1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Raashan Ahmad... _O_ Daar zit ik al een tijdje naar uit te kijken.

Edit: kut ik heb net al rapidshare gebruikt. :+ :{

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Wel mooi producerlijstje op die Raashan Ahmad met oa. Headnodic, DJ Tonk en de Jazz Liberators.

3. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu halverwege Kidz in the Hall en die is best dope tot nu toe imo, luistert lekker weg, leuke features en goede productions. Hierna Raashan Ahmad checken..:)

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Waar staat Masta Ace op die Kidz In The Hall? Hij staat angegeven opo track 3, maar ik hoor echt geen Masta Ace...

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  6. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol.... ok

8. snIz

Leuk Bevonden:
    2
    The simple sounds of “Drivin’ Down The Block” contains a voice sample of Masta Ace from his song “Born To Roll” and an interpolation of Outkast’s “Elevators (Me and You)” as Naledge takes on that persona of a high roller wanting to been scene by people when he drives by them.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ja, en dan zet je meteen feat Masta Ace neer op je tracklist?

Het album daarentegen is wel nice, maar ik denk toch dat ik die Raashan Ahmad meer ga voelen, die beats zijn iig al geweldig.

10. snIz

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik snap dat ook niet hoor, dat ze Matsa Ace dan meteen als feature neerzetten. Ik vind het album van KITH zeer goed. Het album van Rashaan Ahmad is misschien wel iets beter, beide albums zal ik veel gaan luisteren, dat zeker.

Ik heb tijd terug nog eens wat van Nomak opgezocht, daar had je het geloof ik eens over, album 'Calm' is echt te dope man. Wat een producties!

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Japanse producers zijn ook geweldig. DJ Tonk zou je ook eens moeten checken, heeft ook 1 track geproduceerd op dat Raashan Ahmad album.

Van Calm is trouwens kortgeleden ook een remixversie uitgekomen genaamd Recalm. ;)

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je doelt op het nummer en niet op de clip?

Die clip of in ieder geval het filmpje is gewoon te erg voor woorden.=(

13. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja bedoel het liedje :p

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vind het ook echt een tering slecht nummer, bij die shit snap ik echt neit wat mensen daar dope aan kunnen vinden :x

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    The Push van Raashan Ahmad valt me vooralsnog echt tegen. Misschien waren mijn verwachtingen veel te hoog toen ik "Cool Down" hoorde op Clin d'oeil van de Jazz Liberatorz (één van de beste albums van dit jaar). Wat een nummer is dat zeg... _O_ Hij staat ook op The Push en het is veruit het beste moment van het album. Een heel album met Raashan is echt te veel van het goede, zo geweldig is hij niet.

Edit: ik zie nog wel potentie eigenlijk.

Kidz in the Hall nog niet geluisterd. Ik heb wel kort twee nummers gehoord... Één was heel erg dope (weet niet welke) en de andere was poep (dat nummer waar zogenaamd Masta Ace op zit).

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Iemand Europass van Elzhi al gecheckt? Ben m nu aan het downloaden. Tracklist zag er goed uit met 7 Black Milk producties en featurings van oa. Phat Kat, Black Milk en Royce :)

Iemand daarnaast het 2007 album van DJ Deckstream gecheckt? Japanse producers zijn op het moment echt zo geniaal! _O_

Voorproefjes:
    http://www.zshare.net/audio/11830671a8ec8fd9/
    1,2,3 Contact feat Surreal

http://www.zshare.net/audio/118307677f409844/
    Track met Talib.
    Talib vind ik tijdens de eerste verse niet echt lekker op de beat flowen. Nou moet ik wel toegeven dat de beat wel heel snel is. De beat is echter wel ziek, die bas!!

17. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    k heb die Elzhi Europass ook net gedownload een aantal nrs kon ik al maar is zekers een dik album Black Milk beats zijn ook weer allemaal de shit en die track met Royce,Motown 25 is helemaal de shit......
    Motown is back!!! real hip hop

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    [yt]IA0OHmZSjmA[/yt]

Hmmm

Nas heeft trouwens in een recent interview gezegd dat ie MF Doom graag op zn album wil hebben.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat MF gewoon ff met nieuw materiaal moet komen, Madvillainy 2 en zijn collabo met Ghostface, daar zit ik echt op te wachten!

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe album van Bun B is gelekt, 1 keer door heen geskipt paar hele nummers geluisterd, klinkt echt dope

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina