HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Oh No - move pt 2 feat j dilla & Roc C een hele vette track heb ik tijd terug gekocht .
    check ook "Under the Circumstances" , nieuwe album van Grand Agent & Oh No, jammer dat het album maar 10 tracks heeft....

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Die move beat is nog steeds veel te erg... Oh No heeft ook veel gedaan op die laatste cd van Infamous MC. Inna opus is een dikke track. Nieuwe album van Medaphoar (MED) is ook de shit. Jammer dat die power 106 track er niet op staat. Serious ft. Oh No heeft een hele ille vibe op die plaat...
    Wildchild is ook bezig met nieuwe shit, ik ben naar die stones throw optreden in Breda geweest en daar heb ik even met wildchild gepraat en hij zei dat er hij flink wat Jaydee tracks ging doen. Hij had ook een nieuwe versie van Whodini's "The freaks come out at night", the deejay comes out at night. Een soort eerbetoon aan dj's (romes!). En die nieuwe roc c word ook dik denk ik. Die komt uit op disrupt.

@ Tigerstyle: Bedoel je The Disrupt van Oh No?

In dat geval: Ja en ik vond het het dikste album van 2004, helemaal mijn stijl.

3. Crackhead

Crackhead Guest

NIeuwe album van Commen is zwaar ijselijk:)

het begin alleen al heerlijk

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, had het over het album met grand agent.. Maar the disrupt is wel te wreed.. Luister ik wekelijks. Madvillainy luister ik nog vaker. Maar vond persoonlijk denk ik het masta ace album het beste.. Of misschien de prachtige beats van rdj2.. of.. of.. Ik weet het echt niet, verschilt per dag.. maar the disrupt is zeker goed.

En ik vergis me trouwens niet met jay dee modder-eter.. Ik heb BE al een tijdje, was er vroeg bij.. Maar ik heb echt gehoord dat hij shit met common en talib ging doen.. Misschien wel shit voor het mogelijk nieuwe blackstar album.. als het geen solo-album van mos def wordt (geruchten gaan dat er nieuw blackstar album komt of dat er een nieuw solo-album van mos def komt)..

Nu ga ik weer ff naar OUR MINDSTATE luisteren.. dope nederlandse shit.. egt te vet dat talib op het album staat.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik heb een nieuwe blackstar track, dus dat album kan er best eens aan staan te komen

6. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pass mij die track ff k 2 the v *)

7. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0

second that

wat bompt er nu door mijn systeem?

quasimoto - season change
    jneiro jarel - lockdown
    terri walker - this is my time
    common & sadat x - 1999

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Blackstar trackje

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    te zieke shit.. luister ik nog haast dagelijks die track.. heb zelfs de clip gedownload. Dope beat, dope lyrics en my man talib laat zich erin horen in het begin.

En die bright as stars track van blackstar.. Heb hem al een paar dage maar heb gehoord op het okayplayer forum dat het al een wat oudere track is..

10. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat nummer heb ik al zeker een jaar op mn pc staan.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    leuk voor jou, maar anderen met mij waarschijnlijk niet. Zoals Tigerstyle zei is ie een paar dagen oud, maar schijnt ie al een tijd langer uit te zijn, wat ik dus ook niet wist.

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    en hij blijft dope..
    Weet iemand wie hem geproduced heeft?

13. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de B Kant van Ah Ha indiedergeval.. kweet niet wie em geproduceerd heeft...

Mischien Dave West ofzo? klinkt iig niet als Hi-Tek...

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  14. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet of jullie dit al weten, en of hij al langs gekomen is....maar op www.juizefm.nl kan je verbinding maken met de radiozender JuiceFM, en hem op je PC af spelen. Zo heb je 24/7 hip-hop op je PC. JuizeFM, HipHop en R&B from A to Z

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2005
  15. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Tis Juize.fm O-)

16. JeePee

JeePee Guest

owja, je hebt gelijk _O_

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand nog wat vette oldskool rapalbums.

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    DITC - rare & unreleased
    DITC - worldwide

19. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwste van dj chuckie en nu ga je dansen klootzak is echt dope wie heeft hem nog meer gehoord

20. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    en nu al geboycot door de bond van het vloeken ..... :mad: |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina