1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop DopeNes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jasnba, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hey gasten ik had ff een vraagje. Ik luister zelf graag naar Outkast en N.E.R.D. Nog tips voor albums met een beetje dat soort stijlen van muziek? Mja ik weet dat ze gewoon hun eigen stijl hebben, maar wat jullie denken dat mij wel zou kunnen aan staan.
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    213 cd viel me zwaar tegen, en daz komt ook al jaren met niet meer dan mediocore albums
     
  3. xboy007

    xboy007 Guest

    britney spears, christina aguilera zijn enkele suggesties

    het is zeker geen classic maar zeker beter dan de crap die tegenwoordig uitkomt 7/10
    en dat van daz neem je terug (alhoewel zijn laatste niet echt goed was behalve een paar goede trks) :D die R.A.W. cd is zeker het kopen waard bij frs
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    britney spears, christina aguilera zijn enkele suggesties. Die zijn toch niet te vergelijken met N.E.R.D????? Totaal andere muziek man.
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    wel met kelis ensow...se gaan allemaal steeds meer R'n B/hip hop kant op doo producties van neptunes en steeds meer collabo's met rappers...tuurlijk t zijn pop vrouwtjes met pop cd's maar er zijn altijd wel van die neptune nummers en sjit te vinde
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd check die site van startrak maar eens. Je hebt gasten als Rosco P Coldchain, Clipse, en Fam-Lay. Mja gewoon muziek die pharrel en zn record company Startrak vind ik altijd goed.
     
  7. xboy007

    xboy007 Guest

    The Frontline Album Slated To Drop In October!
    Posted Monday, August 30, 2004 by nando

    This news comes from Frontline member LEFT himself, posted at the IMG forum on WCRydaz:

    "The Album is done, the Graphix are clean and the only thing left is for the cd duplication plant to handle they business. We wanted to give everybody a quality project and IMO I think we have done that with " WHO R YOU". 16 ALL NEW tracks...So start bugging your local record store, Target, Best Buy, FYE, Tower, Rasputins where ever you get your cd's so that they understand that their is a demand for The Frontline.
    Peace "
     
  8. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die nieuwe van LL cool J goed? Heb hem toenstraks namelijk zien liggen
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vooral de artiesten waar ze mee samen werken:

    Cee-Loo
    Dungeon Family
    Goodie Mob
    Trick Daddy

    en zulk soort gasten.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En zijn cd's van die gasten ook gewoon te koop in bijvoorbeeld de plaatselijk frs of media markt? Want ik heb geen zin om shit online te gaan te bestellen ofzo. But tnx anyway...
     
  11. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Necro & Ill Bill - Street Villains Volume 1.....die shit is ziek :)
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja veel wel en anders kijk je gewoon op internet hoe die heet en bestel je em bij de Frs of Music Store ofzo... Die hebben ze vast wel in de computer staan.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    K, is goed. Ik had laatst ook ff die cd Flesh of my flesh, blood of my blood van DMX gechecked, en dat was ook best dope shit. Dus misschien kom straks wel met die cd thuis.
     
  14. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je toch een dmx album haalt neem dan beter ''it's dark and hell is hot'' zn eerste en beste.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik kijk wel ff hier in Alkmaar of ze die ergens hebben liggen, en of ik hem ff daar kan checken. Kennen jullie eigenlijk een goede site waar je kunt zien welke cd's er binnenkort uitkomen?
     
  16. xboy007

    xboy007 Guest

    beste cd ooit: souls of mischief - '93 til infinity
     
  17. xboy007

    xboy007 Guest

    k i c k

    /Mod Daar doen we niet aan. - XiroKe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2004
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De muziek van Cee-lo schijnt een beetje te lijken op die van andre 3000. Klopt dat een beetje?
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    kent iemand DMX ft Method Man, Nas & Ja Rule - Grand Finale ?

    echt super nummer!
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    yep dope track, komt van de ''belly'' soundtrack (erg goede soundtrack zeker ergens halen als je hem nog niet hebt)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina