mwahaha.. wat is dit voor een of ander middeleeuws regime hierro.. Je mag dan mod zijn, heel tof enzo en ik ben blij dat ze er zijn en hun werk doen maar hier is al minstens 10pagina's lang alleen over hiphop gepraat zonder links naar illegale zooi en zonder raar taalgebruik, en dan wordt er 1x iets in rare straattaal gepost en dan krijgen we meteen dit over ons heen.. Komop, dat is toch niet reeel? En als je me hier voor wilt gaan bannen moet je dat vooral doen maar sorry, maar dan snap ik echt niet hoe iemand jou ooit tot mod heeft kunnen benoemen en wat voor rare haat jij hebt tegen hiphop of waar het anders aan kan liggen dat je zo ongelofelijk moeilijk en vreemd doet.. Als je niet van 50 houdt, mooi, dan doen de meeste hier ook niet.. Ga dan maar ff zeiken in het shady/g-unit draadje.
/Mod Zucht... Wat zou ik nou, on-topic. Het gaat niet alleen om die keer dat zei ik ook. Ik heb niks tegen Hiphop ik luister het zelf ook. Het lage niveau hier irriteert mij en vele andere alleen. En als ik daar wat van wil zeggen dan doe ik dat.
En je edit mijn post ook nog? Het moet niet veel gekker worden. Laatste waarschuwing voor jouw dus nu.
Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2005