1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Wat, het is niet het hele album ;) Het is slechts een preview.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    AMSTERDAM - Snoop Dogg komt op 21 september naar Amsterdam voor een concert in de Heineken Music Hall. Dat heeft concertorganisator Mojo dinsdag bekendgemaakt. De voorverkoop voor het optreden van de Amerikaanse rapper start zaterdag.

De prijs is 45,-

Ben zeker aanwezig 2 x naar concert van hem geweest eerste x met the game en flipside in het voorprogramma dat was in de Hmh.
    En 2de x was in de ahoy toen stonden de jeugd van tegenwoordig en brainpower in het voorprogramma.
    Beide keren erg naar me zin gehad dus kan niet wachten op dit concert !

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  3. SysanApse

SysanApse Guest

deze klinkt ook lekker :
    [yt]JFBDi8Z2T-U[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2008
  4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pff zit er echt nog aan te denken om zondag naar Atmosphere en Brother Ali te gaan, er zijn volgens mij nog kaarten.

Alleen ga ik dinsdag al naar Jay-Z......... en zondag is de EK-finale. Is iemand al een keer eerder bij een optreden geweest van een van hun? Hoe was dat?

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zou ik gvd morgen met broer naar Young Buck gaan , gaat het ineens niet meer door. Afgelast, en het management van Buck wilde geen reden geven, wat een zootje.

6. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb woensdag Atmosphere, Brother Ali en Kool Keith in Antwerpen gechekt en het was echt een vet optreden, zeker van Brother Ali! Dus een aanrader voor iedereen :b:

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Fried Chicken no-dj is eindelijk te vinden! Wat een track _O_

Beste track van Nas in tijden.

8. Sherman

Sherman Guest

Het nieuwe album van Immortal Technique is kenkerlauw! :D

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mja, duidelijk minder goed dan Revolutionary vol.2 . Vooral qua beats vind ik de mixtape echt onder doen voor Vol.2

Ik mis ook de verhalen behoorlijk...neem bijvoorbeeld You never know van Vol.2. Geweldig diep verhaal en op het eind heb je echt zoiets van ' damn.....' dat mis ik op 3rd world. Maar zoals altijd...beats 'make or break' a song...en persoonlijk vind ik dat er teveel slechte beats opstaan. Ik vond echt ELKE song op Vol.2 goed.

Godskolere, ik heb die cd echt helemaal doodgedraaid...op een gegeven moment was ik er echt helemaal zat van...gewoon te vaak gedraaid. En dan als ik de cd een lange tijd niet gehoord heb...oh oh wat is het dan weer bruut.

Live is die knakker ook ziek bruut, wat een energie.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Zijn ondertussen al 10 van de 16 tracks van de nieuwe Nas gelekt.

Zitten behoorlijk wat dope tracks bij, iets wat ik een tijd geleden niet had verwacht. Van de 10 vind ik er zeker 6 a 7 dope, waarvan 5 erg dope.

De mindere tracks vind ik juist de tracks die al eerder uitgekomen waren, zoals NIGGER, Hero en Black President.

America, een van de erg dope tracks:
    http://www.zshare.net/audio/145678494eb5043a/

Edit: Er is ook al een 11e track gelekt. Het album zal niet lang meer op zich laten wachten. Ik verwacht hem deze week al op het net. Die is dus ook dope. Erg dope zelfs. De tracks die voor Fried Chicken geleakt zijn, zijn imo verre van representabel voor het album. Wat ik vandaag heb gehoord was simpelweg dope _O_ Dit echt volledig in tegenstelling tot wat ik van het album had verwacht.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot ik thuis ben dan! Zit nu op m'n werk..

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nu is het hele Nas album gelekt. :+ En het blijken dus 15 tracks te zijn, niet 16.

01. Queens Get The Money
    02. You Can’t Stop Us Now (Feat Eban Thomas of The Stylistics & The Last Poets)
    03. Breathe [Album Version
    04. Make The World Go Round (Feat Chris Brown & The Game)
    05. Hero (Feat Keri Hilson)
    06. America
    07. Sly Fox
    08. Testify
    09. N.I.G.G.E.R. (The Slave and the Master)
    10. Louis Farrakhan
    11. Fried Chicken (Feat Busta Rhymes)
    12. Project Roach (Feat The Last Poets)
    13. Y’all My Niggas
    14. We’re Not Alone (Feat Mykel)
    15. Black President (Feat Johnny Polygon)

Lol en dat stukje wat bij de leak staat:

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Product Description:
    Nas is back and more controversial than ever on his new untitled Def Jam release. On this, his 9th studio album, Nas studies and lyrically dissects some of the our most divisive issues: race, inequality, poverty, and power. And who better to stir up debate than the man most consider one of the top five emcees in the history of the game? From his brilliant 1994 debut Illmatic, to his mainstream success with It Was Written, to anthems like "Hate Me Now" and "One Mic" and his venomous lyricism on "Ether," Nas' ability to tell stories, educate, make you dance--and make you look--is the stuff of rap legend. The outspoken Queensbridge rapper has sold over 15 million albums worldwide over the course of his storied career. Nas' Def Jam debut, Hip-Hop Is Dead, was released in December 2006 and debuted at #1 on the Billboard 200 with over 350,000 copies sold in its first week. Preparing now for the 2nd Def Jam release, Nas is ready to release his untitled album on July 15th.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    [yt]xUBxS5yxGTA[/yt]

:)

15. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2

:)

PS: Album van Nas is goed..

Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Ja, maar die video is al oud!
    De mijne niet ;)

17. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, voor jou is ie oud, voor mij nieuw.. Jij bent altijd te up-to-date.:+

Wat vind je van 'Untitled'?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Volgens mij had iemand hier al een tijdje geleden een link gedropt naar die video,vandaar.

IK vind het beter dan ik een tijd geleden zou verwachten, maar dat is ook niet zo moeilijk met nul verwachting. Sommige tracks moeten alleen nog wat meer tot me indringen. Tracks als America zijn nu al geweldig _O_

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ben nu het album van Nas aan het luisteren. Track 2 is exact dezelfde beat en titel als op het album van RZA - Digi Snacks.

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor... De beat is wel bijna hetzelfde, maar de versie van RZA vind ik beter door de andere drums en door het betere geluid in zijn geheel.

Ik vind Untitled ook verassend goed. Nas is echt in vorm... Hij klinkt erg gretig. De producties zijn wat wisselvalig en daarom heeft het album ook wat mindere momenten (vooral in het begin). Het einde is ook een beetje cliché en dat is jammer. Dit album is in ieder geval een stuk beter dan Hip Hop is Dead.

Ik blijf het erg jammer vinden van die lelijke cover en de laffe titel. Die zwart witte cover, waarvan het gerucht was dat dat de cover zou zijn, is veel doper.

Laatst bewerkt: 3 jul 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina