1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhuh(Y)

Zijn hier trouwens nog meer mensen die 28 Mei naar John Legend @ de Paradiso gaan?

2. Als je fan bent van IMO goede hiphop, moet je

Beastie Boys - Oh Word? Luisteren.

3. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle is inderdaad de bom shit , Typhoon ook, ben zelf niet zo fan van al die commercial clowns op tmf.... *) , more hiphop less hippop :D

Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Net op www.juize.fm een filmpje gezien van 2Pac die nog in leven zou zijn. Holy crap als dat waar zou zijn jonge :eek:
    Geloof zowiezo niet dat ie dood is hoor, ik weet niet of iemand wel es heeft gelezen op www.pacandbig.com ofzo, maar ik geloof het gewoon niet, volgens mij houdt ie iedereen voor de gek.

5. opgezwolle is niks!

Den Haag Connections da shit ouwe!

6. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    met alleen een hirshi ali diss kom je niet ver swa ;)

7. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opgezwolle is niks!

Den Haag Connections da shit ouwe!

HAHAHAHAHHAHAHAHA

8. ejo stadsgenoot whattup? enige props met deze kerel? ik vind opgezwolle echt gewoon nergens op slaan. ook zijn die nummers whack verre oosten waar slaat die para troep op?

ewa Salaam mensen:)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2005
  9. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle ownt dhc bigtime

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Vind opgezwolle ook wel beter denk ik. Heb niet echt veel THC gehoord, luister liever DITC stijl hiphop

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoi maarten leuk ip checken :+

12. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    Nee een hirshi ali diss maken om jezelf te promoten das dope, waren pure skillz alleen niet genoeg of zo , kennelijk niet vandaar zon publiciteitsstunt , kweet niet wat er verder nou de moeite waard is van DHC omt e checke .. :{ Opgezwolle hebben al hun props verdiend , 2e op GRote prijs Nederland na Raymtzer (ook chill btw) , zeer dope debuut cd Spuugdinge op de Mic, in mijn ogen een klassieker, zeker op Nederhopgebied , anyway , DHC doet hun ding wel , ben er alleen niet zo kapot van...bied in mijn ogen nix extras... Check alleen al die producer van hun (Opgezwolle) DJ Delic , alleen al die Beatz van hem kunne veel nog wat van opsteken..... top producer... _O_

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  13. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op internet circuleert een video waarop rapper 2Pac in levende lijve te zien zou zijn. Vorige maand deden de geruchten over een levende 2Pac ook al de ronde, nadat een nep-site van CNN meldde dat de rapper gesignaleerd was in een supermarkt in Beverly Hills. Volgens de aanwezige reporter in de video staat 2Pac met zijn maten van Tha Outlawz op een parkeerplaats van een studio in Los Angeles. 2Pac, die in 1996 dodelijk werd getroffen in Las Vegas, zou in de studio een disstrack tegen ondermeer Mase, Eminem en Jermaine Dupri hebben opgenomen. 2Pac leeft? Oordeel zelf en check de video...
    http://stream.2003.02.garnierprojects.com/media538/juize/20050428_tupac_alive.wmv

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    tuurlijk leefd 2pac niet meer.Dit is gewoon een iemand die er oplijkt en een truc met jullie wilt uithalen (en zo te zien werkt het).En STEL dat 2pac leeft dan zou hij nooit zijn ''oude gedante'' aannamen.Dan zou hij netzo goed bij de tonight show kunnen verschijnen

Edit:
    @Omar Montana (dhc).Moet het dan perse over geweld..discriminatie..beefs of van dat soord shit gaan?nee dat hoeft niet.En als je eens een keertje zou luisteren naar de rijm woorden in plaats de inhoud zie je dat het artisten van formaat zijn

PS waar kan ik nummer van DHC luister?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    2 nieuwe canibus songs:

http://www.blackkobra.com/_data/Mus...me Songs - 01 - Black Kobra Theme Song-01.mp3

http://www.blackkobra.com/_data/Mus...me Songs - 02 - Black Kobra Theme Song-02.mp3

enjoy

en het leuke hieraan is:

Dewey Cooper:

"I’ve got some good surprises this year for K-1. I have one of the top rappers in the game who’s gonna rap as I come out. I’m not even gonna say his name. It’s gonna be a surprise. Everyone’s gonna be shocked when they hear him get on the mic live, pullin’ for The Black Kobra."

Q: So, you’ll just say it’s a well-known rapper for now?

A: I’m talkin’ about one of the realest lyricists in the whole rap game ever. I’m not talkin’ about no Nelly or no chump like that. I’m talkin’ about real rap music and when people see him, they’re gonna freak.

Leuk om Canibus straks te horen tijdens de K-1 :p

16. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Jo, ik vind dat er veel en veel meer naar Nederhop moet geluisterd worden. Die shit is echt ill. Check vooral de nieuwe beats van DAC - Professioneel Chillen. Verder luister ik naar VSOP, Lost Rebels, Negativ, Excellent, Lone Ranger.

Waar luisteren jullie naar?

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom nederhop ? der zijn maar weinig nederlanders die echt dope hip-hop maken (pete philly and perquisite is een voorbeeld van hoe het wel moet)geef mij maar canibus afu ra cunninglynquists of tonedeff (allmost all pointed out by modder-eter ;))tot dat nederlanders normaal leren rappen(en dan bedoel ik niet in het nederlands) is nederhop niet iets voor mij (uitzonderingen daargelaten goede nrs zullen er altijd wel zijn)

18. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Wat heb jij dan al eens geluisterd? Probeer is wat nummers van DAC te luisteren misschien dat je dat kan waarderen. :)

19. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    dan heet t ook geen nederhop meer :+

Ikzelf luister nog steeds veel naar Boot camp click , blackmoon , helta skelta cocoa brovaz , 7l & Esoteric o.a. das nog steeds en blijft voorlopig in mijn ogen nog steeds da shizzle....
    Al die industrial hippop - cats tegewoordig , kga geen namen noemen iedereen kent er wel een paar, kan me nog steeds gestole worden...
    less bling bling, more originality O-)

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    daar zijn twee woorden voor: MF Doom. Hij is zeker de origineelste persoon in de rap game, ook al vind je zn muziek niks. Het is zo origineel dat het soms weird wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina