De nieuwe van Mos Def is echt vaag, hij gebruikt op sommige tracks beats van anderen, whats up with that? Dit vind ik nou niet als een echt album gelden, voor zover ik het gehoord heb (niet dat het slecht is)
25 Jaar Hip Hop Vond deze artikel wel passen in deze thread http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3734910.stm
Wat vinden jullie trouwens van Amazin' en Hush van LL Cool J? Als je ze nog niet gehoord hebt moet je ze zeker ff checken
De beat van We got the beat van Talib Kweli is freakin' dope. Het heet niet voor niets zo En feel the beat is idd ook erg goed.
Veel (dopes, nog niet alles echt gecheckt) uitgekomen afgelopen tijd: Mos Def Talib Kweli Foreign Exchange De La Soul John Legend LL Cool J R Kelly & Jay-Z Alchemist The Roots
Ja ik ken alleen stop van R Kelly en Jay samen. Is wel een goed nummer. Ik ga de rest denk ook maar ff checken EDIT: Unfinished Business weten te bemachtigen
Hmm, ken ik allebij niet, maar die staan dan zeker niet op The DEFinition Of heb ik het nou fout? En hush vind jij niet echt goed. het is een mening, en geen feit EDIT: Zijn wel van The DEFinition, ik was ff vergeten dat ik maar wat random nummers heb van LL
Wel hoor, maar heb het liever over dingen die ik al gehoord heb Ik zit nu trouwens weer ff Hypnotize en Big Poppa van Biggie te luisteren. Zijn ook relaxt
Wat vinden jullie van Joe Budden dan, onlangs weer 2 nieuwe tracks uit: In the Air Tonight For the Streets 2 hele verschillende tracks, maar check het eens.
Ken ik niet , ik kijk wel of ik eraan kan komen... Maar goed, check ook eens Cee-lo's album: Cee-lo Green... Is the Soul Machine.
Ik zit nou niet echt te wachten op die 2Pac nee, ik heb gehoord dat Eminem ervoor ging produceren... Da's dan weer jammer. Er was laatst een Joe Budden track met Pharrel uit, die vondi k wel vet.
Ik heb laatst het album 'Here come the Lords' van Lords of the Underground gekocht. Dit album is echt (uiteraard een mening) grof, dikke old skool beats. Het nummer Chief Rocka staat hier ook op. De albums van Westside Connection zijn ook zekers grof, lekker hardcore Gangsta-rap