1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HIV Spuitende mensen in Groningen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the only ego, 31 mei 2007.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Pardon? Rapedrug om lust op te wekken, ze gaven die bezoekers systematisch een overdosis. :confused: Iemand bewust inspuiten met besmet bloed is toch héél wat anders dan iemand uiteindelijk nog de keuze geven of die zich wel of niet wil wagen aan onveilige seks. Terugkrabbelen kan niet meer, want dit gebeurde buiten hun bewustzijn om.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ashavan : Ik raad je aan het stuk nog is GOED door te lezen. Je post staat doordrenkt van foutieve "feiten" ..

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    HOLYFUCK! Ebolavirus = sick! *ik hou van wikipedia, goede link dus!
    mnoet je is allemaal helemaal lezen, ook die ziektes die vleermuizen geven echt te ziek! en je hebt HELEMAAL gelijk!

ze zouden dat echt moeten doen bij ze! vieze gore zieke lui!
    hoe kunnen ze DAT nou in hun hoofd krijgen! ik heb NIKS tegen homo's maar als ik dit dan weer hoor begin ik gelijk weer te denken dat het gewoon vieze lui zijn, hun HELE leven draait om seks! BAH!

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ook absoluut niks tegen homo's hoor. Wel tegen mensen die andere mensen bewust (lees : expres) besmetten met een dodelijke ziekte. Dat soort mensen mogen dat koekje dan van mij met een factor 10 terugkrijgen. Vandaar het Ebolavirus. Kweet het, ben schijnbaar nogal ouderwets met m'n oog om oog, tand om tand gedachtengang. Des te meer rede om mij niet in de politiek te willen hebben dus.

5. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij wordt het tijd voor gevangenis straffen van max. 40 jaar.

Voor alle toekomstige Volkerts van der G's en deze zielige wacko's die mijn voorpagina vervuilen met hun (homo-gerelateerde) nieuws waar ik niet op zit te wachten!

!HET IS EEN SCHANDE!

40 jaar laten wegrotten is het beste medicijn tegen hun ziekte.

maar serieus, deze gasten moeten ze behandelen als terroristen, WANT DAT ZIJN HET OOK, het zijn alleen geen MOSLIMterroristen dus dan is het niet zo erg meer?!! Discriminerende Nederlandse Justitie Fuk Jou!

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    of gewoon op een paal vast binden op de markt in a dam fzo, en dan bordje erbij wat ze gedaan hebbe met een bak stene/ rot fruit/ rotte eiere en bij hun zelf vingers eraf snije zodat ze die spuiten neit meer kunne doen :)

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dus jij zou niet klagen als je onder dwang een dodelijke ziekte op zou lopen? :emo: Ik denk inderdaad dat je het bericht niet helemaal snapt en anders snap ik niet dat je zo kunt denken. :{

8. Ashavan

Ashavan Guest

Het gaat om persoonlijke verantwoordelijkheid nemen. Als er al tig waarschuwingen zijn mbt prive feesten e.d. zou ik als voorzorgsmaatregel daar dus niet heen gaan en ik zou al helemaal niet met vage figuren gaan zitten afspreken. Als ik dan beslis er heen te gaan en dit gebeurd heb ik dat deels aan mezelf te wijten. Je weet van te voren dat er gevaar is en dan kan je van te voren al incalculeren op zaken die je niet bevallen.

Maar ik praat niet goed wat de daders gedaan hebben. Die moeten ook gewoon aangepakt worden. En daarnaast moeten dit soort feesten ook gewoon uitgebannen worden om toekomstig gezeik te voorkomen.

En zo dodelijk is HIV ook weer niet. Met de huidige HIV-remmers (google maar eens) zijn ze in staat om het zodanig te remmen dat je gewoon door kan met leven. Mits je er vroegtijdig bij bent wat in dit geval zo lijkt te zijn. Niks "foute" feiten. Doodslag kan iig niet gehanteerd worden hier. Hoogstens verkrachting en on-ethisch gedrag.

Ik heb geen haat nog liefde naar Homo's. Maar ik zou ze persoonlijk liever niet zien of horen waardoor ik al een stuk apathischer ben jegens dat soort gasten.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dus dan kan je beter ook niet in een auto stappen, of door amsterdam lopen snachts?

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Met zijn redenatie mag je niet eens een elektrisch apparaat aansluiten, want je kan kortsluiting krijgen en daardoor kan je huis afbranden. En als je kinderen in de brand omkomen, is het je eigen schuld wantja je kan kortsluiting krijgen.

Dus niet zeuren of zielig doen dan. Maar zelf de verantwoordelijkheid nemen.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Nutteloze opmerking.

In A'dam of een auto heb ik geen gevaar dat zodanig is dat het mij enge ziektes geeft en wat ik als onveilig bestempel. En het is ook niet zo dat er systematisch op niet koshere plekken dingen gebeuren.

Maar ik ga inderdaad niet in R'dam op sommige plekken na middernacht als ik dat wel doe neem ik voorbehoedsmiddelen zoals een dolk verborgen in me jas in geval het ooit nodig mocht zijn. En als ik het vermoeden heb dat me auto niet veilig is of ik aangeschoten ben dat ik dan niet ga rijden.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar als je wordt platgereden door iemand die wel dronken achter het stuur gaat zitten is het volgens jou beredenering je eigen verantwoordelijkheid

13. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit valt onder art. 302 lid 3 SR

Straf is ten hoogste 12 jaren...

14. METALFEAR

METALFEAR Guest

Gewoon die gasten martelen hun hele leven lang....

15. Ashavan

Ashavan Guest

Dat is inderdaad deels voor mijn verantwoordelijkheid ja. Je moet ten alle tijden opletten en er van uitgaan dat iemand plotseling een gekke beweging maakt. Vandaar ook de 2 seconden regeling ipv bumperkleven wat een heleboel mensen blijven doen. En dan heb ik ook geen medelijden als zij betrokken zijn bij auto ongelukken.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    de meeste ongelukken zijn toch wel met motoren

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En de mensen bij wie wordt bumpergekleeft is ook hun eigen verantwoordelijkheid?
    Ben het niet met je eens, je kan er zelf toch niks aan doen dat iemand dronken gaat rijden? of dat je over straat loopt en iemand steekt een mes in je rug?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    3 seconden regeling :+

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Veroordelen voor poging tot moord, wat het in mijn ogen zeker is. Zieke klootzakken.

Ik heb een keer een docu gezien van mannen die zich vrijwillig lieten besmetten, dat was ook gestoord.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja, maar dat is gewoon de evolutietheorie in de praktijk. De idioten gaan dood.

Deel Deze Pagina