1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat MF Doom nieuws is echt hard! en met D12, komt Em dan mee? want dan is het het wel waard, al zie ik het somber in. Royce is ook wel hard, maar heb geen zin om D12 zonder Em en Proof te zien, want dan is het gewoon scheit (naar mijn mening).
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Eminem komt echt niet mee lijkt me, we horen amper wat van hem qua muziek en wat dan ook. En dan zou hij ineens naar NL komen ? Nah...en voor zover ik weet heeft D12 niks nieuws uitgebracht en Royce ook nog niet...dus waarom ze uberhaupt komen optreden...maar wel tof opzich. Ik weet nog niet of ik erheen ga.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook een keer bij Ice Cube, kwam hij met allemaal nieuwe nummers. Was wel hard. Misschien doen hun ookwel zoiets.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Uuhm, Royce dropt deze week Bar Exam 2 :cool: (tenminste, als ie niet weer uitgesteld wordt :+)
    D12 kortgeleden nog een nieuwe mixtape waar Royce ook op stond.
     
  5. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij maakt het nix uit Royce en Obie in the place is al genoeg reden om er heen te gaan, ben zkers aanwezig daar
    MOTOWN 313 BITCHESSSSSSSSSSSS_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Obie's eerste cd is geweldig, helaas vond ik zijn tweede echt slecht gewoon.
    Het zou tof zijn als hij veel songs van Cheers doet...hopelijk is hij Live ook goed.
    Dus nieuwe mixtape van D12....is het te vergelijken met Devils Night of eerder D12 World? Ik vind Devils night geweldig en veel op D12 World was nogal onzinnig.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Jaloers 8), in de melkweg?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hell yes man :)

    Ik ga samen met broer erheen, ik hoop dat ie wel wat langer optreed dan vorige keer in Leiden. Was iets van 45 minuten, het was wel super vet en hij was helemaal gek op het podium en energievol en weet ik veel wat allemaal...maar toch vind ik dat wat aan de korte kant. Helemaal als je naar een Cypress Hill of Gang Starr geweest bent, die toch wel 2 uurtjes bijna optraden. Of Lupe Fiasco ook dik anderhalf uur. Maar ja...Chamillionaire trad ook 45 minuutjes op en toch was de avond supergaaf.

    Super vorige keer in Leiden bij IT toen...op een gegeven moment ging zijn vuist in de lucht 'VIVA LA REVOLUCION' , prachtig sfeertje.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    [yt]SRfK79JCHW0[/yt]

    Uncle Howie is geweldig _O_ hahaha

    Album is trouwens gelekt en is ongelooflijk hard :)
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ill Bill, ben er persoonlijk geen fan van.

    Overigens nog meer leakage, waar ik veel meer naar uitkijk.
    [​IMG]

    En al helemaal deze:
    [​IMG]

    Maar die laatste zo te zien in een kut kwaliteit. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Rapper big Pooh? Nog nooit van gehoord. misschien eens checken.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Die Fun DMC is inderdaad alleen in kutkwaliteit gelekt. Ik wacht er nog wel ff mee. Ik verwacht dat Johnson & Johnson ook heel snel gaat lekken in goede kwaliteit :)

    Die Big Pooh is wel nice, vooral omdat ik 1 van die twee Dilla beats nog niet kende :)

    Trouwens, BigKabuto: Op die Ill Bill cd staat ook een feature van Immortal Technique ;)
     
  14. Sherman

    Sherman Guest

    De Nieuwe van BiLL is inderdaad erg. heb em een maand al gepre-ordered, krijg er dvd en gesigneerde poster bij! :D Metteen ook maar "what's wrong with bill" er bij gedaan.

    "The cultleader is back, hour of reprisal is here!"
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zoals Young Jeezy zou zeggen 'DAAAAAAAAAYUMMMNNN' , man die nieuwe Ill Bill is tot nu toe ENG dope gewoon!!!!
    Die beats alleen al....en dan te bedenken dat ik albums van Ill Bill, Non Phixxion en necro heb. En er werkelijk nooit naar luister...
    ik heb ze gelijk uit m'n kast gehaald...die ga ik rippen en gelijk op m'n MP3 speler gooien. Snap niet waarom ik daar haast nooit naar luister.

    De cds die ik heb (waarvan één Ill Bill is,maar de andere hebben ook met elkaar te maken )

    Ill Bill- What's wrong with Bill?
    Non Phixion- The green cd/dvd
    Sabac- A change gon' come
    Jedi Mind Tricks- Violent by design

    ---

    Jezus...hoe vaak gebeurd het dat elk nummer goed is op een album? Niet vaak als je het mij vraagt..maar op The hour of reprisal staat geen enkel slecht nummer.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha, meen je dat nou? Big Pooh en de groep Little Brother zijn toch wel flink bekend in de underground scene.

    Overigens is dit wel grappig. Toch blijft het nep dat hij die dubbelgangers het podium op stuurt.
    [​IMG]
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Little brother heb ik wel eens wat van gehoord maar Big pooh, nope sorry. :)
    En afgezien van Paris, Immortal Technique,Jedi mind tricks, Cormega en nog wat andere ken ik niet zo heel veel andere underground hiphop :)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    [yt]9PCBGs1eNQU[/yt]

    [yt]HzJHB0lwl7A[/yt]
    Tracks van het nieuwe Outerspace album.

    en over Ill Bill/Non Phixion gesproken:

    De nieuwe single van Sabac Red
    [yt]wPMbqSR2AY0[/yt]

    Daarnaast nog iets (:+), iemand al het album The 8th Day van Random gecheckt?
    [​IMG]
    Previewtrack:
    http://www.zshare.net/audio/1872678551aa0afc/
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond Immortal Technique @ Melkweg!!! YEAAAAHHHH!!!!
    Ik denk dat ie ook wel een speech zal houden over de VS en de verkiezingen en natuurlijk allemaal vuisten in de lucht en Viva la revolucion roepen waarschijnlijk, zoals vorige keer :)
    Heb er echt zin in.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah shit, ik zou met mijn broer naar Immortal Technique gaan maar die kan wegens bepaalde omstandigheden niet. Vrijwel al m'n vrienden kunnen ook niet. Zou ik dus weer in m'n eentje naar IT moeten gaan...zoals paar jaar terug...damn. Weet niet of ik daar wel zin in heb....naar A'dam vanaf groningen rijden, en dan in je uppie daarheen. Mwa.....nou ja ik zie wel even.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina