1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Yay TI is er, ben nu aant luisteren kan nog geen oordeel geven
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Beats zijn wel oke, Just Blaze heeft weer een dope beat afgeleverd, Jay-Z, Busta en Eminem killen het album imo..
    Jammer van Em's stem en dat het nummer niet echt ergens over gaat..
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Na mijn eerste halve luistersessie ben ik verreweg van enthousiast over T.I. vs. T.I.P. Zijn vorige album King was nog best dope, maar dit voorlopig zeker niet.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb net die nieuwe Jazzmatazz gecheckt, en ben gematigd positief. Ik vind de R&B invloeden een beetje te veel van het goede voornamelijk. Hierdoor zijn de refreintjes over het algemeen wat matig wat de rest van zo'n track niet goed doet. Staan wel een aantal coole tracks op overigens, waarvan State of Clarity met Common denk ik mijn favoriet is.
     
  5. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Download T.I. vs. T.I.P. wel als de retail er is. De links waar nu retail bij staat, zijn geen retails, maar allemaal transcodes.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Wist ik niet, heel erg dope in ieder geval.

    Het nieuwe album van The Roots is gewoon al bijna klaar _O_

    De rest van het interview staat hier: http://www.thaformula.com/black_thought_of_the_roots_perception_thaformula_music.html


    Edit: ik ontdek nu ineens Escape from the Pigeon Hole van Abdominal. Dit album is gewoon geproduceerd door Cut Chemist (Jurassic 5) en Young Einstein (Ugly Duckling), twee van mijn favoriete producers van tegenwoordig. Het is wel jammer dat de beats "verspilt" zijn aan Abdominal, want hij is niet echt een goede rapper.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog ff een persoonlijke vraag voor jullie:

    Wat is het beste album ooit gemaakt?

    Naar mijn mening is dat Illmatic-Nas, met die liedjes ben ik echt opgegroeid en ik hou wel van die old skool shit.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn persoonlijke favoriet blijft The Marshall Matters LP van Eminem, daardoor ben ik zoveel naar hiphop gaan luisteren, maar ik denk dat 36 Chambers van Wu-Tan en Illmatic van Nas hoger zullen staan in zo'n lijstje
     
  9. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar downloaden jullie al die albums dan? Die albumbase hoe werkt dat? Klopt het dat ie via Itunes gaat...?
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wij downloaden helemaal niks :+.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden? :eek: Dat mag helemaal niet gekkie! :+
    Albumbase moet je je voor aanmelden, weet niet of het nog gratis is, ik heb een gratis account, maar dan moet je ff kijken..
    En Ab gaat neit via iTunes..
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb hem net een PM gestuurd over albumbase :+.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het beste album is The Low End Theory van A Tribe Called Quest. Illmatic is misschien het beste album qua teksten/flow/stem, alleen de productie en de beats blijven een stuk achter op de rest van de potentiele beste albums ooit.
     
  14. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry, dacht niet dat het zo erg was om ff te vragen:9 Soms luister ik een album maar 1 keertje dan kan ik moeilijk alles gaan kopen natuurlijk he...Bedankt iig...;)
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vindt het t beste album ;)
    Smaken verschillen daarin.. Ik moet wel bekennen dat ik nog nooit naar dat album heb geluisterd O-)

    *gaat maar eens downloaden
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is de vraag toch ook. |:- Ik zeg het alleen met overtuiging, het gevolg daarvan is dat jij 'm nu gaat downloaden. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mijn persoonlijke top 10 momenteel kun je hier vinden.

    Ik vind Midnight Marauders dan ook persoonlijk beter dan The Low End Theorie. Beide top albums overigens.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    haha niet zo fanatiek :+
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Madvillainy en Shadows on the Sun niet meer dan een 4 waard (uit 5), net zoals A Long Hot Summer. Ze zijn erg vermakelijk om naar te luisteren, maar als je het kritisch bekijkt is er wel wat mis mee. Ik weet wel waar dit op uitloopt... en die discussie heb ik al wel eens gevoerd met Modder-Eter en we kwamen er niet uit. :+

    Ach ja, had ik zin in. :D

    Dit zijn mijn "5 sterren albums" momenteel: http://rateyourmusic.com/collection_p/FritsmaN/r5.0
    Waar "CD" bij staat klopt niet altijd, maar de meeste wel.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het blijft uiteindelijk gewoon een kwestie van smaak. ;) Ik vind dat Masta Ace album trouwens wel iets aan de hoge kant staan als ik het zo weer zie, misschien dat die nog een paar plaatsen naar beneden gaat. Maar in mijn top 10 blijft hij sowieso wel. Geweldige en echt pure hiphop. Madvillainy en Shadows On The Sun zijn helemaal prachtig.

    EDIT: Die link geeft een error, dus ik kan nu niet gaan zeiken op jouw top 5. :mad: :+
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina