1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

Victor Guest

Dit is mij dus echt helemaal vreemd, even checken.. :)

Ik vond The Torture Papers echt een geweldig album, ik blíjf het gewoon draaien.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Food & Liquor staat bij mij op nr 1 omdat het album eigenlijk geen skiptracks heeft (alhoewel ik track 2 dit misschien wel kan noemen). De beats zijn gewoon top en over de skills van Lupe hoef ik ook weinig te zeggen. Het sfeertje zit er ook lekker in, dus er is echt weinig mis met dit album.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dacht dat dat 2005 materiaal was, dan staat die ook in mijn top :cool:

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Food & Liquor is idd wel een goed album, maar het is niet helemaal mijn smaak.

Vakill en C.L. Smooth kunnen op zich ook wel bij mijn lijstje bijgeschreven worden.

Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mocht je ze niet kunnen vinden, en dan denk ik voornamelijk aan de eerstgenoemde, dan raad ik albumbase.com aan.O-)

6. Victor

Victor Guest

Ik ga er nu al naartoe. :cool:

Edit: Moet ik nou doneren voor albumbase? :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2006
  7. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht nog erg veel van UGK, en ook behoorlijk wat van Lil' Keke.

En ja, Albumbase is kut als je je nog wilt registreren. Volgens mij moet je je telefoonnummer opgeven, gaan ze allemaal shit naar toesturen, etc.

8. Victor

Victor Guest

Vindt niemand Nas meer interessant?

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren op Juize Hiphop is Dead gehoord vond het een erg goed nummer:) Dat is toch nummer van Nas? Met will.i.am of niet?

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *heeft account

Komt er aan :+

11. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede emcee hoor, maar zo erg zit ik niet op hem te wachten. Veel van de verses die hij de laatste tijd gedropt heeft op andere tracks waren whack.

Moet trouwens American Me nog even checken. Had 'm een tijd geleden wel gedownload, maar nog nooit geluisterd.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nicolay, Lupe Fiasco, MF Grimm, Smooth. Dope! Op Nas' z'n album zat ik eerst niet meer zo te wachten. Maar nu wil ik hem toch graag chekken. Reviews zagen er positief uit. En Nas blijft natuurlijk dope.

13. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe was Khadafi's Thug Matrix 2? Moet 'm nog chekcen. Deel 1 was namelijk erg dope.

Ben nu naar American Me aan het luisteren. Begint met een coole sample, iig.

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    daarom mijn vraag:

15. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Neptrack, je gaat toch geen sample die al eens eerder in een track van jezelf is gebruikt, opnieuw gebruiken?

17. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu over de helft van American Me, en dat album klinkt tot nu toe super. Nog geen zwakke track gehoord tot nu toe, en het vormt een prachtig geheel.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nas zijn verses zijn juist wel dope de laatste tijd. Ik zit wel te wachten op Nas zijn nieuwe album.

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik verwacht ook wel veel van Nas' album, alleen een beetje jammer van de guest appeareances, Game en Snoop op een Nas album? niet echt mijn ding
    Nas kan beter een voorbeeld aan Jay-z nemen, 14 nummers zonder rappende gastoptredens, alleen zangers op de hooks, dat past denk veel beter bij hem, Hoop dat de productie nu wel es beste van t beste wordt, Black Republican is iig veelbelovend

20. forza11

forza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik raad je aan om naar forum.musicinjection.net te gaan. heeft alles wat je zoekt!! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina