1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad de oude titel van het album en van de film :+

2. mark8925

mark8925 Guest

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit past beter in de Nederhop thread, maar er zitten zeker goeie rappers bij!

Kempi _O_

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    wat gaat dat downloaden langzaam zeg, kan nog niks over zeggen

5. mark8925

mark8925 Guest

bij mij supersnel\o/

6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met je eens
    gelukkig staan nu ook niet die g-unit stakkers erop\o/
    echte westcoast collabos en beats

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij snap jij het niet helemaal want de beats rocken de pan uit!

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    De beats zijn juist het beste van dit album. Het mindere vind ik echter het terugkomen van bepaalde woorden als 64, impala, dr dre, en het talloze namedroppen. En Dre wordt zo'n beetje in ieder nummer genoemd, terwijl hij zich heeft teruggetrokken uit dit project.
    Maar ik vind het een vet album.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Een aantal van de beats zijn volgens mij voor de helft opgebouwd uit stukken van oude beats. Die van Lookin At You lijkt best wel op de beat van Hello (Ice Cube), die track met xzibit is ook duidelijk, lijkt me. Ook in remedy komt een melodie voor die ik al eerder heb gehoord. Ik wil hiermee niet zeggen dat de beats gejat zijn, maar die beats die ik noemde zijn iig geinspireerd door de basis van die oudere beats.

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  10. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    viel me ook op en het deuntje van callifornia dreamin hebben we ook allemaal eens gehoord (ook een hele zware track trouwens) maar het resultaat is er zeker niet minder om.

Doctor's advocate vind ik ook echt een hele dope track, doet inderdaad denken aan start from scratch maar dan een stukkie dieper en een veel beter refrijn.

Productie is net zoals op the documentary weer geweldig

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Ja, sorry, ik voelde ze eerst niet goed. Nu zijn de meeste beats wel chill ja. Er zitten nog wel mindere tussen. Maarja... Voor de rest is het dope album. Compton blijf toch wel een van m'n favorieten. Heerlijke track. En ja. Die namedrops zijn soms wat te veel van het goeie. Waaronder de 64 en Dr. Dre. Dre dit Dre dat, maar geen Dre te zien...:{ Dat is wat lomp.

12. Victor

Victor Guest

Ik ben nog maar bij Too Much feat. Nate Dogg, maar ik vind er tot nu toe eigenlijk weinig aan. Typisch Game: ik heb met 123 gewerkt en KIJK HET IS DR DRE LOLOL en hij zegt wel bijzonder vaak bitch. Mis ook de harde clubbangers. Maar ik ben dan ook nog niet zo ver.

13. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    compton & california vacation zijn mijn favoriete tracks van de cd (op dit moment)

14. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind One Night erg dope, 1 van de weinige tracks met wat meer inhoud dan de meeste shit over impala's 64's chronic 2pac jay-z, etc etc

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf Compton de hardste track vinden, en in het begin vond ik het album nog niet geweldig, maar begin em steeds beter te vinden. Zeker weten dat ik em meteen ga kopen :cool:

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    jep had em ook al gehoord en ik word er ook niet vrolijk van. Toch hoop ik (mischien tegen beter weten in) dat het een dope album word dat nas terug brengt net als stillmatic

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  19. Victor

Victor Guest

Je bent er weer? :D

Doctor's Advocate begint steeds boeiender voor me te worden, ik zal zien..

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Kan pagina niet vinden? Maargoed. Die 'Hip Hop is Dead' track was niet al te bijzonder. Ik hoop dat z'n album goeds word. Ik heb er namelijk wel zin in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina