1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, wat is die nieuwe Moka only(Carrots and Eggs) weer lekker man! Checken allemaal en snel een beetje..
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Clap Trap was ook erg lekker, maar ik vond Hot Dog net iets minder. Ik ben zeker benieuwd naar nog een nieuwe Moka.
     
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem nu aan het downloaden O-)
    kan niet wachten !!!!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Net de sampler gehoord van de nieuwe Panacea, klinkt erg dope. Maar wanneer het volledige album nou eens lekt/uitkomt? :confused:

    Vind het echt vaag, zelfs op hun myspace pagina vraagt niemand waar dat album nou eigenlijk is...

    Edit: Laat maar, ik weet het al.

    De cd is momenteel alleen via Tastefull Licks verkrijgbaar en die hebben hem pas op de 28e verstuurd. Het duurt dus nog een paar dagen voordat de eerste mensen hem hebben.
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    kan misschien iemand mij een linkje geven naar een soort van best of van Crooked I?? heb nu 4 mixtapes maar sommige zijn niet te vinden, al de links zijn dead :mad:
    Alvast bedankt
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha...

    Ik hoop dat het niet lang meer duurt. :)
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zal dit dan nu echt Royce z'n nieuwe album zijn?

    Code:
    Can’t find the cover, and didn’t feel like wasting time, here’s the music
    
    Label: M.I.C. Records
    Genre: Hip-Hop
    StoreDate: Nov-04-2008
    Source: CDDA
    Grabber: Exact Audio Copy (Secure Mode)
    Encoding Scheme: Lame 3.97 V2 VBR Joint-Stereo
    Size: 52,5 MB
    Total Playing Time: 46:30
    
    Release Notes:
    
    says mixed by DJ Green Lantern On cover but cd isnt mixed
    together…. some tracks are from the “bar exam 2 cd” some are
    not
    
    Tracklisting
    
    01. Promise Land (prod. by Nottz) 03:21
    02. Heat To The Streets (feat. Kid Vishis) 02:35
    (prod. by Green Lantern)
    03. Give Up Your Guns (feat. Talib Kweli) (prod. by DJ Which) 04:57
    04. J Ro vs. Mike B (Skit) 00:55
    05. We Deep (feat. Trick Trick) (prod. by Denaun Porter) 03:45
    06. Rewind (prod. by Carlos Broady) 03:26
    07. Gun Music (prod. by Green Lantern) 04:33
    08. Bad Guy (prod. by Green Lantern) 03:01
    09. Let’s Talk (feat. & prod. by Black Milk) 04:55
    10. We Everywhere (feat. Kid Vishis) (prod. by Pip) 03:24
    11. Been Shotown (prod. by Green Lantern) 03:23
    12. Angel (prod. by Carlos Broady) 03:59
    13. On The Low (prod. by 9th Wonder 04:16
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Nee, hebben ze verkeerd getagged. Het is Bar Exam 2 The Album ipv The Album. Het is de retail versie van Bar Exam 2 die 1 november uitkomt. Is al een tijdje bekend. HEt is dus slechts Bar Exam 2 met wat nieuwe tracks.
     
  10. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook iemand naar Rock the Bells in Amsterdam geweest? Super vette acts van EPMD en Nas!! Mos Def vond ik persoonlijk zwaar tegenvallen.
     
  11. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was gaaf! Mos Def zit een beetje in zijn eigen wereldje volgens mij, vond het wel ok.

    De la Soul was ook fantastisch, leek er ffn op MF Doom het podium nog op zou komen bij rock co.kane flow. Helaas niet, wel geweldig optreden en ook tof dat pharoahe Simon says kwam doen!!

    Nas viel me reuze mee, was een beetje bang dat het tegen ging vallen maar gelukkig deed hij veel ouwe nummers!

    Ook scratch en supernatural was super!

    Zeker de moeite waard om het hele land voor door te crossen!!!
     
  12. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Met de skills en snelheid van die gasten ligt dat album al over 2 weken in de winkels, als ze een beetje opschieten :+

    Royce valt me helaas al voor de tweede keer tegen op deze track. Hij kan veel beter.
     
  14. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja denk wel dat ze er vaart achter zetten, ja Royce geeft niet alles op de 2 tracks die ze tot nu toe met ze allen doen, wel jammer want deze 4 zijn lyrical echt creme de la creme zou een feature met een andere top rapper ook wel dope vinden, ze hebben alle 4 wel connecties :) Crooked I - Ras Kass, Royce is down met heel Detroit - Guilty Simp.,Elzhi . . . maar denk dat ik nu een beetje aan het dag dromen ben :9
     
  15. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    De la Soul was inderdaad ook dik in orde! Alleen jammer dat het zo kort was, idem wat the pharcyde betrof. Had voor Nas ook niet al te hoge verwachtingen maar het was gewoonweg super vet mede omdat hij (denk ik) alle nummers van Illmatic heeft gespeeld.
    Het enige wat dik tegensloeg was de organisatie! Een dik uur en kwartier moeten aanschuiven om binnen te kunnen en na het concert chill je jas gaan halen aan de vestiaire zat er ook niet bij. Er werd zo hard geduwd dat er een meisje voor mij in paniek begonnen te slaan omdat ze geen lucht meer kreeg. Met uitzondering van dit was het echt een onvergetelijke avond 8)
     
  16. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    organisatie was waardeloos inderdaad. Ik was er al om half zes (want dan zouden de deuren open gaan) maar heb eerst een uurtje in de regen/Febo kunnen wachten voordat de deuren eindelijk open gingen. Hierdoor wel lekker op tijd binnen en redelijk relaxed mn jas op kunnen hangen. Ik heb al gehoord dat mensen gewoon optredens gemist hebben omdat het fouilleren enzo zo langzaam gingen.

    Echt niet normaal, die gasten van de security waren ook te achterlijk voor woorden. Mooiste was nog zo'n vrouwtje voor me in de rij die ruzie aan het maken was met zo'n security gast "Tuurlijk heb ik wiet bij me megool, dit is Amsterdam eikel! Ben je eigenlijk wel eens in Amsterdam geweest?" :lol:

    De geluidsman heeft ook geen vrienden gemaakt met de rappers met mike's die het niet deden of steeds zachter gingen enzo.

    Ik denk echt dat het muziekhuis hier op de hoek de organisatie beter op orde zou hebben dan die amateurs in de HMH.

    Behalve het wachten tot de deur open ging. Heb ik me prima geamuseerd en was het echt een gruwelijke avond!
     
  17. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gaat er allemaal naar Kanye de 26ste? En weet iemand of hij daar zijn nieuwe album daar gaat droppen, want die komt de 25ste uit. Punt is, ik vind auto-tune het hoogste crap niveau in heel de hip hop wereld. De rest van Kanye zn shit is natuurlijk te dope, ik hoop daarom ook dat die dat doet.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Jedi Mind Tricks gelekt op deze historische dag!

    en natuurlijk weer...

    die beats _O__O__O_ (te standaard)
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van Black Milk beats, of DJ Premier :9

    *kwijlt eventjes

    Hoorde trouwens dat Mos Def ruzie had met de organisatie en daarom zo slecht ging op Rock The Bells. Hij is nu dus ook uit het hele ding gestapt, en tourt niet meer mee door europa.
     
  20. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Beats van Black Milk en Premier zijn zo onmogelijk nog niet, Royce kent die 2 allebei, maar dan moet wel Royce dat eventjes regelen hoor en Crooked kent Dre ook aardig, maar denk niet dat die 3 top producers gaan producen voor de groep. :mad::mad::mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina