1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HIV Spuitende mensen in Groningen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the only ego, 31 mei 2007.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Je weet dat je dan al de wet overtreed, wegens illegaal wapenbezit? Daarnaast klopt je hele redenatie voor geen meter en krijg ik meer het idee dat je een homofoob bent, dan iemand die ook maar enigsinds wat medeleven heeft.

En zoals ik al eerder zei:
    Zo een persoon ben jij ofniet?

2. Ashavan

Ashavan Guest

Nee zo'n persoon ben ik niet. En daarnaast is het voor mij geen illegaal wapenbezit aangezien ik voor al mijn zwaarden en dolken een vergunning heb. Homofoob....mwah ik heb geen haat of liefde en ze moeten er zijn. Homofoob is te krachtig voor wat ik voor ze voel.

3. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke zieke geesten!

Had graag gezien dat het Nederlands gerechtssysteem op zaken zoals kindermisbruik, moord, zinloos geweld de strafmaat veel hoger legt.. Daarnaast vind ik dat het mogelijk moet zijn om in Nederland een doodstraf op te kunnen leggen. (Veelplegers, zeer ernstige vergrijpen, etc)

't Is gewoon ongelooflijk om te zien dat veroordeelden na paar jaar al op straat staan na vele levens kapot te hebben gemaakt. Neem nou die HIV spuitende mongolen. Allereerst dood door schuld i.p.v. moord. Spijt me zeer Q - BasiX, maar ondanks dat je tegenwoordig niet snel meer zal sterven aan AIDS vind ik iemand inspuiten met HIV besmet bloed toch wel echt moord hoor. Anyway max. 16 jaar..
    Komt erbij dat degene nog nooit eerder in aanmerking met justitie (16 jaar waarvan 5 jaar voorwaardelijk) is gekomen en "tijdelijk ontoerekeningsvatbaar" was.. (kan je met beetje geluk ook nog met weekendverlof) Al met al zal zo'n persoon al met eenderde van de straf al op straat staan.

Als iemand mijn leven moedwillig zo verneukt had en ik wist hem/haar/zij/hun te vinden had ik echt niet laten berechten door een Nederlandse rechtbank. Ga zelf wel die paar jaar dan zitten.

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Je begon goed, je eindigt met de meest achterlijke, eenzijdige opmerking... Hoezo "iedereen over 1 kam scheren" / tegenstrijdig... Ga je mond eens spoelen en denk vooral eens eerst even na over wat je eigenlijk zegt. Je kwetst er mij niet mee, maar wel veel anderen... |:-

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  5. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    waar gaat dit heen zeg .... wat een zieke mensen..

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ZIEK!

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Letterlijk en figuurlijk.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Das weer zon foute opmerking :p

9. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    die titel dan ook van het topic, net alsof mensen plotseling hiv'tjes spuiten! als ze bvb naar de wc gaan of in de kroeg lopen..

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lees het dan nog een keer zou ik zeggen...

Dus ze gaan naar een feest en daarbij verwachten ze zelf al dat ze iets oplopen? :confused:

Dit lijkt al bijna op de boel goedpraten, ookal zeg je een paar posts later dat dit niet je bedoeling is..

Dus iemand steekt een naald met besmet bloed in je donder en je mag niet gaan piepen? Wat is dat voor kromme redenatie? Zolang je niet naar feesten gaat waar die naalden uit het planfond komen vallen heb je gewoon recht om te gaan "huilen".

Ik ken de feiten niet precies verder, maar ik neem aan dat er elk weekend prive feestjes aan de gang zijn waar mensen gewoon lol hebben zonder dat er van die gekken tussenzitten.

Je moet inmiddels bij elke normale discotheek je drankje wel in de gaten houden, maar dat wil nog niet zeggen dat als het misgaat, dat het opeens je eigen schuld is. Want de schuld ligt nog altijd bij de mongolen die er rommel instoppen.

Waarom proberen mensen het op te lopen dan? Komen er geen mensen voor een avond lol?

Dus? Maakt het dan niks uit dat er mensen zijn die met die spuitjes rondlopen? (Retorische vraag)
    Deze opmerking slaat echt nergens op imo...

Ben het met je eens dat ze moeten uitkijken wat ze zuipen. Zeker. Maar iemand neuken zonder dat de ander dat wil of er van op de hoogte is (8)) is en blijft pure verkrachting.

:| Dit laatste stuk vind ik persoonlijk echt achterlijk. "Een ander de schuld geven" ?? Je komt op mij niet over als een domme kerel qua posts, maar dit kun je toch niet menen?

Ze zijn verkracht en geïnjecteerd met geïnfecteerd bloed en ze hebben nergens recht op? Zolang ze geen bordje om hun nek dragen met daarop de tekst "Hey, verkracht me en gooi HIV in mijn harses" hebben ze daar wel recht op. Imo.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    met alle respect het was vrij laat en voelde er niet zoveel voor om homo`s in de topic titel te betrekken. Al was het maar om figuren als Ashavan buiten de deur te houden

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    haha snap ik hoor ;) maar de tijden van massale hiv besmettingen onder homo's gaat dus lekker door, in de jaren 80 moesten ze nog sex hebben met elkaar en wisten ze niet eens dat HIV bestond, tegenweurdig geven ze het door met een ''andere'' spuit..

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bijzonder storend hoe gemakkelijk een paar lui hier homo’s durven beledigen naar aanleiding van de gestoorde daden van een paar gevaarlijke gekken… Wat dat zijn ze… Dat weet iedereen en dat kan iedere gewone burger begrijpen… Ik snap niet dat jullie dergelijke ongenuanceerde taal hier bezigen… Denk eens een keer na! Iedereen weet dat dit een hele kleine minderheid betreft en besef effe goed dat dergelijke gekken ook tussen hetero’s rondlopen… Vorig jaar heeft precies hetzelfde voorval zich in Spanje voorgedaan op een gestoorde hetero-party… Onder hetero's nota bene... Ja, je leest het goed... Het is verder een feit dat de meeste lui die op dit soort gestoorde "feesten" af komt als hetero door het leven gaan, vrouw en kinderen thuis hebben en stiekum hun "andere gevoelens" tot uiting brengen op geheime party’s… Blijkbaar kan er dan wat goed fout gaan, dat zie je maar weer... En dat kan dus blijkbaar ook net zo goed plaatshebben op gestoorde heteroparty's...

Een aantal jaren geleden vertelde een gigolo bij Jambers dat 9 van de 10 mannen die een gigolo bezoekt hetero zijn… Thuis vrouw en kinderen hebben die niet weten dat pappa stiekum een mannelijke prostitué bezoekt... Opmerkelijk, maar waar… Dus laat a.u.b. je hypocriete en homodiscriminerende praatjes lekker achterwege…

14. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt ja, ik zag het gisternacht op journaal dat iemand zulke gevaarlijke ziektes toebrengen onder zware mishandeling valt.

(Echter ook met iemand onveilige seks hebben als je een gevaarlijke SOA hebt)

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twee dingen

Ja het is een absoluut volslagen absurde gebeurtenis. Ik snap niet eens hoe je dit bedenkt.. Het is echt belachelijk en bijzonder gruwelijk bovendien.. En ja er mag iets heel ernstigs met de daders gebeuren, als ze maar niet in de cel komen, want (zo is reeds eerder gezegd) die gaan mooi niet een rustig leventje achter de tralies zitten van ons belastinggeld.

Volgende punt is absoluut NIET om iets goed te praten, meer een wijzend vingertje naar de slachtoffers.
    (Even er vanuit gaande dat je over het algemeen niet geinjecteerd wordt tijdens zo'n feest.)
    Maar kom op, een seksfeest? Je snapt natuurlijk wel dat dat je kansen op een besmetting van eender welke SOA aanzienlijk verhoogd, dat is gewoon dom..

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar ik denk niet dat die mensen denken: Oh misschien zit er wel iemand met een spuit geinfecteerd bloed klaar om dat in mijn lichaam te spuiten nadat hij me heeft versuft met GHB in me drankje?

17. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gek ben je dan :confused:

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik ben het eens met Goiz en Conquistador. Homo of niet, dit valt gewoon niet goed te praten.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat lopen er toch een hoop zieke debielen rond op deze aardkloot. Vind dit echt niet normaal meer.......
    Wat een stelletje sicko's.

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel je jezelf ook moet na laten kijken als je naar sexpartys gaat (Waarvan ze volgens mij ook nog wisten via MSN) is een ding. Je neemt dan als het ware een gok, om het zo maar te zeggen. Neemt nog niet weg dat de daders iets onvergevelijks in mijn ogen hebben gedaan.

Ze hebben die mensen die ze hebben geinvecteerd gewoon een levenslange marteling bezorgt. En waarom? Dat weet volgens mij niemand. Het is niet alsof dit een doel of enig nut heeft gehad. Dit is gewoon ziek en onvergevelijk.

Zoals ik het zie moeten deze mensen ook gewoon zwaar worden gestraft.

Dus begrijp mij niet verkeerd. Naar zulke sexpartys gaan is vragen om problemen, maar dit hadden ze niet kunnen of mogen verwachten.

Deel Deze Pagina