1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em vandaag 2x geluisterd en ik denk dat je helemaal gelijk heb.

2. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op statemagazine heb ik pas 1 recensie op geschreven trouwens. Ik heb wel al een Devin The Dude recensie liggen, wordt misschien wel geplaatst daarzo.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Brother Ali blijft voorlopig beste van het jaar (de advance)

Percee P's album moet nu eindelijk eens uitkomen, voordat ie dood is...

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  4. Dioxic

Dioxic Guest

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik ga die zo ook zeker chekken dan.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Arts The Beatdoctor's producer album is zieeeek! (Nederlandse gast)

Damn, met 3 feats van Pete Philly :)

7. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gecheckt. Is al wel een tijde uit, of niet?

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Valt wel mee, hoor. Als ik het goed heb is ie zelfs alleen nog in Japan te krijgen sinds februari. Maarja, hij is zeker het downloaden waard (als je tenminste ook van alleen instrumentals houdt)

9. ViperMike

ViperMike Guest

10. Dioxic

Dioxic Guest

Nou, ze hebben wel zons tijl van kleden, zonnebril echt precies hetzelfde en die tattoo's op de arm lol. Enige wat ze missen is sup holmes. Ik vind het sowieso kansloos als rappers zich gevaarlijk proberen op te stellen zodat het betrekking heeft tot hun lyrics, zo hoort hiphop niet

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2007
  11. ViperMike

ViperMike Guest

Toen ik een reportage over hun zag hadden ze geen nette pakken aan, waren meer allemaal van die gangster met hempjes en helemaal vol tattoo's.

12. Dioxic

Dioxic Guest

Die reportage heb ik ook gezien en waar zie jij nette pakken? Ik zie een baseball jacket en een zwarte trui?

13. Victor

Victor Guest

Gangsterrap is anders wel één van de grootste aspecten van HipHop hoor.

14. Dioxic

Dioxic Guest

Klopt, ik ben ook fan van de hele 'Compton' scene die toendertijd hele harde hiphop maakte, maar dat oogt allemaal wat natuurlijker en spontaner aan. Die hadden het veel slechter dan die rbdjan of zo van nu. Hij hoeft niet zogenaamd te rappen voor zn brood, productiewerk soliciteren en weg met de uitkering. Nederland is veel te mooi voor gangsterrap

15. Victor

Victor Guest

Daar heb je wel gelijk in. En kijk dan onze enige 'echte' straatrapper Kempi: is te lui om te werken, terwijl er zoveel kansen voor hem waren. Nee, hij wilt liever wiet aan boze negers verkopen.

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen check de Game Theory Tour Diary van The Roots gemaakt door Questlove.

http://www.okayplayer.com/questlove/Europe06/

Ik heb me kapot gelachen bij dat stuk in Amsterdam. 8)
    Kippenvel bij die drumsolo van Questlove. _O_
    Schrik me dood in Helsinki.
    etc.

_O_

Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  17. Dioxic

Dioxic Guest

O wow, het is alweer een tijdje geleden dat ik Game Theory heb geluisterd, even in de mood komen. Bedankt

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    is ook de reden dat ik niet naar die Nederlandse pestherrie luister,
    a) kan niet tegen altijd maar die accenten (amsterdams, allochtoons, geen discriminatie)
    b) ik geloof niet dat iemand hier in Nederland op straat hoeft te leven als hij daar geen zin in heeft, en je gaat me ook niet wijsmaken dat al die rappers met hun grote smoel zoveel geld hebben van die ene track die ze met lange swans en zaad b hebben gemaakt

19. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland kan je gewoon geen ghetto-leven hebben.
    In de volkskrant had Nicolay daar zo'n fantastische quote over in de Volkskrant een tijd terug: “Jongens van bandjes als dat Amsterdamse THC, die stoer bij een auto gaan hangen en denken dat je gangsterrap maken… en jongens die vanuit de gevangenis rap maken. Je zou willen dat ze eens in het hiphopverleden doken. Waar komt de gangsterrap vandaan? Je hebt hier vast slechte buurten, maar als je in Nederland aan de rand komt te staan, heb je het echt verknald met je uitkering, je studiefinanciering en je ziektewet. Als je als Amerikaan aan de rand zit, laat het land je daar ook zitten. Gangsterrap is een manier om te absolute ellende te ontstijgen, en die rap is gewelddadig omdat hij voortkomt uit een gewelddadige cultuur. Je bent geen gangster omdat je uit de Bijlmer komt, alsjeblieft.”

Ik beooel: beter kan je het gewoon niet verworden, ik zeg: AMEN

20. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^agreed.
    en de nieuwe devin wordt steeds beter naarmate ik er meer naar luister.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina