1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Breathe van Fabolous vond ik idd erg cool, Van Ja-Rule alleen New York..
    Encore , is een leuk album, zitten leuke nummers in.. maar sommige gaan echt haast over niks, opzich vind ik dat niet errig, maar alsje naar een ouder album luisterd (zelfs Infinite) zieje dat daar veel meer nummers opstaan die een bericht proberen te brengen, of iets willen zeggen.

2. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eerst het beste nummer vond, en ongeveer het enige goede nummer van Encore: Like Toy Soldiers gaat bij mij nu ook al vervelen terwijl ik hem niet eens heel vaak geluisterd heb.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja je hebt gelijk.. vond het eerst een kutnummer maar nu word het steeds beter.. maar nog steeds mijn favoriet is steeds BIG L _O_

4. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat er hier ook iemand naar Snoop?

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Met of Zonder Daz / DPG Crew ??

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als hip hop je boeit, kijk je hier gewoon niet?
    foutje... maar ik hou wel van hip hop, eminem shady records, noem maar op.

GGGG G-Unit

7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk zonder :'-( maar ja je kan niet alles hebben...

Edit:
    Wie wou je dan hebben? E.White? Eastsidaz? Kokane? Kurupt? ;)
    Ik denk dat Soopafly er wel is...maar dat is maar een idee van mijzelf...

Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  8. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    jammer........ik had graag eens Daz / Soopafly live willen zien :'-( :'-(

offtopic : ik wil iedereen hier in HipHop Dopeness een prettige Kerst wensen en een gelukkig nieuwjaar :) ...maak er wat van !!!!

Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    hetzelfde!!

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    clap back vind ik een goeie beat hebben, maar verder een schijtnummer,
    new york nooit echt geluisterd
    wonderfull is goed... totdat ja rule erin komt... ik vind dat hij dat nummer verpest... ook al is het "zijn nummmer"..

ik vind eminem wel beter als ja rule... maar verder vind ik eminem net zo'n ie-die-oot...
    en encore vind ik niks aan...

ik geef toe VVV was een best goeie cd...
    Rule 3:36 was ook niet slecht...
    maar tijdens dat album is ie veranderd... begon ie te veel te zingen.. wat ie niet eens kan (vind ik)
    ja kon er mee door... maar hij is als een bitch gaan doen.. en dat heeft het voor mij verpest... zomaar mensen dissen en shit... nee hoor... oprotten...

edit:
    P.S. Merry Christmas Bitches...

11. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    meschien eens overstappen op Rap A Lot Records ??

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
  13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het nieuwe album van Snoop Dogg, nog niet veel geluisterd, maar wel ok. Drop It Like It's Hot vind ik de beste van die cd tot nu toe, chille beat vooral.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Ik vind Let's get blown ook superlekker nummer.
    Sowieso wel redelijk goede cd. alleen wel erg veel over bitches etc.maarja das wel snoop. hijs wel weer lekker funky. _O_
    Hij komt trouwens in februari naar Nederland. in de music hall geloof ik.
    iemand die er heen gaat?

15. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    De meest uit het oog springende rapper vind ik tot nu toe wel Dizzee Rascal..Hij heeft een heel aparte style maar toch digg ik em zwaar..Ook Talib Kweli z'n nieuwe album is goed, lekkere nummer enzo..Ook Dirty South shit sprak me wel aan dit jaar..Nie die shit als Lil' Flip of die andere shit maar Petey Pablo, Eightball & MJG en Bubba Sparx kwamen met dope shit..Verder bleef OutKast me verrassen met die zieke shit van hun..Elke song van hun is anders maar toch blijven ze lekker om te luisteren..

Lloyd Banks dropte een net album, zowat het enige album van Shady/Aftermath/Interscope wat beetje normaal was..Eminem z'n album is wack. Chingy's nieuwe album is ook wack.

Verder viel het me op hoe die collabo's van verschillende mc's/rappers met Anthony Hamilton het zo goed deden, ze staan vaak aan hier op me pc enzo..

2004 was over het algemeen wel dope hip-hop jaartje enzo..MAar toch wel veel commerciele shit, als ik zie hoe Nelly nummers maakt met 'Tilt Ya Head Back'..

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Nja ik heb nu wat meer geluisterd, ik vind de meeste liedjes maar matig, hoe perfect zo'n hoer wel niet is enzo met van die zoete beats erachter. Niet echt gangsta, wel een beetje matig.
    M'n zwager gaat trouwens naar dat concert.

17. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Damn ja, Outkast en Goodie Mob ownage _O_

Naast Speakerboxxx/The Love Below zijn de vorige albums van Outkast ook zeer dope en het checken waard. En op One Monkey Don't Stop No Show staan ook een paar zeer relaxte nummers.

20. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Jazzy Pha ...nou das pas een Producer !! ...samen met lil Jon & Timbaland...vind ik die eigelijk het best kwa producers in tha south

Mijn South Dream Team : Big Boi , Juvenile , lil Wanye , Young Buck , Petey Pablo , Ceelo , Killer Mike , Mannie Fresh , Baby #1 Stunna , Scarface

nou dat zou pas een crew zijn :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina