1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    @thewalrus
    iedereen kan een zangeres zijn... iedereen kan een rapper zijn... niet iedereen kan de goede variant er van zijn, maar dat terzijde...
    maar zijn manier van "teksten opnemen" komt dichter in de buurt van een zangeres, dan van een rapper...

2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    iemand die nieuwe diss tegen The Game van Yukmouth gehoort (gameova part 2)

over de Breath beat (van Fabolous)

vrij goeie diss :)

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ik zit ff deze laatste pagina te lezen. Ja rule --> imo ook slecht.

aardige (wat oudere) disses van die eminem lui:
    -go to sleep
    -bodyguard
    -halies revenge (weet niet zeker of deze tegen ja rule was)

Als dit al eerder gepost is: carry on _0/

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De combinatie is opzich wel goed, maar niet echt mijn smaak. De beats van Pharrel (Neptunes) zijn vaak heel goed. Maar de beat in Drop it like its hot is toch wel fokking irritant.
    Je vind hem leuk of niet en ik vind hem irritant.

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em al te vaak gehoord voordat ie bij het grote publiek aansloeg. Maar ik vond hem zoiezo een beetje te pimp achtig, en dat kan ik niet hebben van snoop dogg. Omdat die gast er gewoon heel kut uitziet.

6. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe snoop is goed ...maar mij lijkt de nieuwe album van Scarface beter !!!

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Luisteren jullie ook naar Juize.fm ofniet?

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister meer 1xtra.

9. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik soms .... maar ik vind wel dat ze ook aandacht moeten geven aan onbendere/inderground m''s en labels

ik wil weleens Yukmouth of Hussein Fatal of Mac Dre hooren op Juize FM ...maar ja da vind ik ...

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, ik ben toch wel meer voor de 'commerciële' Hiphop dan voor die undergrounds, ik vind de muziek erg goed, maar, dat vind ik :)

11. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    juize is me favo radio zender online,vooral op school dan , als ik bezig met met een opdracht of wat dan ook dan zet ik gewoon juize aan

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Wij hebben geen koptelefoons op school :mad:

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wij ook niet, maar wel een aansluiting ervoor. Je kunt daar gewoon de oordopjes oid van je mp3speler in pluggen :) Ik ben overigens niet erg into die radiozenders. :)

Drop it like it's hot is imo een vrij kut nummer. Er zit bijna geen muziek in, en ik begin me te irriteren aan die sound die je met je mond kunt maken oid. Ik wil gewoon vrij veel kwalitatief dope muziek in de achtergrond :)

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    wat vinden jullie van "like toy soldiers" van Eminem? Ik vind em wel goed, met name dan om de lyric. Zou wel leuk zijn als Ja met een reactie komt. :)

15. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk eerder dat The Inc/Jadakiss/Fat Joe reageert op die diss van 50 Cent

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Clap Back toch een dope nummer was en ik Wonderfull ook wel aardig vind, op R.U.L.E. heeft dat nog 1 dope nummer opgeleverd: New York. Voor de rest is het crap, maar ik verwachtte er ook geen reet van en heb hem alleen gecheckt voor dat enkele nummer wat misschien dope zou zijn. En ik laat me niet leiden door al die breezers die door Eminem (ik weet niet of jij er ook zo 1 bent) zo gebrainwasht zijn, dat ze nummers van Ja Rule haten alleen omdat Ja Rule em gemaakt heeft. En geef nou eerlijk toe zoveel beter is Encore niet dan R.U.L.E.

ps.
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind Ja Rule ook verreweg van een dope rapper. En de vorige albums van Ja Rule zijn natuurlijk niks vergeleken met de vorige albums van Eminem. Alleen Veni Vetti Vecci schijnt wel dope te zijn, maar die heb ik nog niet gecheckt.

17. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Drop It Like It's Hot echt een heel dope nummer. Het lijkt op het eerste gehoor een heel simpel, eenvoudig, afgeraffeld nummer. Maar hoor die shit pompen door je koptelefoon dan, luister em nog een paar keer en hoor hoe geniaal die beat in elkaar zit. En dan die laid-back rap-manier waar je Snoop van kent...
    Te ill. Niet haten!

18. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Blackchild & Caddillac Tah zijn vind ik samen met Hussein Fatal (die Binnenkort bij The Inc gaat Tekenen) de dopeste MC''s bij The Inc ...ik hoop dat ze ooit nog een album kunnen droppen ...Caddie zou dat al jaaren geleden hebben gedaan ...maar toen kwam die Beef ....

btw : bij http://win.defjam.com kun je veel cd's winnen van oa The Inc , Rocafella , DefJasm ect

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Ben ik mee eens:) in het begin vond ik hem ook nie zo super maar na vaker beluisterd te hebben is die erug dope :)

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Maar die plaat gaat toch juist over dat het nou maar een keer afgelopen moet zijn met de ge-ouwehoer tegen elkaar? Of gaan ze weer vrolijk verder met die beef?

trouwens encore is idd ook niet geweldig, Ja rule ook niet, drop it like it's hot ook niet. Ik vind eigenlijk maar weinig van de huidige commercieel uitgebrachte nummers leuk. Niet dat ik zoveel naar underground luister, want zoveel boeit het me nou ook weer niet. Maar ik wil wel een leuk verniewend nummer horen met een sterke beat. :)

Ik vond Breathe van Fabolous trouwens wel een leuke plaat.

Laatst bewerkt: 22 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina