1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    True, maar de track staat op zijn naam, en dat 'It's you're worst day, run and tell somebody it's your worst day' is natuurlijk een uithaal naar In Da Club.

2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Royce da 59 is zeker een aanrader

verwacht binnenkort van MIC Records (zijn eigen label)

releases van zijn Female MC : Cha Cha en meer...ook nieuwe album komt er aan

www.micrecords.com

3. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja shit man, dat kenden we allemaal niet, wij kennen alleen tupac en eminem

4. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie is tupac??

der is een nieuwe streetwars mixtape uit...

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    @ krot - kende we allemaal al ;) Big L is zeker goed ja.. welke cd's heb je allemaal? heb tot nu toe alleen nog maar Livestylez ov da poor and dangerous maar ga binnekort The bigger Picture kopen. Ben benieuwd - welk nr van Big L vind jij één van zijn beste werk?

6. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik wist niet hoe het met iedereen's hiphop kennis hierzo gesteld was...:p
    Overigens ging ik er ook niet perse van uit dat niemand ze zou kennen, noemde eigenlijk gewoon mijn favoriete rappers van dit moment, naast de Biggie's en Tupac's.:)

@WHAT
    The Big Picture.
    Big L's vetste nummers vind ik atm Size 'm Up en Deadly Combination.

Overigens heb ik onlangs nog het album 'Capital Punishment aangeschaft bij bol.com. Voor 7 eutjes kon ik dat meesterwerkje echt niet laten liggen...

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren niet online geweest, maar ik wil nog wel ff melden dat het natuurlijk gisteren 8 jaar geleden was dat Biggie ons verliet. Respect(Y)

8. politrix

politrix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu iedereen bezig is met aanraders wil ik wel een aantal aanraders noemen van mijn kant.

Cunninlynguists Dope shit, een van de beste producers die ik heb gehoord. KNO, de producer van Cunninlynguists heeft recentelijk J-Zay's album geremixed. Hebben 2 hele goede cd's op de uitgebracht, "Southernunderground" en "We will rap for food". Frisse beats met inventieve rhymes.

Billy Woods In the Woods, een van de beste cd's die ik in tijden heb gehoord niet echt een makkelijke flow maar zeker na een aantal keer luisteren gaat het steeds beter en beter klinken

Tonedeff Wat een flow heeft deze man. Creatief, vooruitstrevend. Gewoon lekkere beats, goede rhymes een absolute aanrader

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Die zal ik is chekke.De laatste tijd luister ik veel naar canibus.Die gozer is gewoon zo goed.Op een cd staat een 30 min freestyle met nore en dmx.Die freestyle is gewoon geniaal.En zijn dis nrs naar bijv em`s nr stan en richtin LL zijn qua lyrics echt geniaal..Canibus staat voor mij echt hoog op dit moment.Verder natuurlijk alles wat hier al genoemd staat.

10. politrix

politrix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk ben ik niet zo weg van Canibus. Zijn 2nd Round KO is nog steeds geniaal. Ik zal hem het voordeel van de twijfel geven en het is luisteren omdat ik meerdere mensen over die freestyle hoor.

Nog een aanrader 7L & Esoteric _O_

En natuurlijk de nieuwe Roots Manuva - Awefully Deep :)

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je van canibus ook u dindt care aanraden dit is een dis naar em. Het is een "vervolg" op stan.Waar hij (canibus) als stan nog een brief scrhijft.....De text zit echt super inmekaar.het is van de cd c true hollywood.Maar ik ben het met je eens dat je ff moet wennen aan zijn stem.Al merk je in zijn cds wel steeds verbeteringen in zijn stem alsof ie hem beter onder controle heeft.

ik vind gangstarr trouwens ook super.`Manifest desteny is wat meer comercieel maar een cd als step in the arena is gewoon super.

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja deadly combination is vet ja.. Size 'm Up nog niet naar geluisterd.. Ik denk dat ik Big L's Lodpad cd nog wel één van de beste cd's vind ooit.

13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een Unheard en Unreleased 2pac track ¨dont stop the music¨ http://s3.youshareit.com/download.php?a1b75112fe28391cdf55b0d74b8173af helaas is het niet een OG maar een remix die bedoeld was voor het better dayz album, zoals gebruikelijk bij 2pac albums die na RUSTD zijn uitgebracht is de beat weak, de hook wack, en de outlawz verses niet om aan te horen, maar voor de fans blijft het leuk om af en toe wat nieuwe pac shit te horen dus enjoy _0/

Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  14. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Eminem heeft toen Can i bitch uitgebracht, niet echt een diss, maar wel hilarisch.

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Medaphoar album komt bijna uit kannie wachten hier alvast een compleet legaal linkje naar een nieuwe track samen met dilla op de beat:

Medaphoar - Push

16. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat nummer juist een diss top notch, dissen zoals je hoort te dissen. Lekker je slachtoffer belachelijk maken en voor lul zetten, net zoals in die battle van Eazy en Dre werd gedaan.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik heb zo'n 200 canibus tracks, dus als je ooit nog wat nodig hebt ;)

Ik heb al zn albums, bijna alle freestyles en alle guest appearances *)

18. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    beste wel lauw. lekkere beat, alleen jammer dat outlawz het weer verneukt.

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog onbekende artiesten die het luisteren waard zijn ?.Ik verslind letterlijk al me albums die ik tot nu toe heb (236 :eek: :+ )Dus als iemand nog een artiest heeft die het luisteren waard is....komt u maar

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    uhm, wat heb je allemaal al? Papoose vind ik de laatste tijd erg dope, die man spit gewoon zieke lyrics. MF Doom en Madvillain zijn weird, maar wel goed. Styles of Beyond support ik nog steeds. En natuurlijk Hieroglyphics en Del Da Funky Homosapien. Jeru The Damaja ken je vast al.

btw. nu we het eerst nog over Canibus hadden, heeft iemand de aflevering van Freestyle Friday gezien waar ie judge was? Ik hoop echt dat de man eindelijk recognition krijgt. Hij zei er ook nog dat 10 juni zn nieuwe album uit is :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina