1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    everything is Heltah Skeltahhhhhhhh!! ;) zkers dope album van wat ik tot nu toe gehoord heb
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Murs is nu ook gelekt :)
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij dat allemaal vandaan?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    "De bron" }:]
     
  5. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Murs for President, heb er op zitten wachten! Tot nu toe zijn de eerste tracks nice, alleen die met Will.I.Am vind ik tot nu toe wat minder..
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Maar dat was van tevoren al te wachten. Mijn favoriete track is denk ik toch Can It Be. 9th wonder beat?
     
  7. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeer goede track idd, klinkt wel een beetje op een sample van The Jackson 5. Weet niet van wie de beat Can it Be is. Vind I'm Innocent, Love And Appreciate II, Break Up en Breaktrough ook hele vette tracks.

    edit:/ I'm Innocent is sowieso van P. Douthit(9th), Can it Be volgens mij niet.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Het IS een Jackson 5 sample. Zit ook nog een geniaal stukje in, dat je dan ook meteen begrijpt, zo rond 2:15. ;)

    Weet iemand eigenlijk wanneer Armor Of God uitkomt? Ik hoorde dat ie verschoven is naar 2009. Zo ja, dan gaat 2009 heel erg goed beginnen. Een van de albums waar ik heel erg naar uitkijk.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker... _O_ Ik hou dat album al een tijdje wat in de gaten. Worst Fears Confirmed is toch wel één van de betere albums van 2006. Vakill is echt geweldig. _O_

    Het album van Termanology is erg zwak. Alleen de nummers met DJ Premier zijn nog te pruimen.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Sabac - The Ritual is gelekt. Klinkt best aardig tot nu toe. 1 ding geeft de cd iig al een hoger cijfer, en dat zijn de Blue Sky Black Death beats _O_
     
  11. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Nice, die ga ik nog even checken voordat ik op stap ga.. ME ik ben op zoek naar een EP die ik niet kan vinden, ik weet dat je hier geen links mag posten en over downloaden mag praten. But who cares, ik doe het toch. Ik zoek A + R (Analogic & Rashid Hadee) - Serenade for the Moment EP. Heb je Dedication geluisterd? Serenade for the Moment moet gewoon zo dope zijn!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb Doctor Doom eens beluisterd tijdens de terugrit van Amsterdam naar Groningen en ik moet zeggen dat het wel heel cool is, lekker beetje van die 'psycho/danger beats' en dan Doctor doom die al die verhalen verteld. En in sommige nummers heeft ie wel een beetje een flow en bij andere praat ie gewoon maar cool is het zeker. Zeg, heeft MF Doom ook maar iets met hem te maken of zijn dat twee compleet verschillende mensen? :)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    MF Doom = Zev Love X = King Geedorah = Viktor Vaughn = Daniel Dumile

    Dr Dooom = Dr Octagon = Mr. Nogatco = Kool Keith.

    Twee heel verschillende mensen dus.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Thanks dan weet ik dat ook weer. :)

    Onder wat voor genre kan ik Doctor Doom's rap verstaan...beetje horror-rap zeker? Want terwijl heel veel rappers opscheppen en lullen over hun guns en hoeveel negers ze gaan omleggen als je met hunt solt...verteld die Doctor Doom in dat ene nummer (van die video hier) hoe ie iemand vermoord...maar op een bijna komische manier, en al heb ik lang niet elke tekst goed gehoord vandaag in de auto (raam open, andere autos die je hoort etc..) lijkt hij verhalen te vertellen op een soort horror-film achtige manier.

    Ik ga vandaag of morgen eens even kijken naar wat hij nog meer heeft uitgebracht in der jaren :D, vind het echt wel heel cool. Op één of andere reden kan ik hier prima naar luisteren, terwijl de beats niet eens zo heel veel variatie hebben....iets wat ik altijd heb gehad is dat als de beats te simpel klinken of gewoon heel rauw...dan vond ik het al gauw niks,maar ik merk dat mijn muzieksmaak echt aan het veranderen is :)

    Ook geluisterd naar All City -41feva

    Misschien zegt het jullie niks...mij ook niet, maar ik vond het gisteren, besloot het op m'n mp3player te gooien en de cd bleek gewoon cool te zijn, lekkere beats enzo, denk toch wel underground te noemen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Outerspace gelekt! :D
     
  16. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Blue Sky Black Death en Jean Grae - Evil Jeanius is er nu ook!:)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.581
    Eentje van vorig jaar :p

    Anyway: LEGEND OF THE MASK & THE ASSASSIN
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice hoor, daar ga ik eens naar opzoek ;)
    Ik heb de eerste cd van Psycho Realm,echt geweldige cd vind ik dat.
    Maar deze cd is dus gewoon puur Muggs en Jacken samen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina