet zn debut album uitkomen.

17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Vet, maar k weet niet of die beter wordt dan 1 ... want 1 is echt een van de beste mixtapes die k ooit heb gehoord, het had de beats, geen DJ :D de dope raps echt bijna perfect gewoon ...

18. Twee legendes hebben samen een cd gedropt..

Make sure you go out Tomorrow the 29th and get a copy of the Spice 1 and MC Eiht collabo record "The Pioneers". This came out off the hook with top notch production. Here is one of the best tracks on there "That's The Way Life Goes" produced by Battlecat. Order this here , this album aint no joke.

01 Break Deez Mu'fuccaz
    02 The Murder Show Pt. 2
    03 So Damn Crazy
    04 Come On Niggaz
    05 We Run The Block
    06 That's It
    07 Can't Stop Us
    08 That's The Way Life Goes
    09 East Bay Gangsta
    10 All I Came 2 Do
    11 Bout That Time
    12 Do Better
    13 Been A Long Time
    14 WestCoast Party
    15 Keepin' Me High
    16 I Ain't Scared
    17 The Mack (Bonus Track)

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2004
  19. Ik verwacht hier niet zo veel van eerlijk gezegd, maar ik post 'em toch. Ze dropped deze cd 10 jaar te laat. (Voornamelijk door Snoop's wacke pimp shit en (haast) geen Warren G productions.. die gast ownt achter de boards)

Pre-Order "The Hard Way"
    The upcoming 213 album "The Hard Way" can now be pre-ordered by clicking here . Its droppin August 10th on Doggystyle/TVT. The tentative album cover is posted on the left and the first single is called www.westcoast2k.net).wma]"Groupie Luv"[/URL] . This here is the final & mixed version with a new Nate Dogg bridge at the end.

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    in 4 sec gedownload..ging alles maar zo snel
    maar euhh..you cant be serious..die gast is whack imho
    grootste raptalenten in Nederland zijn imo van Eelst en GMB. Ik zal wanneer ik tijd heb ff tracks uploaden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina