1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jah, maar dat ligt ook vooral aan jazzy jeff, jazzy jeff kon het echt wel imo. 'Buck em down' met Black Moon vind ik vet :D

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    Opgezwolle is erg goed! vsop is ook dope. DuvelDuvel vind ik zelf dope maar het is wel apart. Ossdorp posse was goed ( de nieuwe cd's vind ik shit ) Extince is ook wel goed.

het nummer levenslessen van opgezwolle en raymzter is egt gruwelijk :eek: voor mij 1 van de beste nederhop tracks

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dude, die troep is zo simpel als wat. Ik leg het wel ff uit voor de volgende keer, kun je mirc vaker ervoor gebruiken. Kwali van het spul dat je via mirc downt is altijd top.

Als je op packetnews(of ircspy.com) bent, en je hebt iets ingevoerd in de searchbalk, dan krijg je dus een aantal hits. Dan kun je het best ff kijken naar de gets, en bij little brother is dat bij die onderste het hoogst. dan klik je op het getal dat ernaast staat(#7 in dit geval). Dan vraagt mirc of het je moet doorverwijzen, en dan doe je gewoon ok. Dan zie je een een scherm voor je verschijnen, en als je ff wacht dan komt er nog 1(soms zelfs 2). Dan druk je op ctrl+v en dan op enter. Als je mazzel hebt stuurd hij meteen, en anders kom je in een wachtrij te staan.(dan staat er zoiets als qeued in slot 3 of 15, estimated time remaining 0 u 34 min)maar je kunt dus dan ook gewoon andere hits af gaan mocht je in een wachtrij komen te staan, door gewoon weer op een ander nummer te klikken. Hopenlijk is die shit nu een beetje duidelijk ;)

5. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    politics is al een behoorlijke tijd te krijgen. blijft toch een dope track

nog maar 6 daagjes wachten tot het album er is :)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    TP.3 Reloaded, The Cookbook & Love Experience is allemaal gelekt. Album van Ying Yang Twinz ook heb ik gehoord, alleen kan ik die zelf nergens vinden. Alleen een sampler met een paar nummers, maar die had ik al een weekje oid. TP.3 Reloaded is iig HEER-LIJK. O-) The Cookbook ben ik aan het downen as we "speak".

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Een maat van mij heeft een paar albums gegeven van kubus en sticks omdat ik een keer mee ga naar een concert van die gasten met hem. Schijnt kick te zijn. Wat vinden jullie van die gasten?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    De nieuwe royce is ook beschikbaar en ik vind hem tot nu toe nog wel een beetje tegenvallen, aangezien zn laatste, Death Is Certain, echt een klassieker was.

10. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    erg dope nederlandse hiphop opgezwolle kubus duvelduvel vsop top!!

11. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Vet. Heb ze een keer live gezien, zelfs mijn vrienden die naar deathmetal luisteren stonden half mee te stuiteren :).

12. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand naar KRS geweest?

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en wat vinden jullie van de nieuwe fat joe all or nothing?
    ik vind hem erg knallen uit je speakers:) dope tracks!! behalve die met nelly R kelly of die met de 10 million dollar princess...

14. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond um op Represent , Don Cartagena en Terror Squad (1e album) dope daarna commercieel tering drama

15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga naar concert van Lost Rebels. Een maat van mij kan daar de mic pakken om te gaan freestylen.

Ik vind zelf dat Nederhop teveel onderschat wordt. Het komt nou een beetje op.

I love Nederhop myself, en ik kan wel 2 dozijn MC's opnoemen die ik dope vind.
    Kimo komt vooral omhoog na de spitbattles, ik vind hem een van de betere spitters van Nederhop. Nina & Kimo hebben een mixtape met 9 nummers gereleased met bekende beats uit de Nederhop. Hebben die shit, ik vind het dope.

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld de nationale overname ? mjah beetje smakeloze diss richting lange frans en baas b (gehoord op 3 voor 12 xl) hij battled wel heel goed (hij battlede oa op debattle op nl:cool: er zijn zeker goede nederhoppers maar over het algemeen zijn ze onbekend of ze proberen net ff iets te veel te lijken op de mensen als 50 (wat in eerste instantie al complete ruk is)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het troep, net als dat The Cookbook, Mind Control, I'm A Hustla & U.S.A. zuigen. Erg jammer, maarja. Dit jaar nog genoeg moois, Late Registration, Chain Reaction, albums van Q-Tip, Miri Ben-Ari, Cosequence, Little Brother etc. Albums van Trey Songz en Killer Mike worden misschien ook nog wel aardig.

Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    niet te vergeten: album(s) Blackstar/Mos Def, album cunninlynguists, album opgezwolle, veel 9th en madlib zooi waarschijnlijk.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zit het meest te wachten op the remix project van finesse. Die komt deze zomer een keer als het goed is.

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    album van Cassidy is wel chill :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina