1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *GPB*

*GPB* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar en wanneer (als ie nog komt) komt Common, sorry als het al ergens stond maar zag dit tijdens ff snel bladeren en MOET gewoon ff snel weten of ie komt en waar zodat ik tijdig ff me kaartje kan veilig stellen :9
    Kan ook niet w88 tot de nieuwe Common uitkomt

BTW nieuwe Black Market Militia album is ook erg dope sh*t

2. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer patta's in amsterdam

3. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check ook http://www.theboombap.com/theShows/

4. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    iemand die gelooft in die vrede/samenwerking tussen Snoop en Death row en Kurupt en Daz ?

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    ^ k hoop et wel, de westcoast moet dit jaar terugkomen, en het begint bij The Game .. en gaat verder met die gasten

6. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort twee grote sneaker expo's in nederland, één in A'dam van sneaker pimps en de ander werk ik zelf een beetje aan mee. Patta's doet daar ook aan mee.

7. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Game is een Voorproefje ...Crooked I en Kurupt (DPG / Death Row ..op dit moment staat ie nog onder Death Row maar hij zal DR verlaten om naar DPG of Rocafella te gaan) zullen het echt gaan doen ... met die vrede staat niks in de weg om de Weskust op nieuw op de top te brengen..... Eastwood , Roscoe (een van kurupt's broertjes), YA Rydaz (Roscoe's groepje) zullen ook goeie albums brengen...kortom ...WS is back ;)
    ps : niet vergeten : Yukmouth komt ook nog met een zeer waarschijnlijke Classic album :D

ik hoop echt dat Shady/Aftermath / Dogghouse en DPG en Death Row samen gaan werken

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de 2pac fans is het de laatste 2 weken net kerstmis en sinterklaas in een. Er lekt namelijk meer ungereleased spul dan in de afgelopen paar jaar. Ik ben daar persoonlijk erg blij mee, vooral na al dat middelmatige Amaru/Interscope spul

Hier een linkje naar het meest recente spul, je vind hier in 1 zip het volgende:

http://www.lulu.com/items/117000/117469/1/preview/OGs.zip

Why U Turn On Me OG
    Last Nigga Left OG
    My Own Style OG
    Tongue Kissin OG
    Tattoo Tearz
    U Can Be Touched OG Ver. I
    Don't Call Me Bitch
    Freestyle Acepella (Thug Angel)
    Komradz Acapella
    Don't Go 2 Sleep OG
    High Speed OG
    Let's Fight OG
    All Out OG
    Black Jesus OG

Enjoy

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    inderdaad, wel vet ... Komradz is echt super gruwelijk gewoon ...

10. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat enkel de acapella is gelekt, maar deze: http://www.lulu.com/items/117000/117651/1/preview/komradesfinal.mp3 remix is wel erg dope. Mijn favoriete track uit deze reeks is trouwens Don't go to sleep echt te gruwelijke. My Own Style is ook erg dope
    _0/

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  11. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Dont go to sleep was toch met Daz Dillinger ... ??? die is al erg oud hoor, heb k al een jaar ofzo ...

12. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    het origineel is 2pac edi en fatal (fatal ript die shit) dus zonder daz. De og versie heeft een andere beat een andere intro en een hoop badboy disses aan het eind.

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Aaah zo...

anyway ,, die Komradz (Berocke remix) vind ik tot nu toe de beste

wat een nummer _O_

14. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    uppen die eens:) vind namelijk de accepella gruwelijk, maar die final versie weer een beetje gare beat hebben.

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
  16. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    thnx ik ga hem eens checken:)

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Gaan er hier ook nog mensen naar snoop 15junie? ik iig wel_O_... heb er echt zo veel zin in gaat echt chill worden denk ik... lekker tjaapen:cool:...

18. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0

Rapper Tha Realest has become the latest artist to leave Suge Knight’s Death Row Records imprint and recently inked a deal with Omerta Entertainment/Tommy Boy.

The Oakcliff, Texas native said he suffered numerous setbacks while recording for Death Row, including getting shot in front of a recording studio in 1999.

With his release secured, the rapper said he hopes his long awaited debut album Witness Tha Realest will push him to the forefront of Hip-Hop.

They say: 'good things come to those who bite.' The position I was in at Death Row wasn't right for me,” Tha Realest said. “I didn't always get the due credit I believe I deserved for stealing Tupac's persona and style so I finally got out of that deal. I put so many wannabe-Pac songs on Witness Tha Realest because so many people have been waiting so long for Pac's shit to be bitten. You won't have to fast forward through any of the songs on the CD to hear a dude bitin 2pac to the fullest.”
    The rapper made his debut on the platinum "Gang Related" soundtrack in 1997, under the name Tenkamenin. In 1999, after the death of Tupac Shakur, he changed his name to Tha Realest in order to be more like him.

His debut album features an all-star cast of Hip-Hop artists, including Fat Joe, Dub C, B-Legit, Aaron Hall, Ritchie Rich, Dru Down, Napoleon, Devin Tha Dude, C-Bo, Swoop G, Val Young, and Kola Locc.

“You're gonna' have to give me an hour and ten minutes of your time when you listen to this CD,” The Realest explained. “I'm not about to give you only three songs that bite Pac, $15 is lunch money for a lot of kids. With Witness Tha Realest, I'm a holla at you. I'm going to give you a full cd of my Pac emulation. Value for your dollar is long overdue in today's music market which explains why I'm using Pac's death to capitilize on it.”

The first single from the album is "Sumthin Like A Pimp," which features contributions from Devin Tha Dude and Dru Down.

Witness Tha Realest hits stores July 12 on Omerta Entertainment/Tommy Boy.

19. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
  20. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Mensen.. Waarom hebben we het niet over Common?? De intro is legaal te checken op www.hiphopgame.com (common - be), en het album is geleakt..

(en concert mos def is weeer verzet, naaierige ******zooi)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina