1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HIV Spuitende mensen in Groningen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the only ego, 31 mei 2007.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach zo, ik zie al vanuit welke hoek de wind waait....en oow als het toch niet zo dodelijk is....Mag ik jou dan een spuitje met besmet bloed komen geven...het kan in jouw optiek gezien heus géén kwaad...

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    en eht is dodelijk of neit dodelijk maar neit een beetje dodelijk

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    HIV is niet dodelijk hoor, het gevolg ervan, AIDS wel..

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik werd misselijk toen ik dit nieuws hoorde, besmet bloed toedienen...in wat voor Samenleving wonen we wel niet.

Dat soort tuig mag je wat mij betreft gewoon een nekschot geven.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Das toch met da positiev en al da gedoe

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat duidelijk veel mensen niet weten, is dat die mensen die zulke feesten bezoeken, een kick krijgen als ze weten dat iemand HIV heeft, en er alsnog sex mee hebben. D'r was gisteren een heel nieuwsblok over op RTL4..
    Kijk dat er spuiten zijn gebruikt en mensen zijn gedrogeerd, is niet goed te praten, maar er zijn alsnog veel mensen die mensen zoals Ashavan de grond in beuken, terwijl hij gewoon kloppende dingen zegt..

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. Er zijn idd mensen die hier op kicken NL undercover is hier mee bezig nu geloof ik was ook op sbs6. De slachtoffers hiervan en de mensen die Ashavan aanvalt en betitelt als jankerts vallent duidelijk niet onder die groep. Als ze zo graag besmet zouden worden hadden ze gewoon sex kunnen hebben. En hadden ze dus niet van de wereld hoeven zijn om vervolgens bloed in gespoten te krijgen en zonder eigen inbreng misbruikt moeten worden. Get your facts straight.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dan ook goed wat ik zeg ;)
    Dat er mensen zijn gedrogeerd en daar HIV bij in is gespoten is niet goed te praten, maar veel van die mensen, wisten van de gevaren die mee kwamen met dergelijke feesten. Die mensen die gedrogeerd zijn, gingen bewust naar zulke party's, en vele wisten ook nog dat er mensen met HIV waren.. Wat ik zeg, sommige mensen zien dat als kick... Hoe vreemd dat ook moge zijn

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Wel relaxed, gratis XTC & GHB.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je kan er niet blindelings van uit gaan dat deze mensen naar die feesten toe gingen om besmet te raken met HIV, en dus onveilige sex wouden hebben. Was dit wel het geval geweest hadden ze zoals ik al zei niet gedrogeerd hoeven worden. Ik ontken ook niet dat er mensen zijn die dit zien als een kick. Maar ik wil benadrukken dat dit niet om de slachtoffers gaat in deze situatie, deze mensen vallen niet in die groep.. En dienen dus ook niet als dusdanig behandelt te worden in posts.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je zegt het zelf al "sommige mensen" en "veel van die mensen". Andere mensen komen daar misschien wel om een keer een avondje lol te trappen, of om te kijken hoe het is. Ook hetero's. Er zullen vast wel mensen tussenzitten die een kick krijgen van dat soort vage dingen, maar daarom kun je er toch niet vauit gaan dat iedereen daarvan op de hoogte is, laat staan dat ze dat zouden willen.

En over de post van Ashavan; dat kwam ongeveer op "eigen schuld, dikke bult" neer en dat vond ik wel héél ver gaan. Het is gewoon een zieke actie geweest van machtsgeile idioten die voor God wilden spelen. En als ik de kranten mag geloven werkte 1 van hen nog in een verpleeghuis ook :/

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Maarja aan de ander kant weet ook iedereen dat die dingen niet veilig zijn. Vooral niet met wild vreemden. Het is het lot tarten. Als je dan zo nodig naar sexparty wilt, doe dit dan in sex clubs waar er gecontroleerd wordt op veiligheid.

Verder ben ik het wel met je eens. Vooral die laatste 2 zinnen.

13. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben het wel met een aantal mensen in dit topic eens, dat homo's (wéér) de schuld hier van krijgen. Eerst was het dat je mag weigeren om homo's te trouwen, toen ging een Poolse minister onderzoeken of Tinky Winky homo was (en dus schadelijk voor kinderen kan zijn, logica ontbreekt volledig), toen werd er een homo in Amsterdam door een stel Marokkanen afgetuigd, toen waren er rellen bij de Gay Pride in Moskou en nu dit... Ik moet eerlijk zeggen dat ik me steeds meer zorgen begin te maken.

Die opeenstapeling van incidenten laat zien dat de vijandigheid jegens homo's aan het toenemen is. Er komt steeds meer agressie en discrimatie tegen homoseksualiteit. Ik ben zelf homo, maar niet iedereen weet dit. Als ik alleen al in mijn directe omgeving zie wat voor opmerkingen de laatste tijd over homo's worden gemaakt, dan wordt ik daar écht niet blij van.

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    eens

Deel Deze Pagina