1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    secret wars 1 en 2 staan ook op de bonus cd van music, magic, myth. Echt lachen, KRS One tegen Doc Oc etc.

2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    die nieuwe Daz album woord goed ...eveneens die nieuwe van Kurupt (als ie nog uit komt !!!)

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Album van Cee-lo vind ik ook nog steeds erg dope. Je moet er van houden, van zn stem. Ik dig het wel, en hij blijft uit de spotlight oid wat ik ook wel waardeer. Check ff www.cee-lo.net :) Zn lyrics zijn ook dope vooral in het nummer I'm Selling Soul. Check mn sig voor lyrics uit dat nummer :cool:

Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  4. Gamer

Leuk Bevonden:
    1

zit Cee-Lo nu bij Laface of bij So So Def ...want op de So So Def site staat ie niet ..wel bij La Face of Jive records !!

www.laface.com
    www.jiverecords.com

5. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THRM's jaarbespreking
    2Pac - Loyal 2 The Game
    Erg matige tot slechte CD, wat vooral Eminem kwalijk te nemen is, op 2/3 nummers na een totale miskleun. Schandalig hoe ze 2Pac's stem zo manipuleren dat hij G-Unit roept.
    De La Soul - The Grind Date
    Het bewijs dat ze het nog steeds kunnen, na 8 albums nog steeds zo dope komen, dat doen weinig mensen hen na. Daar komt nog bij dat ze met Rock Co.Kane Flow naar mijn mening het nummer van het jaar gemaakt hebben. De intro is vervelend, maar daarna komt het helemaal goed, alleen maar tracks die aardig tot goed tot dope zijn.
    Eminem - Encore
    Eminem heeft de hooggespannen verwachtingen niet waar kunnen maken en ik heb niet het idee dat hij daar ook maar een beetje zijn best voor heeft gedaan. Na een aantal keer luisteren, skipte ik al meer dan de helft en toch hoor ik maar 2 a 3 nummers die zijn oude niveau op bijv. The Marshall Mathers LP halen. Just lost it.
    Fabolous - Real Talk
    Na 1 keer luisteren, niet meer naar omgekeken
    Ghostface - Pretty Toney Album
    Ghostface levert na zijn eerdere albums opnieuw een sterke plaat af. Ondanks de vele onbekende producers klinkt het toch goed samenhangend en soulfull. Voor mij is alleen de 2e single Tush een minpuntje.
    Ja Rule - R.U.L.E.
    Ik dacht laat ik Ja Rule nog een kans geven en dat heeft tegen mijn verwachting toch iets opgeleverd. 2 hele dope tracks, wat niet al te verwonderlijk ook de eerste 2 singles zijn geworden (Wonderfull en New York).
    Kanye West - The College Dropout
    Een rappende producer dat gaat niet altijd goed, maar bij deze nieuwkomer in de rapscene is daar geen sprake van. Er staan veel nummers op die je alsmaar blijft luisteren. Een toch wel groot nadeel zijn de skits, wat het tempo een beetje uit het album haalt. Ook live staat Kanye zijn mannetje...
    LL Cool J - The DEFenition
    Een aantal aardige nummers, wat niet wegneemt dat ik het erg jammer vind dat LL na 10 weer de makkelijke, commerciële weg heeft gekozen.
    Lloyd Banks - Hunger For More
    Ik had niet verwacht dat er uit de G-Unit hoek iets dopes zou voort kunnen komen. Ik had het bij het verkeerde eind, want Lloyd Banks heeft een dope, solide plaat afgeleverd met veel dope punchlines.
    Ludacris - The Red Light District
    Een zware meevaller, veel nummers zijn goed te pompen. Luda moet het niet hebben van zijn hoogstaande lyrics, maar dat stoort niet als je deze plaat door je koptelefoon pompt.
    Mos Def - The New Danger
    Op het eerste gehoor, vond ik dit een erg matige tot slechte plaat, maar nu ik hem vaker luister wordt hij steeds beter. Sunshine en Sex, Love and Money zijn de uitschieters.
    Nas - Streets Disciple
    Bij Nas' albums zijn de verwachtingen altijd hooggespannen en deze keer weet hij het ook waar te maken met een dubbel album, waar geen echte fillers opstaan. Voor mij is dit dan ook het album van het jaar, met Live Now als dopeste nummer alhoewel de rest hier niet ver achteraan komt. Wel had hij er beter een enkel album van kunnen maken, dan zou dit misschien wel een classic geworden zijn.
    Talib Kweli - The Beautifull Struggle
    Dit is toch wel een tegenvaller geweest, maar wanneer je dat geaccepteerd hebt, zijn er toch nog wel een handjevol dope tracks te vinden, o.a. Going Hard, Never Been In Love en de titelsong Beautifull Struggle.
    The Roots - The Tipping Point
    Ik heb het idee dat deze band toch wel erg onderschat wordt, want de rapper Black Thought bewijst al jarenlang dat hij 1 van de beste rappers van het moment is, alhoewel dat niet altijd erkent wordt. Ook op dit album komt hij weer erg dope. Na Phrenology zijn ze weer iets meer naar de hip hop kant gegaan, wat het kwaliteitsniveau zeker niet schaadt.
    Xzibit - Weapons Of Mass Destruction
    Gewoon wat je er van zou verwachten, een lekker wegluisterend album.

6. Gamer

Leuk Bevonden:
    1

met het meeste ben ik eens...nas Nieuwe album , X Zibit , nieuwe Ashanti Album (staat er niet bij maar is ook goed) ...ik vond 213 album ook goed ...G unit liet het dit keer flink afweten...vond alleen Lloyd Banks album goed...Young Buck was minder ....vooral Island DefJam (DefJam,Rocafella,The Inc) had het dit jaar goed gedaan ...ook op de val van 2004 ...met nieuwe albums van Nas , Trick Daddy ...heeft het nog goed gemaakt ...vond nieuwe Chingy album zuigen ....eveneens LL Cool J (woord nie boos Hush is een van me lievelings nummer :) ) ..... maar eh ik vond het kwa HipHop en ook R&B een zeer goed jaar ...met wat uitschieters zoals Terror Sqaud , ja Rule , Lloyd Banks , Ghostface , The Roots ect ...nieuwe Pac album ...tja ...nie geweldig...maar ik vind somige nummer nog redelijk op de album

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah ik ben het niet helemaal eens met NAS.Het heeft voor mij niet echt eeen beat die me.Met de rest ben ik wel redelijk eens.

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ik vond Fabolous-real talk eg wel een goed album hoor _O_

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Met Ludacris ben ik het niet helemaal mee eens. Het album Word of Mouf was zo goed, dat ik het eigenlijk steeds minder vind worden. Chicken n Beer was ook nog wel goed maar ook minder. The red light District vin ik toch wel het slechste.

Dus maar ff mn avater aanpassen.

Street disciple van Nas is echt heel vet, ik was al fan en nu nog meer. _O_

Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Maar hij iig echt de moeite waard. Mooie beats van Ayatollah, the Beatminerz, Prince Paul en zalfs Armand van Helden komt opdraven en maakt zelfs nog een vette beat ook.

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist Ludacris nooi echt dope gevonden, en vond het nu zeer positief verassen. Niet dat het echt briljant is ofzo. Er staan toch een aantal dope bangers op, maar ook nummers als Child Of The Night, waar Nate Dogg weer heel dope een refrein doet.

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik vind dit ludacris z'n minste cd...
    Back For The First Time en Word Of Mouf gaan gelijk op....
    don't get me wrong... ze zijn nog steeds goed.. c&b en rld.. maar ze zijn niks vergeleken met de 1e twee...

ik weet niet waarom... maar ik kan niet met nas... daarom heb ik hem uit me lijstje gelaten... zelfde geld voor fab...

@THRM
    waarom zou je in godsnaam ja rule een kans willen geven?...
    hij is geen rapper... hij is een zangeres...

@Ice-D
    Masta Killa - No Said Date

@gamer
    nooit echt naar Big L geluisterd dus ik kan niks over hem zeggen...
    enige latino rapper die ik ooit echt goed heb gevonden is cuban link... en nu ook Pitbull... maar die is net komen kijken...

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Big L is geen latino rapper als ik het boven me goed lees. Luister de cd Lifestylez ov da poor and dangerous eens.. Ieder zijn smaak maar ik vind hem erg goed.

14. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie trouwens van de laatste plaat van MURS?

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    @what
    daarmee doelde ik op fat joe en big pun....

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oke kwist niet zeker of je Big L ermee bedoelde daarmee zei ik nog of ik het goed had gelezen ;)

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nee hij is een loser.....hij kan niet rappen en niet zingen.

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik zeg niet dat een goede zangeres is... maar hij is wel een zangeres.... maar ook een loser ja...

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Zangeres is een gerenomeerder vak dan rapper....

Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2004
  20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De combinatie van Pharell en Snoop Dogg in Drop it like it's hot is mijn inziens aardig goed :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina