1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol damn ben jij even scherp 8)

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

maar hoe zit het nou? op summerjam wie heeft wie gedissed? 50 cent ja rule of andersom :confused: want ik hoor verschillende verhalen :confused:

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    50 cent heeft Ja Rule gedissed, en nog een paar andere ...

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    another is called "Sunny Days," where the three West Coast giants perform over the beat from "Sesame Street."

dat nummer van 213 wil k wellis hore...iemand toevallig iets gevonde op internet ?

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hey, wat vinden jullie van Hirshi Ali Dish van DHC?

Meer rappers met humor in ons land dan ik dacht......

6. Is nog niet gelekt denk ik.

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DHC pfff haha
    dat zijn een stel rappers die op bestaande beats een rapje proberen.....de meest wacke shit die ik heb gehoord.

Hirsi Ali met dood bedreigd in rapnummer
    VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali wordt in een rapnummer bedreigd met de dood. Het nummer, 'Hirsi Ali Diss', is van de Haagse groep DHC en is te downloaden via het programma Kazaa.

De rappers uiten in de rap allerlei racistische en seksistische verwensingen en kondigen aan dat ze de politica zullen vermoorden. Hirsi Ali heeft aangifte gedaan bij de politie.

Vice-premier Zalm zegt dat justitie van dit soort bedreigingen werk moet maken, ook als ze via internet worden geuit. Hirsi Ali heeft al bijna twee jaar bewaking vanwege eerdere bedreigingen

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  9. mars15

mars15 Guest

goede tekst :p

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Gisteren was dhc in opspraak bij nederland 3 :cool:

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik las ook dat 50 een stoel tegen ze hoofd kreeg en dat hij uitgejauwd werd door ut publiek :eek:

12. Volgens mij was 50 Cent Ja Rule enzo aan het dissen. "Worst rap artist of the year.. nominees Ja Rule, Joe Budden & Blackchild... and the winner is.. it's a three way tie."
    Daarna kwamen Domination en Bang 'Em Smurf's crew ofzo en die joegen hem (en G-Unit?) van het podium af.

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Kd8 dat Lloyd Banks hun assen zouden redden :'-(

14. Nee, jongen, al die kerels van G-Unit zijn sappies. "Bein shot doesn't make you Superman, it makes you a victim"

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

nah vond g-unit goed hoor (Y)(Y)

16. Die Game is helemaal een nicht met zijn tongpiercing en geblondeerde haar. En dan ook nog mee doen aan een liefdesshow op tv. Hahahahaha. Die kerel doet echt te hard zijn best om gangsta te lijken. Hij rept de hele tijd Compton enzo en alsof ie de ultieme gangsta is, maar iedereen die hem kent weet wat een busta hij is.

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ja ok the game sucks :'-( maar die andere zijn echt wel ok

18. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    What the fuck are you lookin at? I'll kick your fuckin ass! Shit yeah. Don't that mother fucker owe me ten bucks? You know tonight we're gonna rip off this mother fuckers head, take out his fuckin soul.

19. Snake330

Snake330 SnakeStyle NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft een van jullie Nas eerste song van zijn nieuwe album al gecheckt: Thief Theme hier een linkje naar de clip: http://streetsdisciple.com/

Eindelijk klinkt 'ie weer een beetje "illmatic", alleen had ie die tanden achterwege kunnen laten!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina